Elämän pienet ilot; kerro tämänhetkinen omasi, minä aloitan:
Kommentit (31)
Eilen siivottu koko kämppä,eli tänään oli ihana kun sai vain olla ja nauttia! Yksi ehdoton lemppari on myös mulla puhtaana päästä nukkumaan puhtaisiin petivaatteisiin! +paksumman syys/talvipeiton käyttöönotto (oooohh,soooo fluffy!!!!)
Kaksoset nukahti, lopultakin ! 😃 On ne söpiksiä kun nukkuvat...päivällä ihan täystuhoja! (1v 4kk)
Laavulla miehen ja pojan kanssa makkaranpaistossa iltasella. Uudet verhot ja puhdas koti. Paino alkanut vihdoin pudota. Mies osti uuden kännykän mulle... Kiitollinen mieli kaikesta. Luontokin on parhaimmillaan.
Löysin kävelylenkillä litran verran kantarelleja. Pilkoin ja paistoin sipulisilpun kera voissa, lisäsin vähän kermaa, suolaa ja valkopippuria. Oli taivaallista paahtoleivän päällä.
Mulla on 150g tarjouksesta jokin aika sitten ostettua irtokarkkia kätkössä, tänään herkuttelen ne!
Olen ollut koko viikonlopun töissä, mutta arkena pääsen unelmaopintojeni pariin! Aah, huomenna se ihanuus taas jatkuu!
Kun vilkas taapero nukkuu päiväunia ja saan hengähtää
Inkivääri-sitruunatee sekä se, että sain vuodeksi eteenpäin koneeseen kunnon virustentorjunnan hyvään tarjoushintaan.
Olen syömässä itsetehtyä omenapiirakkaa :)