Jos teille tulisi NYT yllätysvieraita, saisitko hävetä silmät päästäsi?
Kommentit (36)
E i hävettäisi. Jotain tavaroita lojuu epämääräisissä paikoissa ja sänky petaamatta, mutta likaista tai sotkuista ei ole. Keittiön tiskialtaassa on pari likaista astiaa, lasten jäljiltä pöydällä on murusia.... Mutta mä vietän ihanaa krapula sunnuntaita lojuen alusvaatteisillani ja tukka takussa, joten ryhdistyä kai pitäisi jos joku vieras tulisi käymään...
Vierailija kirjoitti:
Jatkokysymys niille jotka vastasi että hävettäis silmät päästä: Kuinka nopeasti saisit siedettävään kuntoon?
ap
Varmaan n. 30-60 min menisi; pitäisi viedä roskat ja imuroida, sekä piilottaa likapyykit jonnekin. Tiskit voisi jäädä odottamaan, jos oikein kiire olisi.
Aina ihmetyttää nämä, koska ihan aidosti voin sanoa, ettei meillä ole mitään kaaosta koskaan. Kaikki pannaan aina paikalleen ja jäljet siivotaan heti. Ok, lattialla voi olla muruja ja kaapin ovessa tahra, jos ei justiinsa ole siivottu mutta perussiistiä on oikeasti aina, eikä se edes edellytä erikoisia toimia.
Tulin juuri tänään tänne loma-asunnolleni. Siivouksen puolesta ei hävettäisi, vaikka yllätysvieraita pelmahtaisi tuvan täydeltä. Sen sijaan tarjottavaa ei juuri ole, näkkäriin ja kahviin / teehen saisivat tyytyä.
Ei hävetä, meillä on aina perussiistiä. Meillä ei eletä missään läävässä. Tervetuloa vaan, tuokaa tarjottavat mukananne!
En tunne ketään, joka olisi niin huonotapainen, että tunkisi kylään sopimatta etukäteen. Jos joku on niin huonotapainen, niin miksi ihmeessä häpeäisin? Jos häiritsee, törkkään käteen mopin ja imurin.
Minulla ei ole sellaisia ystäviä joiden edessä tarvitsisi hävetä jotain.
En mä jaksaisi hävetä. Mun koti, mitäs tunkee tänne ilmoittamatta! Täällä oli eilen bileet ja pulloja ym. ympäriinsä, kun en ole saanut krapulalta vielä aikaiseksi siivota. Itsekin olen melko räjähtänyt. Joten oma vikansa, jos joku tänne nyt tuppaisi :D
Asunto on siisti, mutta mies meni just grillaamaan eikä paketissa ollut kuin 1 pihvi.... Vähän nolottais jos joku luulee että ruuassa säästetään ja jaetaan pihvejä osiin jatkuvasti. Mutt se näytti kahdelta (jännän mallinen nuijittu file) ja painoakin oli miltei 300g.
Nojaa, hävettäisi kyllä sotku vaikka ei sitä paljon ole. Kymmenessä minuutissa siivoisin alakerran. Yleensä ei löydy mitään tarjottavaa yllätysvieraille, nyt juuri 9 v. poika leipoo.
Kyllä hävettäisi. Toisaalta olisi ihanaa saada joskus vieraita mutta onneksi asutaan korvessa niin ei tähän läävään tule.
Ai miten kauan menisi saada kuntoon.. no ehkä päivässä saisi jonkin näköiseen kuntoon. Ei vaan okeasti jaksa olla neljän lapsen+miehen perästä putsaamassa koko ajan enkä itsekään mikään siivousintoilija ole. Lisäksi on koirien mukana karvaa ja hiekkaa sisällä.
Haluaisin kauniin kodin mutta se on täysi mahdottomuus hamsteri miehen kanssa. Rakastan häntä sen verta paljon etten voi hänestä luopuakaan vaikka itse kärsinkin kaiken tietokone, pelisälän ja elokuva vuorien takia.
Ei täs kämpäs ny vikaa ole, mut pitäis suihkuun valua.
Ei hävettäisi, koska en avaa ovea kellekään, joka ei ole ilmoittanut tulostaan. Sen sijaan kaikkien yllätysvierailuja harrastavien tulisi hävetä käytöstavattomuuttaan.
Olen tullut kotiin 2 viikon työreissulta.
Matkalaukku on levällään olohuoneen lattialla ja eka satsi pestyjä pyykkejä siellä myös, telineessä.
Tervetuloa vaan, ihan sama.
Vihaan yllätysvieraita. Jos on pakko tunkea kotiini minun reviirilleni, saavat ilmoittaa siitä etukäteen.