Fitistä fätiksi ja takaisin
Ohjelmassa syö niin ällöttävää roskaruokaa. Antaa väärän kuvan ylipainoisen syömisestä. Esim. itse en syö leivoksia ja hampurilaisia kuin juhlissa tai poikkeustilanteissa. Kiloni tulleet niistä ihan tavis perunasta, leivästä, banaaneista, tuoremehusta, pastasta, risotosta yms. Nyt söin juuri parmesan kanaa villiriisillä ja mozzarella tomaatti rucola öliiviöljy salaatin. Aamulla söin musliä ja Arlan punajuurijoguttiä ja banaanin. Välipalana kahvin kanssa täysjyväruisleipää kalkkunalla ja tomaatilla.Tiedän ettei jogurttia, leipää, pastaa yms. ns. saa syödä jos mielii laihtua. Idea aloitukseen olikin se ettei me läskit syödä aamiaiseksi kuorrutettuja donitseja ja päivälliseksi pizzaa ja purilaista.
Kommentit (4)
Ohjelman tarkoitus on, että personal trainer lihottaa itseään lyhyessä ajassa mahdollisimman paljon ollakseen sitten laihdutuksessa "samalla viivalla" asiakkaansa kanssa ja ymmärtääkseen, miltä hänestä tuntuu. Metodin keksi kunto-ohjaaja Drew Manning pohtiessaan, miksi hänen asiakkaansa eivät onnistu laihtumaan. Mutta villiriisillä, kanalla ja salaatilla nopea lihominen ei onnistu, siksi pitää ahtaa mahdollisimman lihottavaa ruokaa. Terveyden kannalta tuo on tietenkin täysin järjetöntä, ideana on että entinen hoikka ja timmi ohjaaja kokee itse, miten vaikeaa laihduttaminen ja liikunta sairaalloisen lihavalle on.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelman tarkoitus on, että personal trainer lihottaa itseään lyhyessä ajassa mahdollisimman paljon ollakseen sitten laihdutuksessa "samalla viivalla" asiakkaansa kanssa ja ymmärtääkseen, miltä hänestä tuntuu. Metodin keksi kunto-ohjaaja Drew Manning pohtiessaan, miksi hänen asiakkaansa eivät onnistu laihtumaan. Mutta villiriisillä, kanalla ja salaatilla nopea lihominen ei onnistu, siksi pitää ahtaa mahdollisimman lihottavaa ruokaa. Terveyden kannalta tuo on tietenkin täysin järjetöntä, ideana on että entinen hoikka ja timmi ohjaaja kokee itse, miten vaikeaa laihduttaminen ja liikunta sairaalloisen lihavalle on.
Ymmärrän mitä ohjelmassa tavoiteltu, mutta onnistumatta. Ei mulle ole vaikeaa olla ilman hamppareita ja pizzoja. Kokonaisuudessaan vaan en jaksa kyylätä annoskokoja ja söinkö liian monta siivua leipää. Tuollainen roskaruoka on helppo välttää. Herkullinen arkiruoka tai maittavat aamiaisvaihtoehdot täysin eri asia. Niitä on kuitenkin tarjolla lasten ja miehenkin takia. AP
Sama mulla. Oon kattonut noita ohjelmii ja ihmettelen syökö joku noin muka? Oon huomattavan ylipainoinen ja en syö ikinä karkkeja, pullaa ja pitsoja.