Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelleni naista

Pari47
16.09.2017 |

Ollaan 47v. Pari ja yhdessä oltu 30vuotta.
Itse olen parivuotta sairastellut ja menettänyt haluni seksiin.
En halua että mieheni kärsii jatkuvasta puuteesta, enkä myöskään halua häntä menettää.
Mies ei juo eikä käy ravintoloissa, joissa ehkä tilaisuutta vieraaseen tulisi.
Mistä hitosta löydän naisen joka ei vie miestäni, mutta antaa miehelleni sen mihin en itse pysty?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriin...

Vierailija
2/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella on hintansa, oletko kysellyt mitä maksaa, jos vierasnainen lypsää miestäsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen vaimoni sanoi, että haluaisi saada toista miestä joskus. Jotakuinkin saman ikäisiä ollaan. Eikä pelkoa että veisi miehesi, suhteemme on hyvällä mallilla.

Vierailija
4/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittejä voinee kokeilla. Maksullisia saa toki rahalla ja niistä tuskin on tässä tapauksessa uhkaa parisuhteelle.

Vierailija
5/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just eilen vaimoni sanoi, että haluaisi saada toista miestä joskus. Jotakuinkin saman ikäisiä ollaan. Eikä pelkoa että veisi miehesi, suhteemme on hyvällä mallilla.

Oletko itse valmis jakamaan vaimosi?

Maksulliset ei taida olla vaihtoehto, vaan mieheni tuntien tiedän hänen haluavan että nainen on mukana halusta, ei rahasta.

Uskon että meilläkin on suhde hyvällä mallilla ja siksi uskallan tälläistä kokeilla.

Meillä on aina ollut aika iso ero haluissa, minulle on riittänyt kerta viikossa,

Mies taitaisi haluta pari kertaa päivään.

Mitenhän saisin teihin yhteyden?

Me asutaan etelä'suomessa.

Vierailija
6/9 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksulliset ei taida olla vaihtoehto, vaan mieheni tuntien tiedän hänen haluavan että nainen on mukana halusta, ei rahasta.

Uskon että meilläkin on suhde hyvällä mallilla ja siksi uskallan tälläistä kokeilla.

Meillä on aina ollut aika iso ero haluissa, minulle on riittänyt kerta viikossa,

Tietenkin olen valmis, en muuten kirjoittelisi (edes tänne) sellaista. Itseäni haluttaisi nähdä toinen mies vaimoni kanssa.

Mekin etelä suomesta. En oikein tiedä mikä olis hyvä keino olla yhteydessä.

Vierailija
7/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin olen valmis, en muuten kirjoittelisi (edes tänne) sellaista. Itseäni haluttaisi nähdä toinen mies vaimoni kanssa.

Niin huomasitko, että tuo aloittaja tuskin etsii mitään kimppakivaa?

Vierailija
8/9 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin huomasitko, että tuo aloittaja tuskin etsii mitään kimppakivaa?

En ole kutosen kirjoittaja, mutta mielestäni, jos yksi katselee kun kaksi panee, se ei ole mitään kimppakivaa!

Vierailija
9/9 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman vaaralliselta. Ulkopuolisen suhteen hankkiminen ei kokemukseni mukaan ole mikään paras parisuhdeongelmien hoitokeino. Oletko varma, että kestät sen, että miehelläsi on seksisuhde ulkopuolisen kanssa. Tunteet voivat yllättää, vaikka nyt sinusta tuntuisikin, että se on ihan ok. Toisaalta, ethän voi tietää, ellette kokeile.

Me olemme vähän yli viisikymppinen pari, ja olemme olleet naimisissa kolmisenkymmentä vuotta. Vaimoni on ainakin aikaisemmin ollut kiinnostunut seksistä myös avioliiton ulkopuolella. Meidän suhteeseemme asia ei ole vaikuttanut mitenkään vaan pikemminkin päin vastoin, sillä olemme kokeilleet yhdessäkin monenlaisia asioita. Minä itse en halua osallistua asiaan millään tavalla. En voi puhua vaimoni puolesta, mutta hänestä kuvio saattaisi olla kiinnostava.

Kirjoitit, että asutte Etelä-Suomessa. Niin mekin. Missähän päin tarkemmin?