Seksiä kerran viikossa,miehelle liikaa!
Olemme seurustelleet kolmisen vuotta ja asuneet yhdessä noin 6kk.
Olen selkeästi suhteessa se osapuoli joka haluaa enemmän seksiä,olen siis nainen.
Alkuhuumassa seksiä oli melkeinpä joka ilta,mies sanoi ettei kykene niin paljoon joten määrä tippui radikaalisti. Kuitenkin niin että seksiä oli kahdesti viikossa.
Tietysti arki astui suhteeseen jossainkohtaa ja määrä taas väheni,noin yhteen kertaan viikossa. Olin tähän pettynyt mutta ymmärsin tilanteen ja tyydyin siihen. Toin kuitenkin esille sen että mielestäni kerta viikkoon on todella vähän.
Sitten päästäänkin tähän päivään, asumme yhdessä . Kaikki läheisyys on kuollut väliltämme,ei koskemista,ei halauksia saatika suudelmia. Kerta viikkoon seksiä on kuulema aivan liikaa :o
Tämä seksiasia tuli esiin eilen kun sanoin että että jos haluan vain hengailla jonkun miehen kanssa niin soitan veljeni paikalle,miesystävä on ihan eri juttuja varten. Olemme jo vajaan puolenvuoden yhdessäasumisen jälkeen kuin kämppikset ja tämä kaivelee mua todella pahasti.
Mies myös syyllistää ja harmistuu ihan ihme asioista. En tee kuulema kotona yhtä paljon kuin hän ja eilen pahoitti mielensä siitäkun huomasi etten ollut oyyhkinyt pölyjä pitkään aikaan kylpyhuoneen kaapin päältä "kyllä tässä vähän ihmettelee jos ei toinen saa tollasta asiaa edes tehty".. siis mitä!?
Itse siis oma-alotteisesti vaikkapa tiskaa ja sitten meuhkaa siitä kun en itse samaan aikaan tee jotain "saman arvoista" koska hän nyt tässä on tehnyt jotain kotihommia.
Tuntuu kuin olisin muuttanut jonkun muukalaisen kanssa saman katon alle.
Ei irtoa seksiä,ei läheisyyttä,ei halauksia...ei edes perkele hymyä!
Olen pettynyt tähän suhteeseen.
Kommentit (42)
Vaikuttaa siltä, ettei mies oikeasti haluaisi olla parisuhteessa. Joko ei sinun kanssa tai ei kenenkään kanssa.
Ei tuo mies vaan pysty parisuhteeseen.
Asia on niin että mies ei vanhemmiten edes pysty moneen kertaan viikossa. Ainakin itsellä tulisi olla 2-3 pv väliä että jotenkin säilyisi nautinnollisuus seksissä. Sanoisin jopa että viikko tai kaksi väliä parantaa seksin laatua.
Vierailija kirjoitti:
Asia on niin että mies ei vanhemmiten edes pysty moneen kertaan viikossa. Ainakin itsellä tulisi olla 2-3 pv väliä että jotenkin säilyisi nautinnollisuus seksissä. Sanoisin jopa että viikko tai kaksi väliä parantaa seksin laatua.
Miten vanha olet?
Itse olen 41, ja huomannut että huipennuksen nautinto on aivan eri luokkaa jos on vähintään viikko viime kerrasta. Pystyn kyllä useamman kerran päivässä muutaman päivän verran, mutta fiilis ei yllä lähellekään samaa, ja alkaa olla semmoista lusikalla sisään meininkiä.
Oletteko te kerran parissa viikossa -miehet väliajat runkkaamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vanha olet?
Itse olen 41, ja huomannut että huipennuksen nautinto on aivan eri luokkaa jos on vähintään viikko viime kerrasta. Pystyn kyllä useamman kerran päivässä muutaman päivän verran, mutta fiilis ei yllä lähellekään samaa, ja alkaa olla semmoista lusikalla sisään meininkiä.
No minä olen 39v, ja saman olen huomannut itsestäni.
Sinä syyllistät miestä liian vähästä seksistä, joten hän syyllistää sinua muista asioista.
Minä olen 45 v mies ja huomannut saman että vanhempana liika on liikaa. Yli kolme kertaa viikossa seksiä on tässä iässä jo suorittamisen makuista. Jos taukoa on ollut 5-6 päivää niin nautintokin tuntuu suuremmalta.
Siis oletan että mies on runkkaamatta,ei kuule tee sitä ikinä.
Mies on kyllä suhteemme suhteen muutenkin todella passiivinen. Päätin eilen että en enää tee itse alotetta seksin tai mun läheisyyden suhteen kun tulen torjutuksi 95% varmuudella.
/AP
Vierailija kirjoitti:
Siis oletan että mies on runkkaamatta,ei kuule tee sitä ikinä.
Mies on kyllä suhteemme suhteen muutenkin todella passiivinen. Päätin eilen että en enää tee itse alotetta seksin tai mun läheisyyden suhteen kun tulen torjutuksi 95% varmuudella.
/AP
Ylipäätään jos aiotte olla ja jatkaa yhdessä niin kyllä te tarvitte pariterapiaa. Ainakin sen verran että saisitte kumpikin selville mikä on suhteen tila ja mitä kumpikin toivoo omalta elämältään ja kumppaniltaan.
-Mies-
Milloin viimeksi imuroit? Pesetkö ikkunat vain kerran vuodessa? Entä hänen paitojensa silitys, teetkö sen kunnolla? Valmistatko ruuat viitseliäästi? Kun nainen jättää kodinhoidon rempalleen, niin miehen kiinnostus ja tyytyväisyys seksiinkin hänen kanssaan vähenee. Monet asiat kotona johtavat toisiin pulmiin.
Te, joiden mielestä harva seksi on ok, oletteko väliajat irrallaan toisistanne ilman halauksia ja pusuja?
Miehesi on tyypillinen nainen ja sinä tyypillinen jätkä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin viimeksi imuroit? Pesetkö ikkunat vain kerran vuodessa? Entä hänen paitojensa silitys, teetkö sen kunnolla? Valmistatko ruuat viitseliäästi? Kun nainen jättää kodinhoidon rempalleen, niin miehen kiinnostus ja tyytyväisyys seksiinkin hänen kanssaan vähenee. Monet asiat kotona johtavat toisiin pulmiin.
Ai että seksi ostetaan kotitöitä ylisuorittamalla? Kuka se olikaan parisuhteessa maksullinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että seksi ostetaan kotitöitä ylisuorittamalla? Kuka se olikaan parisuhteessa maksullinen?
Tuo on peilikuva niistä ohjeista mitä miehille annetaan, kun naiset pihtaavat. Eiköhän ollut sarkasmia.
Entäs kun mies on reilusti alle 30? Ja kerran kahdessa viikossa on maksimi?
Ei kuulemma ole mikään Casanova!
Sellainen oli mun eksäni. Nyt parisuhteessa reilusti vanhemman (yli 50-vuotiaan) naisen kanssa, ehkä heillä synkkaa sitten yhteen... tai sitten hakee ja tarvitsee vain äidin. Kenpä tietää.
Tämä mies on siis alle 40v ja minä muutamaa vuotta häntä nuorempi.
Vastuullani on mm.ruuanlaitto ja pyykkihuolto.
Nyt sain mieheltä kuulla että koska hän ei näe minussa mitään muutosta niin hänkään ei aijo muuttua.
Sinä joka sanoit että eksäsi oli sanonut ettei ole mikään casanova,mieheni käyttää myös tätä. On kuulema vanha mies eikä jaksa (on siis alle 40!!) . Ei kuulema arvosta seksiä.
Ugh,olen onneton suhteessa ja ysin umpikujassa. Vaikuttaa siltä että mies odottaa että minä muutun jotta hä voi muuttua myös
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain mieheltä kuulla että koska hän ei näe minussa mitään muutosta niin hänkään ei aijo muuttua.Sinä joka sanoit että eksäsi oli sanonut ettei ole mikään casanova,mieheni käyttää myös tätä. On kuulema vanha mies eikä jaksa (on siis alle 40!!) . Ei kuulema arvosta seksiä.
Ugh,olen onneton suhteessa ja ysin umpikujassa. Vaikuttaa siltä että mies odottaa että minä muutun jotta hä voi muuttua myös
Kannattaisi keskustella, mitä odotuksia ja tarjottavaa teillä molemmilla on suhteenne suhteen. Jos toinen on valinnut vain vapaamatkustajan osan tai ajattelee sen olevan riittävä panos, että putsaa räystäät kerran kolmessa vuodessa, niin siitä voi sitten tehdä omat johtopäätökset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sain mieheltä kuulla että koska hän ei näe minussa mitään muutosta niin hänkään ei aijo muuttua.Sinä joka sanoit että eksäsi oli sanonut ettei ole mikään casanova,mieheni käyttää myös tätä. On kuulema vanha mies eikä jaksa (on siis alle 40!!) . Ei kuulema arvosta seksiä.
Tulee mieleen liikunnan (siis kunnolla hikeen saavan) tai testosteronin puute.
Olin vähän samassa tilanteessa ja ratkaisin asian muuttamalla.