Kokemuksia Resq:sta
Haluaisin kokeilla, koska idea on mahtava. Kertokaa kokemuksianne!
Kommentit (91)
Olen töistä tullessani alkanut ottamaan matkalla eri ruokia ResQn kautta - helppo ja toimii
Itse jouduin pettymään tilatessani sushilajitelman, jonka riisi oli kylmää ja kovettunutta. Epäilen annoksen siis olleen jääkaapissa yön yli. Annoksen hinta oli samaa luokkaa, kuin ns. normaalilta maistuvien ravintolasta tilaamieni annosten. Joka tapauksessa - tilatun ruuan laatuun ei ainakaan kannata joka kerta luottaa. Luulisi, että ravintolan on mainittava ilmoituksessa, mikäli ruoka on esim. eilistä?
Vierailija kirjoitti:
Itse jouduin pettymään tilatessani sushilajitelman, jonka riisi oli kylmää ja kovettunutta. Epäilen annoksen siis olleen jääkaapissa yön yli. Annoksen hinta oli samaa luokkaa, kuin ns. normaalilta maistuvien ravintolasta tilaamieni annosten. Joka tapauksessa - tilatun ruuan laatuun ei ainakaan kannata joka kerta luottaa. Luulisi, että ravintolan on mainittava ilmoituksessa, mikäli ruoka on esim. eilistä?
Tuo ei taida olla sovelluksen vika kuitenkaan.
Juu, mietinkin juuri kommentin laittaessani, että viittasiko kysyjä kokemuksilla lähinnä sovellukseen, vai myös sen lisäksi yleisemmin sovelluksen kautta saatuihin kokemuksiin. Piti siis vielä jatkaa vastausta kertomalla, että itse sovellusta on ollut kätevä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yön yli, mutta hakuajasta riippuen ihan taatusti on ollut jääkaapissa. Resquen alkuperäinen tarkoitus on myydä LOUNAALTA jääneet ruoat alennuksella pois. Se, jos joku firma myy normaalihintaan siellä kamaa, niin se on heidän asia. Sovelluksen tarkoitus on kuitenkin hävikkikaman alemyynti.
Ja juu olen käyttänyt, käytän kuukausittain. Tosi hyvä sovellus!
Aina ei ole ruokaa enää ollut, vaikka on ostettu ja maksettu. Peruutus ja palautus tullut vasta kun ollaan oltu ravintolassa. Ajettu siis turhaan paikan päälle. Ei pahoitella tai korvata mitenkään.
Eikö alennusruokaa tai -leivonnaisiakaan enää voi tiskiltä rahalla ostaa? Onko kaikki pakko laittaa
nettiin, ettei vahingossakaan oltaisi epämuodikkaita! Kauankohan tämä buumi kestää? Luulisi olevan vaivalloista myös annosten ja leivonnaisten myyjille. Omaksi ilokseni ostin hyviä leivonnaisia erään kahvilan tiskiltä, mutta nyt se lysti on loppu, kun myynti onkin ykskaks tuolla ResQ:ssa. Se ei ole tasa-arvoista, koska paikan päälle saapunut asiakas ei saakaan noita tuotteita!
Nyt tilasin ekan kassin kookaupasta, maksaa 3€ ja siinä luki, että 10 € olis normihinnalla, saas nähä mitä saan...
Hyvä sovellus, käytän pari kertaa viikossa, aivan hyvät eväät olen saanut kaupoista sekä ravintoloista ja aikaa säästyy, suosittelen kiireisille ihmisille.
Oon käyttänyt tosi paljon ja 99 % myönteisiä kokemuksia. Kerran hain k-marketista ruokakassin ja sen arvo ei ollut edes maksamaani 5 euron hintaa. Silloin harmitti. Samoin kerran Kotipizzasta haettu pizza oli täysin palanut, minusta se olisi pitänyt laittaa roskiin eikä myydä vitosella sovelluksessa. Mutta pääasiassa kokemukset siis todella myönteisiä.
Kiitokset. Toimi ja ruokasäkki pelastettu! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yön yli, mutta hakuajasta riippuen ihan taatusti on ollut jääkaapissa. Resquen alkuperäinen tarkoitus on myydä LOUNAALTA jääneet ruoat alennuksella pois. Se, jos joku firma myy normaalihintaan siellä kamaa, niin se on heidän asia. Sovelluksen tarkoitus on kuitenkin hävikkikaman alemyynti.
Ja juu olen käyttänyt, käytän kuukausittain. Tosi hyvä sovellus!
Katselen lähikaupungin tarjontaa, sushia on aina kymmeniä annoksia, 6€ 12 kpl. Kun klikkaa niin sanotaan että edellispäivän annoksia ovat.
Hyviä kokemuksia on, mutta riippuu täysin raflasta tekevätkö myös virheitä. Jotkut itämaiset on joskus antaneet minun annoksen jollekulle muulle ja sitten kun menen hakemaan pitää ottaa jokin korvaava eri annos, mutta 99% ajasta toimii moitteetta.
Onko tämä se sovellus jonka liikeidea oli kopioitu tosi härskillä tavalla?
en oo ite ostanu, mutta oon myyny kahvilassa jossa oli käytössä toi. :D siis laitettiin vaan ne mitä jäi ylimääräseks, niin pussiin ja asiakas haki ne sit. :) eli ihan perus ostoja.
Olen ostanut montakin annosta Resquen kautta ja pääsääntöisesti kokemukset olleet hyviä.
Kerran annokseni olikin jo annettu jollekin toiselle, mutta sain rahat takaisin sovelluksesta sekä seuraavan annoksen ilmaiseksi.
Kahdesti olen saanut syömäkelvotonta, mutta kun olen jättänyt palautteen, sovellus on pahoitellut ja palauttanut rahani. Reilu peli, siis! :)
Liity ResQ Clubiin ja saa 50% alennusta ekasta pelastamastasi hävikkiannoksesta! Syötä koodi NQF-594 sovelluksessa tai klikkaa tästä: https://join.resq-club.com/NQF-594
Ja siitä suoraan uusimmalle 😍
NQF-594
Tässä myös koodi, jolla saa 50% alennusta ensimmäisestä annoksesta:
Syötä koodi OBS-542 sovelluksessa tai klikkaa tästä:
https://join.resq-club.com/OBS-542
Itse olen ostanut usein ruokaa tuon kautta, ja etenkin huoltoasemien ruoka-annokset on olleet todella reilun kokoisia. Perus kotiruokaa edullisesti. Sovellus on kätevä ja helppo käyttää ja myös ruuan noutaminen nopeaa ja helppoa, kun annos on maksettu ja pakattu valmiiksi. :)
Hyviä kokemuksia! Olen jo useasti tilannut ja seuraan päivittäin mitä on tarjolla lähistöllä.