Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin ekaa kertaa yhden mieheni parhaista ysvistä (nainen) ja tuli paha mieli naisen puolesta

Vierailija
18.09.2017 |

Minusta oli selvää että nainen on ihastunut mieheeni. Olen nähnyt muitakin miehen naispuolisia kavereita, mutta tämä oli eriä. Todella mukavanoloinen nainen, jota miehenikin ylisti "yhdeksi mukavimmista ihmisistä jota on koskaan tavannut ja joka ansaitsee vain parasta".
Nainen piti kyllä minusta ja oli selvästi myös onnellinen miehen ja meidän puolesta, mutta hän katseli miestäni oikeasti haikean ihailevana ja aina kun koskin miestä näin naisen silmissä surua. Nautimme yhdessä alkoholia ja nainen kertoi kivoja juttuja miehestäni, juttujen perusteella naienen on jo pitkään ihaillut miestäni. Hän on mieheni mukaan ollut sinkku melkein aina, ja ovat tunteneet ala-asteelta.
Kysyin mieheltäni jopa muka vitsillä, että eikö heille ole koskaan tullut mieleen josko he olisivatkin hyvä pari. Mieheni tottakai piti kysymystäni outona ja sanoi vaan että ei ole koskaan tuntenut sellaista vetoa naista kohtaan. Nainen on huomattavan ylipainoinen ja mieheni sanoikin siitä, että toivoisi naisen laihduttavan niin saisi hyvän miehen ja ennen kaikkea oman trrveytensä vuoksi. Sanoin että aika ikävästi ajateltu, mutta mieheni sanoi että se on vain fakta ja että on huolissaan naisesta koska lihavuus on epätervettä. Sanoi vielä että on miettinyt sanovansa naiselle että hänen kannattaisi yrittää laihduttaa (koska ystävien tehtävä mieheni mielestä olisi kertoa), sanoin että ei kyllä missään nimessä kannata sanoa mitään, että nainen kyllä varmasti tajuaa sen itsekin ilman että kukaan tulee sanomaan asiasta..

Ei oo mitään muuta pointtia kuin se, että oli outoa nähdä naisesta tämä ihastus jota mieheni ei tajua. Miehelle en toki sanonut mn, olisi ahdistavaa hänelle eikä hänen tarvitse sellaista asiaa miettiä.
Kaikkea hyvää sille naiselle, toivottavasti pian löytyy se oikea rakas hänelle.<3

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lihavuusprovo tänään... Ihan ok, pari pistettä voisin antaa.

Vierailija
2/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oo miestä nähnytkään 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit ja huomasitkin, että se olit sinä, jonka ihastus rakastui toiseen naiseen, vaikka haaveilit yhteisestä tulevaisuudesta.

Vierailija
4/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen lihavuusprovo tänään... Ihan ok, pari pistettä voisin antaa.

Julmetusti nähnyt vaivaa.

Vierailija
5/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan tosi. Ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan. Nainen on kaunis ja saa varmasti miehen, jolle ylipaino ei ole este.

Ap

Vierailija
6/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo lihavuus piti tuoda juttuun mukaan... Hmmm...

Vierailija
7/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasit, että nainen ihastunut mieheesi ja kysyt vitsillä etkö huomaa, että hehän olisivat hyvä pari? Julmaa.

Vierailija
8/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasit, että nainen ihastunut mieheesi ja kysyt vitsillä etkö huomaa, että hehän olisivat hyvä pari? Julmaa.

En kysynyt naisen kuullen. Ja ennen kuin mieheni itse alkoi puhua naisen ylipainosta, en itse edes ajatellut asiaa! Minusta nainen oli vaan todella mukava ja mieheni kanssa hyvin samanhenkinen. Olin utelias, josko heillä olisi joskus historiassa ollutkin jotain juttua.. Koska ihastumista ei kyllä yleensä estä tuollaiset seikat, ainakaan omassa maailmassani. Minä olen laihaläski ja rapakuntoinen, mieheni taas supertimmi himourheilija ja hänelle näköjään on aika tärkeitä nämä seikat. Aikaisemmin ollaan puhuttu että sisäinen kauneus on tärkeintä.

Mutta tosiasiassa naisen lihavuus ei varmaan liity asiaan, ehkä he ovat täydellisen sopivia vain ystäviksi mutta naisen kanssa ei olisi koskaan ollut seksuaalista vetovoimaa vaikka olisi ollut kuinka hyväkroppainen.

Ap

Vierailija
9/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on fakta etteivät kaikki miehet viehety seksuaalisesti pullukoista vaikka kuinka haluaisitte niin uskotella. Eivät kaikki miehet viehety myöskään todella laihoista tai kehonrakentajista jne. Jokaiselle jotakin.

Oman (mies) ystäväni entinen säätö juuri vähän aikaa sitten laitteli ystävälleni vihjailevia viestejä joihin ystävä totesi ettei kiinosta. Kun kysyin miksei enää kiinosta mies vain totesi että nainen harrasti silloin joskus vielä liikuntaa, nyt on lihonut aikalailla. Kyllä se vaikuttaa.

Vierailija
10/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaan kuvitella että tuo nainen olisi ihastunut mieheesi. Kuvittelet että olet napannut niin erinomaisen miehen että toisetkin ihastuu häneen.

Vierailija
11/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on huono itsetunto.

Vierailija
12/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on niillä suhde.

Vierailija
13/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat vaan kuvitella että tuo nainen olisi ihastunut mieheesi. Kuvittelet että olet napannut niin erinomaisen miehen että toisetkin ihastuu häneen.

Mieheni ei ole mikään naistenmies, hän on enemmän sellanen älykkö, nörtti.Olen aika hyvä lukemaan ihmisiä ja naisen syvä ihastus oli selvää. Kuten sanoin, olen nähnyt muitanin miehen naispuolisia ystäviä ja en ole huomannut mitään muuta kuin kaverillista välittämistä.

Pyysin naista kuvailemaan miestäni parilla sanalla, ja hän sanoi salaperäisesti hetken miettimisen jälkeen hymyillen, että erilainen, erilainen kuin kukaan muu mies :( näkee miehessä saman mitä minä, mitä ei kaikki naiset arvosta. Ulkonäköasioistakin kun puhuttiin nainen kuvaili ihannemiehelleen juuri mieheni piirteet. Siinä ei tosin ole mitään erikoista, moni nainen tykkää parrasta jne.

En tiedä miksi mulla on paha mieli naisen puolesta. En usko että kuvittelen mitään. Jos nainen onkin ihastunut, kyllä se lakkaa viimeistään sitten kun löytyy se oikea jolta saa vastarakkautta.

Vierailija
14/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei laihduta tai nappaa sun miehen.

Vierailija
15/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei laihduta tai nappaa sun miehen.

:D nyt on jo myöhäistä

Vierailija
16/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnakkaistodellisuudessa ulkonäkö ei merkitse, jos sielut kohtaa.

Eikä sieluttomille (=narsisteille) ei ole mitään hyvää tarkoitettu. Muilla on toivoa.

Vierailija
17/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella on varmaan raskasta katsella, jos on ihastunut varattuun mieheen. Tässä näkee miten miehelle ei ole merkitystä kasvoilla, vaan naisen painolla. Ilmeisesti miehiä ei haittaa, vaikka nainen ei olisi kaunis vaan kunhan on hoikka.

Vierailija
18/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet todella sairas.

Vierailija
19/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää ehdottomasti luovuttaa miehesi sille naiselle, ettei naiselle vain tule paha mieli :(

Vierailija
20/20 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole välttämättä kiloista tai niiden puutteesta kiinni, onko soku naisesta seksuaalisesti kiinnostunut vai ei. On monia naisia, jotka vaikuttavat suorastaan täydellisiltä, ainakin vartaloltaan, mutta miehet eivät ole kiinnostuneita.

AP:kin olisi voinut jättää koko painoasian pois jutustaan. Se että hän otti sen mukaan ja vielä kertoi keskustelleensa asiasta miehensä kanssa, paljastaa, miten tyhmä nainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi