Seksiä kerran viikossa,miehelle liikaa!
Olemme seurustelleet kolmisen vuotta ja asuneet yhdessä noin 6kk.
Olen selkeästi suhteessa se osapuoli joka haluaa enemmän seksiä,olen siis nainen.
Alkuhuumassa seksiä oli melkeinpä joka ilta,mies sanoi ettei kykene niin paljoon joten määrä tippui radikaalisti. Kuitenkin niin että seksiä oli kahdesti viikossa.
Tietysti arki astui suhteeseen jossainkohtaa ja määrä taas väheni,noin yhteen kertaan viikossa. Olin tähän pettynyt mutta ymmärsin tilanteen ja tyydyin siihen. Toin kuitenkin esille sen että mielestäni kerta viikkoon on todella vähän.
Sitten päästäänkin tähän päivään, asumme yhdessä . Kaikki läheisyys on kuollut väliltämme,ei koskemista,ei halauksia saatika suudelmia. Kerta viikkoon seksiä on kuulema aivan liikaa :o
Tämä seksiasia tuli esiin eilen kun sanoin että että jos haluan vain hengailla jonkun miehen kanssa niin soitan veljeni paikalle,miesystävä on ihan eri juttuja varten. Olemme jo vajaan puolenvuoden yhdessäasumisen jälkeen kuin kämppikset ja tämä kaivelee mua todella pahasti.
Mies myös syyllistää ja harmistuu ihan ihme asioista. En tee kuulema kotona yhtä paljon kuin hän ja eilen pahoitti mielensä siitäkun huomasi etten ollut oyyhkinyt pölyjä pitkään aikaan kylpyhuoneen kaapin päältä "kyllä tässä vähän ihmettelee jos ei toinen saa tollasta asiaa edes tehty".. siis mitä!?
Itse siis oma-alotteisesti vaikkapa tiskaa ja sitten meuhkaa siitä kun en itse samaan aikaan tee jotain "saman arvoista" koska hän nyt tässä on tehnyt jotain kotihommia.
Tuntuu kuin olisin muuttanut jonkun muukalaisen kanssa saman katon alle.
Ei irtoa seksiä,ei läheisyyttä,ei halauksia...ei edes perkele hymyä!
Olen pettynyt tähän suhteeseen.
Kommentit (42)
Tarjoa kuule miehellesi Äityliinin herkkuruokia. Siitä mieskunto kohenee ja seksiäkin alkaa olla joka päivä.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2977384/helppoja-ja-nopeita-lounaitaval…
Vai naisten? Voisi myös sanoa, että kannattaa takoa kuin rauta on kuuma, mutta yhtä hyödytöntä se olisi kuin kysymyksesi.
Joku evopsykkalainen keksii syyt, parhaaseen hedelmällisyysaikaan ei sovi älytön paneskelu, vaan tarkka valikointi. Siis naiselle, ja miehet taas ovat niin kiimoissaan että taistelevat henkensä uhalla, ja vain parhaat pääsevät siittämään kaikki naiset. Kun taas sitten hedelmällisyyden loppuvaiheella pitää naisella olla korkea vietti että viitsii vielä ottaa riskin raskautumisesta.
Noin, nyt minäkin olen evopsykologi, nojatuolissani.