Lopettakaa miehet se "ihana"- sanan käyttäminen
Miesten jatkuva naisistumisen seuraaminen on jo ilman "ihana"- sanan viljelyäkin ollut korviapunottavan häpeällistä
Kommentit (59)
Ja lopettakaa miehet apina 🙊-hymiöiden käyttäminen. Vaan naiset käyttää niitä
Samoin kaikki "vaikuttajat" ja instatyypit vois lopettaa. Myös se "en kestä!"
Mua miehenä rasittaa töissä se, että naiset kehuvat toisiaan ihaniksi, mutta miehiltä tämä toki olisi epäsopivaa. Naiset saattavat myös joskus sanoa jotain erityisen komeaa miestyöntekijää ihanaksi, mutta miesten ihanuus on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Tai se ianikuinen, ei jatkoon
Kuka on Ian Ikuinen
Olen nainen ja käytän tuota sanaa paljon.
Mutta kun vaimoni on vaan niin ihana!
Suomen seksikkäin mies Jorma Uotinen käyttää tuota lausahdusta, joten pakko se on normaalien miestenkin suusta olla seksikästä.
En ole ikinä kuullut kenenkään miehen käyttävän tuota sanaa. Ehkä riippuu siitä minkälaisissa porukoissa liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Mua miehenä rasittaa töissä se, että naiset kehuvat toisiaan ihaniksi, mutta miehiltä tämä toki olisi epäsopivaa. Naiset saattavat myös joskus sanoa jotain erityisen komeaa miestyöntekijää ihanaksi, mutta miesten ihanuus on harvinaista.
Eikä ole.mikäs perämettän mummo sinä olet.
Ihan sama, mutta miehet voisi käyttää enemmän niitä miehille tarkoitettuja hameita, ei siis mitään kukkamekkoja. Ne on ihan SIKAseksikkäitä. Metallityypit käytti niitä jonkun verran. En ole käynyt festareilla vuosiin, etten tiedä käyttääkö vielä. Toivottavasti.
Turha tulla kenenkään naisen käskemään, mitä sanaa minä käytän!
Ei kai sitä oikeat miehet koskaan käytäkään? Sehän on varattu Saarelaisen Nikon kaltaisille henkilöille?
Vierailija kirjoitti:
Turha tulla kenenkään naisen käskemään, mitä sanaa minä käytän!
Hitostako tiedät apn olevan nainen? Ihme öyhö!
ootte kaikki menneisyydessä eläviä, aion olla ihana ja käyttää ihqu
Kun kuuntelee joitakin kotimaisia youtube-kanavia, niissä saattaa kuulla miespuolisten ohjelma-isäntien käyttävän ihana-sanaa. Ällöttävää!
Sukupolvikysymys? Itse olen 3-kymppinen ja minusta on ihanaa, että miehet käyttää ihana-adjektiivia.