Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin vihdoinkin ettei mies ole yhtään kiinnostunut

Vierailija
17.09.2017 |

Nyt vaan jotenkin havahduin siihen. Oon siis ollut ihastunut yhteen mieheen pari kuukautta ja yrittänyt ottaa häneen kontaktia, saamatta yhtään mitään vastakaikua takaisin. Miten oon voinut olla näin tyhmä. Oon vaan ajatellut, että se on ujo, kun kuitenkin katselee usein mua. Vainoharhaista, ehkä se on vaan katsonut, että mitä toikin taas kattoo. Huh, onneks tajusin tän, enkä mieti enää hetkeäkään koko ihmistä ja jatkan elämääni kiinnittämättä mitään huomiota tähän ihmiseen. Miten oon voinut olla näin idiootti, hävettää niin paljon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, ettet käyttänyt enempää aikaa. Kunpa kaikki ymmärtäisivät, kun kiinnostusta ei ole. Vaikka sitten parissa kuukaudessa. Tuntuu, että jotkut elättelevät toiveita hamaan tappiin saakka ja joutuu ehkä sanomaan jopa rumasti, jotta henkilö tajuaa. Mutta sä oivalsit itse, hyvä niin.

Vierailija
2/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta näissä on, että nyt saat huomata, että se tekee selväksi, että kyllä se haluaa sitä huomiota! Sitten kun ilahdutkin siitä, että awwww... miten mä nyt olin näin nopea tuomitsemaan, ja sittenkin rohkaistut hymyilemään, juttelemaan, kenties kuitenkin kysäisemään kahville tms. niin sitten saat tietää, että woooot, en mä kiitos, kiitos vaan kyllä nyt lähde.

Aha, stnan kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ettet käyttänyt enempää aikaa. Kunpa kaikki ymmärtäisivät, kun kiinnostusta ei ole. Vaikka sitten parissa kuukaudessa. Tuntuu, että jotkut elättelevät toiveita hamaan tappiin saakka ja joutuu ehkä sanomaan jopa rumasti, jotta henkilö tajuaa. Mutta sä oivalsit itse, hyvä niin.

Niinpä - Toisaalta nämä ovat vaikeita asioita. Tai ainakin minusta olisi myös kohtuutonta jos heti ensimmäisestä yhteisetä kohtaamisesta pitäisi molemmin puolin tietää, että "me" muodostamme yhdessä parin. Vaikka turhauttavaa se on aina kun havaitsee, että oma ihastuminen on vain yksipuolista, joka ei saa toisesta haluamaansa vastakaikua.

Vierailija
4/4 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta näissä on, että nyt saat huomata, että se tekee selväksi, että kyllä se haluaa sitä huomiota! Sitten kun ilahdutkin siitä, että awwww... miten mä nyt olin näin nopea tuomitsemaan, ja sittenkin rohkaistut hymyilemään, juttelemaan, kenties kuitenkin kysäisemään kahville tms. niin sitten saat tietää, että woooot, en mä kiitos, kiitos vaan kyllä nyt lähde.

Aha, stnan kusipää.

Hyvä pointti. En siis todellakaan lähde enää mukaan, jos hän yrittää uudelleen olla mukava. Yritän vaan nyt unohtaa ja kohdella häntä kuin ilmaa. Ja vaikka se sanois tai katsois miten, niin en reagoi. Tää pelleily saa nyt loppua. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi