Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikalla sairaanhoitajia joilla alkuun ollut pieni veri-ja eritekammo?

Vierailija
16.09.2017 |

Pääsitkö nopeasti yli siitä? Haluaisin itse todella paljon sairaanhoitajaksi. Mulla on lähipiirissäni sairaita läheisiä joiden kautta olen koennut haluavani alan, jossa auttaa toisia. Haluaisin tehdä työtä sydämellä ja oikeasti auttaa ihmisiä vaikeiden aikojen keskellä. Olen tällä hetkellä aivan toisella alalla, joten alanvaihtaja olen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kammota vähän eritteitä, kyllä se ohi menee, kun on oikealla asenteella liikkeellä

Vierailija
2/3 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo pitkään alalla ollut. Eikä mitään suuria kammoja oo. Työskentelen valvonnassa ja potilaat on vuodepotilaita. Muutama vuosi sitten oli ajanjakso jolloin ulosteiden haju teki äärettömän pahaa, meinasin oikeesti pyörtyy, kasvot kalpeni ja menin kylmän hikiseksi... onneksi tää meni ohi, työkaverit epäili mun olevan raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sh-opintojen ekana vuonna todella vaikeaa, kun kaikki pistämiset, RR-mittaus ja jopa pulssin ottaminen pyörrytti ja oksetti. Luulin jo, että joudun lopettamaan opinnot, mutta lopulta totuin. Alle vuosi meni. Nyt jo 20 vuotta ollut alalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi