Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos teille tulisi NYT yllätysvieraita, saisitko hävetä silmät päästäsi?

Vierailija
17.09.2017 |

Kysymys otsikossa.

Jos teille tulisi NYT yllätysvieraita, saisitko hävetä silmät päästäsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan yllätysvieraita. Jos on pakko tunkea kotiini minun reviirilleni, saavat ilmoittaa siitä etukäteen.

22/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E i hävettäisi. Jotain tavaroita lojuu epämääräisissä paikoissa ja sänky petaamatta, mutta likaista tai sotkuista ei ole. Keittiön tiskialtaassa on pari likaista astiaa, lasten jäljiltä pöydällä on murusia.... Mutta mä vietän ihanaa krapula sunnuntaita lojuen alusvaatteisillani ja tukka takussa, joten ryhdistyä kai pitäisi jos joku vieras tulisi käymään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys niille jotka vastasi että hävettäis silmät päästä: Kuinka nopeasti saisit siedettävään kuntoon?

ap

Varmaan n. 30-60 min menisi; pitäisi viedä roskat ja imuroida, sekä piilottaa likapyykit jonnekin. Tiskit voisi jäädä odottamaan, jos oikein kiire olisi.

Vierailija
24/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmetyttää nämä, koska ihan aidosti voin sanoa, ettei meillä ole mitään kaaosta koskaan. Kaikki pannaan aina paikalleen ja jäljet siivotaan heti. Ok, lattialla voi olla muruja ja kaapin ovessa tahra, jos ei justiinsa ole siivottu mutta perussiistiä on oikeasti aina, eikä se edes edellytä erikoisia toimia.

Vierailija
25/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri tänään tänne loma-asunnolleni. Siivouksen puolesta ei hävettäisi, vaikka yllätysvieraita pelmahtaisi tuvan täydeltä. Sen sijaan tarjottavaa ei juuri ole, näkkäriin ja kahviin / teehen saisivat tyytyä.

Vierailija
26/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävetä, meillä on aina perussiistiä. Meillä ei eletä missään läävässä. Tervetuloa vaan, tuokaa tarjottavat mukananne!

Vierailija
27/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, joka olisi niin huonotapainen, että tunkisi kylään sopimatta etukäteen. Jos joku on niin huonotapainen, niin miksi ihmeessä häpeäisin? Jos häiritsee, törkkään käteen mopin ja imurin.

Vierailija
28/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sellaisia ystäviä joiden edessä tarvitsisi hävetä jotain.

Vierailija
29/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksaisi hävetä. Mun koti, mitäs tunkee tänne ilmoittamatta! Täällä oli eilen bileet ja pulloja ym. ympäriinsä, kun en ole saanut krapulalta vielä aikaiseksi siivota. Itsekin olen melko räjähtänyt. Joten oma vikansa, jos joku tänne nyt tuppaisi :D

Vierailija
30/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on siisti, mutta mies meni just grillaamaan eikä paketissa ollut kuin 1 pihvi.... Vähän nolottais jos joku luulee että ruuassa säästetään ja jaetaan pihvejä osiin jatkuvasti. Mutt se näytti kahdelta (jännän mallinen nuijittu file) ja painoakin oli miltei 300g.

Vierailija
31/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, hävettäisi kyllä sotku vaikka ei sitä paljon ole. Kymmenessä minuutissa siivoisin alakerran. Yleensä ei löydy mitään tarjottavaa yllätysvieraille, nyt juuri 9 v. poika leipoo.

Vierailija
32/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettäisi. Toisaalta olisi ihanaa saada joskus vieraita mutta onneksi asutaan korvessa niin ei tähän läävään tule.

Ai miten kauan menisi saada kuntoon.. no ehkä päivässä saisi jonkin näköiseen kuntoon. Ei vaan okeasti jaksa olla neljän lapsen+miehen perästä putsaamassa koko ajan enkä itsekään mikään siivousintoilija ole. Lisäksi on koirien mukana karvaa ja hiekkaa sisällä.

Haluaisin kauniin kodin mutta se on täysi mahdottomuus hamsteri miehen kanssa. Rakastan häntä sen verta paljon etten voi hänestä luopuakaan vaikka itse kärsinkin kaiken tietokone, pelisälän ja elokuva vuorien takia.

Vierailija
33/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täs kämpäs ny vikaa ole, mut pitäis suihkuun valua.

Vierailija
34/36 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hävettäisi, koska en avaa ovea kellekään, joka ei ole ilmoittanut tulostaan. Sen sijaan kaikkien yllätysvierailuja harrastavien tulisi hävetä käytöstavattomuuttaan.

Vierailija
35/36 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muut?

Vierailija
36/36 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut kotiin 2 viikon työreissulta.

Matkalaukku on levällään olohuoneen lattialla ja eka satsi pestyjä pyykkejä siellä myös, telineessä.

Tervetuloa vaan, ihan sama.