Missäköhän nyt liiraa?!? Olen ruvennut näkemään niin todentuntusia romanttisia unia julkkismiehistä että olen puolipäivää ihan romuna kun ne ei olekkaan totta. David Letterman ja jopa Cheek! Pelottaa.
Fiilis on kun elokuvissa eihän sellasesta haluais herätä. Noita miehiä vaan ihmettelen mistä ne tulee mun uniin:O Lettermanista pidän kyllä ja joskus hänen pätkiään youtubesta katselen mutta en kyllä sillä silmällä. Cheek nyt tuli aivan puun takaa koska en ole ikinä kiinittännyt häneen mitään huomiota. Mitä ihmettä?
Kommentit (15)
Otsikko on ylipitkä. Opettele lyhentämään, vain yksi virke/lause otsikkoon!
Tanan kännykkä/lähmättisurffailija.
Mutta mitä tapahtui Charlie Wattsille?
Mulla ihan sama juttu paitsi että unissa näkyy tuttuja ja puolituttuja miehiä joista en ole ikinä ajatellut mitään romanttista! Ihan hullua öisin katsella uskomattomia unia työkaverista ja sitten yrittää aamulla töissä olla normaali!
Oletan että liittyy pitkään parisuhteeseen (yli 10v yhdessä) ja siihen että vaikka suhde voi hyvin niin sellaisia alkuhuuman kaltaisia tunteita on vähän vaikea taikoa tähän enää. Mieli kuitenkin kaipaa sellaista ja tarjoaa unissa fantasiaa hurjasta roihuavasta alkuhuumasta muiden kanssa. Antaa unien olla, nautiskelen niistä enkä anna niiden vaikuttaa parisuhteeseeni (muutoin kuin ehkä positiivisella ja inspiroivalla tavalla).
Mulla oli taannoin kausi, jolloin näin unia David Coulthartista, siis siitä entisestä formulakuskista.
Ihania, romanttisia, eroottissävyisiä unia, joista teki pahaa herätä omaan arkeen.
Sitä vaan mietin, mistä unet kumpusivat, koska en koskaan ole seurannut formuloita. Jostain urheiluruudusta tuttu nimi ja naama vaan.
Unet tulivat parin vuoden ajan, sitten loppuivat.
Minä olen herännyt lottovoittajana. Muistan vieläkin pettymyksen tunteen kun tajusin sen kaiken olevan vain unta.
Valitettavasti ne eivät tarkoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ne eivät tarkoita yhtään mitään.
No tätä varmaan ap tai kukaan ei kuvittelekaan. Mutta mistä nämä unet kumpuavat?
t.6
Liiraa? Liira on Turkin rahayksikkö.
Jollain on ilmeisesti mennyt sekaisin kaksi toisiaan muistuttavaa sanaa. No, ei mitään uutta nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Jollain on ilmeisesti mennyt sekaisin kaksi toisiaan muistuttavaa sanaa. No, ei mitään uutta nykypäivänä.
Voi että minua ärsyttää tuollaiset nillittäjäbesserwisserit.
Jos sitä on vaan liikkeellä? 😉 Veikkaan että kuukautiskierto on suurin syypää tällasiin uniin..itse näin Snoop Dogista unta toissayönä, sillä oli kotibileet Roomassa ja vitsi miten se oli ihana uni; kaikkialla oli niin mukavaa ja seesteistä, että tuo tunne kesti koko päivän...tai ja no vieläkin lämmittää, kun miettii Snoopin ääntä ja hymyä. Hieman eroottis sävytteinen uni, mutta puheiden puolesta vain😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että minua ärsyttää tuollaiset nillittäjäbesserwisserit.
Sinun ärsyyntymisesi kommentistani kertoo vain siitä, että olen vaikuttanut sinuun.
Minullakin on unielämää! Haluatteko kuulla?
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Minäkin olen nähnyt useasti. Enkä valitettavasti niistä joita fanitan. Cheek oli myös unessani, mutta se oli vain kyydissäni, ei mitään romantiikkaa, onhan se liian nuorikin.
no mä nään seksiunia 40-luvun sotilaista........