Hotellin pakastimesta löytyi kuollut nainen. Video harhailusta hotellin käytävällä.
https://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/hotellin-pakastimesta-loy…
Olipa jotenkin kammottava tuo video, vaikka siinä ei mitään ihmeellistä olekkaan. Silti, epämääräinen horjuva kävely tyhjällä hotellin käytävällä. Tuli mieleen joku kauhuelokuva.
Vaan kovassa kännissähän tuo oli. Sammunut sinne pakkaskaappiin, tuskin siinä mitään sen kummempaa rikosta on taustalla. Miksihän se on ollut edes päällä jos siellä ei ole mitään säilytetty ja keittiö on ollut remontissa.
Kommentit (14)
Neiti oli eksynyt pienessä pöhnässä ja avasi väärän oven todennäköisesti itse?
Vierailija kirjoitti:
Karmee kuolema jäätyä kuoliaaksi.
Eihän sitä sammuneena itse huomaa.
Saanut varmaan tyrmäystippoja, silloin menee holtti pois kunnolla.
Itse sain kerran yli 40v:nä vaikka olin mieheni kanssa ravintolassa juhlimassa. Hän oli hetken poissa ja silloin joku ilmeisesti laittoi lasiini. Otin vain pienen hörpyn ja seuraavaksi olinkin aivan sekaisin. Hortoilin ihmismassan läpi etsien vessaa jotta pääsisin oksentamaan. Joku mies kysyi matkalla voisiko auttaa mutta menin vain karkuun ja onneksi löysin vessan. Sormet kurkkuun ja kaikki ulos. Hetken päästä tulin samaa reittiä takaisin ravintolasaliin ja kyllä ihmiset katsoivat ihmeissään - olinhan juuri mennyt käsikopelolla toiseen suuntaan ihmisiä tönien.
Hirveä kokemus!
Vierailija kirjoitti:
Saanut varmaan tyrmäystippoja, silloin menee holtti pois kunnolla.
Itse sain kerran yli 40v:nä vaikka olin mieheni kanssa ravintolassa juhlimassa. Hän oli hetken poissa ja silloin joku ilmeisesti laittoi lasiini. Otin vain pienen hörpyn ja seuraavaksi olinkin aivan sekaisin. Hortoilin ihmismassan läpi etsien vessaa jotta pääsisin oksentamaan. Joku mies kysyi matkalla voisiko auttaa mutta menin vain karkuun ja onneksi löysin vessan. Sormet kurkkuun ja kaikki ulos. Hetken päästä tulin samaa reittiä takaisin ravintolasaliin ja kyllä ihmiset katsoivat ihmeissään - olinhan juuri mennyt käsikopelolla toiseen suuntaan ihmisiä tönien.
Hirveä kokemus!
Selvisit sitten vielä vähällä jos sait kaiken ulos.
Käännösvirhe.
Ei se mssään pakastimessa ollut, vaan kylmähuoneessa. Siis sellaisessa isossa huoneessa, jonne kuljetaan ihan ovesta.
Nuorena kotibileissä eräs juhlija heräsi umpitunnelissa keskellä yötä ja nosti sohvatyynyn ylös, pissasi sohvalle ja laski sohvatyynyn alas. Meni takaisin nukkumaan.
Aamulla hänellä ei ollut mitään havaintoa käytöksestään.
Monelta unohtuu se, että vaikka parhaimmillaan alkoholi on nautintoaine niin samalla se on myös keskushermostoon vaikuttava myrkky joka aiheuttaa yliannostuksena alkoholimyrkytyksen.
Vatsahuuhtelu pelastaa tänäkin vuonna muutaman ihmisen pahemmalta.
Tulee mieleen se hotellin katolta vesisäiliöstä löytynyt nuori nainen, josta on melkoisen hyytävä hissivideo...
Miksi en löydä sitä videota? Kun painan kuvaa tästä tytöstä, vie ulkomaalaisen lehdin sivulle jossa vain tekstiä! :O
Umpikännissähän tuo on! "Mihins phäin tässhä pithää mennhä.."
tulee nora bathian tapaus mieleen !:(
Vierailija kirjoitti:
Karmee kuolema jäätyä kuoliaaksi.
Yksi helpoimmista kuolintavoista siinä vaiheessa kun henki lähtee. Sitä ennen on kyllä jonkin aikaa kärvisteltävä ennen kuin tajunnan taso painuu "hyvä olo" asteelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en löydä sitä videota? Kun painan kuvaa tästä tytöstä, vie ulkomaalaisen lehdin sivulle jossa vain tekstiä! :O
Miksi sinun pitaisi loytaa joku amerikkalainen paikallisuutinen? Asia on poliisitutkinnassa.
Oishan tuosta videolta näkynyt, jos joku olisi sinne pakkaseen työntänyt.