Pelottaa!!! Tori ostaja kysyi olenko yksin kotona.
Mikä ihmeen hullu on oikeen tulossa sovittamaan vaatteita???? Pelottaa ihan oikeesti.
Kommentit (36)
Ei sitä ovea tarvii avata, jos pelottaa.
Mä kerran panin yhden Tori.fi -ostajan kanssa. Tuli sairaan hyvännäköinen noin 30-vuotias mies ostamaan vauvanvaatepakettia ja alettiin siinä sitten jutella ja kohta oli olin keittiön pyödällä ilman pöksyjä ja rakasteltiin kiihkeästi. Mies kiitti, maksoi ja otti vauvanvaatteet mukaansa. Itse olen siis eronnut kolme vuotiaan lapsen yh ja ollut puutteessa pitkän aikaa.
Et kai tuntematonta kotiisi päästä?
Myös kun itse ostatte. Älkää menkö tuntemattoman kotiin. Vaikka olisi nainen, muistakaa paloittelija.
Kukaan ei tullut eikä se tyyppi mitään viestiäkään laittanut sen jälkeen kun laitoin viestin "olen, kuinka niin?".
Olen 15vuotta myynyt tavaraa ja useasti sopinut noudon kotoani. Ikinä ei ole ongelmia ollut.
Tyyppi oli kiinnostunut useasta myytävästä vaattesta, enkä rupee raijaamaan noin 20 takkia ja mekkoa pitkin kyliä. Minulla ei ole autoa jolla liikkua, vaan liikun julkisilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tullut eikä se tyyppi mitään viestiäkään laittanut sen jälkeen kun laitoin viestin "olen, kuinka niin?".
Olen 15vuotta myynyt tavaraa ja useasti sopinut noudon kotoani. Ikinä ei ole ongelmia ollut.
Tyyppi oli kiinnostunut useasta myytävästä vaattesta, enkä rupee raijaamaan noin 20 takkia ja mekkoa pitkin kyliä. Minulla ei ole autoa jolla liikkua, vaan liikun julkisilla.
Ap
Kiva kuulla että olet hengissä, ehkä vaan parempi ettei tullutkaan. Ei kannata niin varomattomasti levitellä osoitettaan ties mille hulluille
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti antaa oman kotiosoitteensa? Tapaamiset aina julkiselle paikalle. Esimerkiksi marketeissakin on sovituskopit, mitä voi käyttää. Tai urheilupaikkojen pukuhuonetilat. Eikä omaa puhelinnumeroa. Etenkin, mikäli osoitetiedot eivät ole salattu.
No itse kyllä haluaisin pitää jo ihan mielenterveyden puolesta jonkinlaista perusluottamusta ihmisiin. Meiltä on moni tullut hakemaan tori-ostoja, ja me monen muun luota. Ja jos nyt tähän aletaan, niin kyllä aika moni tietää tarkalleen missä asun, mm. ihan kaikki naapurini, tiedä ketä hulluja naapureissakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ap
No rahan kiilto silmissä, niin omalla turvallisuudella tai hengellekään ei ole niin väliä.
Vastaa että en, koska täällä on 15 miestä. Laita vielä, että sinun pitää pikaisesti pukea ja että eikai haittaa jos perillä näkyy alastomia miehiä. Olette juuri lopettelemassa - ompa raukea ja kiva olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti antaa oman kotiosoitteensa? Tapaamiset aina julkiselle paikalle. Esimerkiksi marketeissakin on sovituskopit, mitä voi käyttää. Tai urheilupaikkojen pukuhuonetilat. Eikä omaa puhelinnumeroa. Etenkin, mikäli osoitetiedot eivät ole salattu.
No itse kyllä haluaisin pitää jo ihan mielenterveyden puolesta jonkinlaista perusluottamusta ihmisiin. Meiltä on moni tullut hakemaan tori-ostoja, ja me monen muun luota. Ja jos nyt tähän aletaan, niin kyllä aika moni tietää tarkalleen missä asun, mm. ihan kaikki naapurini, tiedä ketä hulluja naapureissakin on.
Ei se vaadi kuin yhden hyvin epämiellyttävän kokemuksen ihmisestä, joka rikkoo sun luottamuksesi täysin, niin siinä se mielenterveys onkin kovilla tai pahimmassa tapauksessa iäksi mennyttä.
T. Näitä paljon sivusta seuranneena
Vierailija kirjoitti:
Multa kanssa yksi noutaja jostain syystä kyseli olenko yksin kotona, kun tulin illalla aika myöhään antamaan yhden tavaran ulkorakennuksesta hänelle. Vähän pelotti nostaa apuna pakuun tätä tavaraa, vaikka tuo kysymys varmaan oli vain tarkoitus udella, että olisiko paikalla ketään miestä nostamaan melko painavaa tavaraa apuna.
Silence of the lambs (Uhrilampaat)-kirjassa ja elokuvassa on klassinen kohtaus, jossa nainen menee auttamaan miestä jolla on käsi paketissa, nostamaan nojatuolia pakettiautoon. Ja kops, ja nainen pakettiautoon ja pakettiin.
Se voidaan lukea Alibin seuraavasta numerosta.