Seksiä kerran viikossa,miehelle liikaa!
Olemme seurustelleet kolmisen vuotta ja asuneet yhdessä noin 6kk.
Olen selkeästi suhteessa se osapuoli joka haluaa enemmän seksiä,olen siis nainen.
Alkuhuumassa seksiä oli melkeinpä joka ilta,mies sanoi ettei kykene niin paljoon joten määrä tippui radikaalisti. Kuitenkin niin että seksiä oli kahdesti viikossa.
Tietysti arki astui suhteeseen jossainkohtaa ja määrä taas väheni,noin yhteen kertaan viikossa. Olin tähän pettynyt mutta ymmärsin tilanteen ja tyydyin siihen. Toin kuitenkin esille sen että mielestäni kerta viikkoon on todella vähän.
Sitten päästäänkin tähän päivään, asumme yhdessä . Kaikki läheisyys on kuollut väliltämme,ei koskemista,ei halauksia saatika suudelmia. Kerta viikkoon seksiä on kuulema aivan liikaa :o
Tämä seksiasia tuli esiin eilen kun sanoin että että jos haluan vain hengailla jonkun miehen kanssa niin soitan veljeni paikalle,miesystävä on ihan eri juttuja varten. Olemme jo vajaan puolenvuoden yhdessäasumisen jälkeen kuin kämppikset ja tämä kaivelee mua todella pahasti.
Mies myös syyllistää ja harmistuu ihan ihme asioista. En tee kuulema kotona yhtä paljon kuin hän ja eilen pahoitti mielensä siitäkun huomasi etten ollut oyyhkinyt pölyjä pitkään aikaan kylpyhuoneen kaapin päältä "kyllä tässä vähän ihmettelee jos ei toinen saa tollasta asiaa edes tehty".. siis mitä!?
Itse siis oma-alotteisesti vaikkapa tiskaa ja sitten meuhkaa siitä kun en itse samaan aikaan tee jotain "saman arvoista" koska hän nyt tässä on tehnyt jotain kotihommia.
Tuntuu kuin olisin muuttanut jonkun muukalaisen kanssa saman katon alle.
Ei irtoa seksiä,ei läheisyyttä,ei halauksia...ei edes perkele hymyä!
Olen pettynyt tähän suhteeseen.
Kommentit (42)
Mun edellinen vaimo edellytti mua olemaan jatkuvasti ihanteellinen aviomies jne seksiä säälistä vain pari-kolme kertaa vuodessa. Lähdin nosteleen. Pärjään nykyisin paremmin. Molemmat pärjätään exän kanssa hyvin uusissa suhteissamme (hänellä on kuulemma viriili mies ja mulla aktiivinen tiikeri). Kaikki ei vaan sovi yhteen joka suhteessa.
Vaikuttaa, että miehellä ei ole aikomustakaan tehdä asioiden eteen mitään, joten tilanne tulee vain huononemaan. Sinun kannaltasi siis, hänelle varmaankin sopii sitä paremmin, mitä harvemmin seksiä on. Itse olen "avioliitossa". Lainauksissa siksi, että mielestäni avioliittoon kuuluu seksi ja läheisyys, mitä meillä ei vaimoni kanssa ole. Hän haluaa seksiä korkeintaan pari kertaa vuodessa, eikä koske mitenkään muuten edes epäseksuaalisesti kuin ne 0-2 aloitetta vuodessa. Häntä ärsyttää, kun "kaikki" koskeminen johtaa aina seksiin. Mitä muutakaan voi olettaa, jos ei ole kahteen kuukauteen ollut minkäänlaista fyysistä kontaktia? Olen hänelle ehdottanut, että etsisi itselleen jonkun aseksuaalin kämppiksen, niin saisi olla rauhassa.
Miehesi ja vaimoni sopisivat varmasti hyvin yhteen, voisivat asua yhdessä ilman minkäänasteisia seksielämän ongelmia keskittyen vaikka siihen kaapinpäällisten pyyhkimiseen. Olen myös neljääkymmentä hipova mies, mutta minulle sopisi varsin hyvin päivittäinen seksi ja läheisyys tämän ikuisen seksittömyyden sijaan.
Yleensä näissä on joku henkinen ongelma, miksi seksi kumppanin kanssa ei maistu. Siksi järkevät vaihtoehdot ovat terapia ja ero.
Olen myös itse ollut parisuhteessa, jossa on monenlaista ongelmaa. Kannattaa vaan rohkeasti kertoa, että olet kovin onneton tuollaisessa kämppäkaveruudelta tuntuvassa parisuhteessa. Seksi kerran viikossa on kyllä tosi vähän. Voisiko vähä seksisyys johtua muista suhteen ongelmista? Itselläni ei ainakaan seksiä mieli tekisi, jos riideltäisiin pikku asioista jatkuvasti. Jos ette löydä molempia tyydyttäviä ratkaisuja, niin lähde ja etsi itsellesi mies, jonka kanssa teillä on samat halut. Mä en pystys elämään suhteessa, joka tuntuu kämppäkaveruudelta. Ei kukaan ansaitse parisuhteessaan ilkeää kohtelua, joskus lähteminen suhteesta on vaan paras ratkaisu..
Onko AP muistanut huolehtia hygieniastaan? Usein esim. haiseva hengitys tai likainen alapää voi olla syynä puolin ja toisin haluttomuuteen. Kannattaa kiinnittää huomiota hampaiden harjaukseen ja intiimihygieniaan. Ennen seksiä on hyvä käydä suihkussa, jonne epämiellyttävät kehon eritteiden tuoksut jäävät. Alusvaatteet kannattaa vaihtaa säännöllisesti. Usein seurustelusuhteen pitkittyessä nämä asiat voivat unohtua, kun ajatellaan, että miksi nähdä vaivaa kun on jo onnistunut saamaan kumppanin. Miehet arvostavat siisteyttä, eivätkä halua seksiä haisuleiden kanssa. Kokeilepa näitä neuvoja ja palaa asiaan. Olen varma, että tilanne muuttuu. Jos siis em. asioissa on osaltasi parantamisen varaa.527
Ap se mies kokee, että sinä syytät ja syyllistät häntä (epäoikeudenmukaisesti) liian vähästä seksistä. Hän haluaa kostaa sen syyllistämällä sinua (hänen mielestään yhtä epäoikeudenmukaisella tavalla) kylpyhuoneen kaapin päällisen pyyhkimisestä. Lapsellinen mies, joka ei keksi aikuismaista tapaa käsitellä erisuuruisia haluja esim. keskustelemalla niistä ja etsimällä yhdessä ratkaisua haluihin.
Kuollut suhde. Ei vaan halua sinua thats it. Itse olen ollut miehenä samanlaisessa suhteessa, oli todella tylsää harrastaa naisen kanssa seksiä, jota ei oikeasti halunnut. Kyllähän minulla seisoi ja panettikin mutta ei johtunut naisesta.
Kyllä se halu hiipuu siinä 2-3v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa, että miehellä ei ole aikomustakaan tehdä asioiden eteen mitään, joten tilanne tulee vain huononemaan. Sinun kannaltasi siis, hänelle varmaankin sopii sitä paremmin, mitä harvemmin seksiä on. Itse olen "avioliitossa". Lainauksissa siksi, että mielestäni avioliittoon kuuluu seksi ja läheisyys, mitä meillä ei vaimoni kanssa ole. Hän haluaa seksiä korkeintaan pari kertaa vuodessa, eikä koske mitenkään muuten edes epäseksuaalisesti kuin ne 0-2 aloitetta vuodessa. Häntä ärsyttää, kun "kaikki" koskeminen johtaa aina seksiin. Mitä muutakaan voi olettaa, jos ei ole kahteen kuukauteen ollut minkäänlaista fyysistä kontaktia? Olen hänelle ehdottanut, että etsisi itselleen jonkun aseksuaalin kämppiksen, niin saisi olla rauhassa.
Miehesi ja vaimoni sopisivat varmasti hyvin yhteen, voisivat asua yhdessä ilman minkäänasteisia seksielämän ongelmia keskittyen vaikka siihen kaapinpäällisten pyyhkimiseen. Olen myös neljääkymmentä hipova mies, mutta minulle sopisi varsin hyvin päivittäinen seksi ja läheisyys tämän ikuisen seksittömyyden sijaan.
Tehdään vaihtokauppa? Laita osoite niin lähetän mieheni kamoineen sinne,tule sinä sitten tänne :D
/AP
ootte vaan kyllästyny toisiinne, ei tuo tuosta kummene,
ellei toinen tee jotain, ilmeisesti olet löytynäyt alotekyvyttömän
alistuvan miehen josta ei ole vastusta Sinulle.
kai kehotat miehesi ajelemaanki sinut?
Kerrotko vielä mitä uutta olet tuonut seksiin
teknisesti saralla?
Mies vaikuttaa vain kyllästyneeltä samoihin
keskinkertaisiin temppuihin niin vuoteessa
kuin muutenkin parisuhteessanne.
Nainen olet muutoksen voima, miksi et käytä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä mies on siis alle 40v ja minä muutamaa vuotta häntä nuorempi.
Vastuullani on mm.ruuanlaitto ja pyykkihuolto.
Nyt sain mieheltä kuulla että koska hän ei näe minussa mitään muutosta niin hänkään ei aijo muuttua.Sinä joka sanoit että eksäsi oli sanonut ettei ole mikään casanova,mieheni käyttää myös tätä. On kuulema vanha mies eikä jaksa (on siis alle 40!!) . Ei kuulema arvosta seksiä.
Ugh,olen onneton suhteessa ja ysin umpikujassa. Vaikuttaa siltä että mies odottaa että minä muutun jotta hä voi muuttua myös
Minä olen 36-vuotias mies. Itse olen siinä tilanteessa, että seksi tuntuisi itselleni parhaalta noin 10 päivän välein. Kerran viikossakaan ei ole välttämättä "optimaalisin", vaan juuri tuo 10 päivän väli tuntuu minusta parhaalta. Jos seksiä on harvemmin, se on pelkkää paineen purkua, jos sitä on usein, ei ole herkkyyttä enkä tunne itseäni riittävän viriiliksi.
Tällä hetkellä vaimo haluaa hiukan enemmän, eli suunnilleen kerran viikossa, ja hänen ehdoillaan mennään. Hän on raskaana, ja lapsen synnyttyä joka tapauksessa tulee seksille stoppi. Eräässä vaiheessa raskautta hänellä oli hirveästi haluja, ja koetin siihen itsekin mukautua. Kerran olimme niin hurja, että harrastimme seksiä jopa kolmena päivänä peräkkäin. Se oli kyllä ihan maksimisuoritus, enkä viimeisenä päivänä saanutkaan siemensyöksyä.
Kuten sanottu, sopiva väli seksissä olisi tosi mukavaa, mutta se parisuhteessa harvoin toteutuu, ja täytyy tehdä kompromisseja. Minulle tuo 1 krt / vko on jo melkein kompromissi, se vielä onnistuu hyvin, vaikka "parasta" kipinää ei silloin seksissä vielä olekaan. 2 krt / viikko on mahdollista, mutta ei se tunnu enää kovin kaksiselta.
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun mies on reilusti alle 30? Ja kerran kahdessa viikossa on maksimi?
Ei kuulemma ole mikään Casanova!
Sellainen oli mun eksäni. Nyt parisuhteessa reilusti vanhemman (yli 50-vuotiaan) naisen kanssa, ehkä heillä synkkaa sitten yhteen... tai sitten hakee ja tarvitsee vain äidin. Kenpä tietää.
Mistä noita ei-mitään-Casanovia oikein löytyy, antakaa minullekin! Minulle on sattunut vain miehiä, jotka tahtoisivat seksiä joka päivä ja ovat todella kireinä, jos se ei ole mahdollista. Maksimissaan kerran kahdessa viikossa olisi ihana tahti, olettaen siis, että sylittelyä, halailua, hellyyttä ja yhdessä tekemistä olisi arjessa runsaasti. En tahdo olla toiselle mikään makuuhuoneen kotitalouskone.
Vierailija kirjoitti:
Kuollut suhde. Ei vaan halua sinua thats it. Itse olen ollut miehenä samanlaisessa suhteessa, oli todella tylsää harrastaa naisen kanssa seksiä, jota ei oikeasti halunnut. Kyllähän minulla seisoi ja panettikin mutta ei johtunut naisesta.
Kyllä se halu hiipuu siinä 2-3v aikana.
Ja miksi olit osana kuollutta suhdetta?
Näiden matalalibidoisten miesten kannattaisi käydä tarkistuttamassa testoarvot. Testosteroni on tärkeä hormoni, joka vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan, esimerkiksi mielialaan.
Noh, itse ratkaisin samankaltaisen tilanteen, etsimällä uuden miehen. Meillä tosin tilanne ehti mennä siihen pisteeseen, että seksiä oli tänä vuonna huikeat 2 kertaa. Sanoin suoraan, ettei suhde toimi ja lähdettiin eri teille. Tällä hetkellä olen sinkku, jolla seksisuhde ja olen tyytyväinen nainen nyt.
Kyllä seksihalut laskee kun 40 lähestyy. Hyväksykää se naiset tai hankkikaa nuoret kollit.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksihalut laskee kun 40 lähestyy. Hyväksykää se naiset tai hankkikaa nuoret kollit.
Miksi tämä on näin epäreilua?!
Silloin, kun olin (himokkaan) mieheni kanssa parikymppinen, en osannut rentoutua sängyssä, vaan tarkkailin itseäni ja vartaloani arvostellen. Nyt, kun olen sinut itseni kanssa (kroppa edelleen kunnossa) ja seksihalut aivan huikeat, on miehestäni tullut seksiä pihtaava ukkeli, jolle sopii iltatoimiksi mieluummin kirjojen lueskelu kuin kunnon pano :-(
Onko syynä miesten hormonitoiminta?
Menkää naimisiin. Hääkakun leikkaamisen jälkeen se seksi vasta alkaa.
Ei auta kuin nostaa kissa pöydälle. Sano asiallisesti, että miksi te ette harrasta useammin enää? Ja keksikää molempia tyydyttävä ratkaisu.
Parisuhteen perusedellytys on se, että ollaan samassa rintamassa yhdessä. Nyt te olette nenät vastakkain eikä kukaan pääse mihinkään suuntaan. Jos ette saa rivejänne suoraksi, voi olla ihan viisasta luovuttaa jossain vaiheessa ja hajaantua.