Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites työpäivä sujuu?

Vierailija
18.09.2017 |

Maanantainen työpäivä taas tänään, mitä olet puuhaillut työpaikallasi? Mä roikkunut valtaosan päivästä täällä av:lla, kun tekemiset aika vähissä. Keitin mä pannullisen kahvia äskettäin ja kävin lounaalla alakerrassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikkunut av:lla ja otin parit torkut tossa kun rupes väsyttään. Taas jaksaa vähän aika palstailla ja tehdä duunia.

Vierailija
2/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roikkunut av:lla ja otin parit torkut tossa kun rupes väsyttään. Taas jaksaa vähän aika palstailla ja tehdä duunia.

Parit??

Oleks varma et ne molemmat oli torkkuja :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on neljän tunnin aikana tullut jo tehtyä, ml yksi kokous ja presentaatio siellä. Iltapäivä on omistettu erään raportin kirjoittamiselle, joten ohessa on helppo myös palstailla. En yksinkertaisesti kykene keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan eikä meillä makseta työajasta ilman tuloksia, joten on turha alkaa aukoa päätään palstailusta työajalla.

Vierailija
4/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus kyrpä otassa ja vituttaa ihan saatanasti. Meitä on kaksi työntekijää purkamassa kirurgian poliklinikan saneluja. Itse purin päivän aikana tasan 70 sanelua, työkaveri 6.

Vierailija
5/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Juon kahvia ja roikun netissä, kun ei ole muutakaan, pakko vaan olla paikalla. Menee se näinkin ja kun tästä tyhjäntoimittamisesta maksetaankin ihan hyvin.

Vierailija
6/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta menossa yöksi töihin. Vituttaa niin että otsassa on metrinen lerssi, en ole aikoihin tehnyt yötöitä. Luvassa kaikkien muiden jälkien siistimistä ja paskan saamista niskaan. Mieltäylentävää.

Vierailija
7/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus kyrpä otassa ja vituttaa ihan saatanasti. Meitä on kaksi työntekijää purkamassa kirurgian poliklinikan saneluja. Itse purin päivän aikana tasan 70 sanelua, työkaveri 6.

Miten voi olla noin iso ero :O Eikö esimies sano mitään?

Vierailija
8/8 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin. Juon kahvia ja roikun netissä, kun ei ole muutakaan, pakko vaan olla paikalla. Menee se näinkin ja kun tästä tyhjäntoimittamisesta maksetaankin ihan hyvin.

Hahah, mulla sama, tosin lähdin kolmelta kotiin kun en enää jaksanut lukea hesaria ja iltiksen sivuja kymmenettä kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan