Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi, oi miksi mulla on niin voimakas rakkaudenkaipuu?

Vierailija
16.09.2017 |

Eilen mennessäni nukkumaan taas mietin sitä. Mulla on siis ongelmana se, että kaipaisin lähes päivittäin seksiä ja läheisyyttä sekä aikuista juttuseuraa. Erosin onnettomasta avioliitosta ja sen kolme viimeistä vuotta olivat täysin ilman seksiä, läheisyyttä, suudelmia, haleja jne. ja nyt avioerosta on kulunut lähes vuosi ja edelleenkään ei ole ilmestynyt mitään uutta tuttavuutta/suhdetta/säätöä itselleni. Kukaan ei vain tule pyytämään treffeille tuolla ulkona kävellessäni, kaupassa tai töissä jne. (ok, se on oma ongelmansa ja sivuseikka). Mutta onko normaalia kaivata tällaista? Mikä @!×^$£$#& mussa on vikana? Olenko päästäni jotenkin sairas?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika, mutta yli 10 vuotta vuotta yksin. Pitää itse joskus silittää omia hiuksia kun sitä ei kukaan muu tee.

Sääliö.

Vierailija
22/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaat seksiä, et rakkautta.

Kaipaan kyllä seksiäkin, mutta vielä enemmän kaipaan läheisyyttä, fyysistä kosketusta rakkaan ihmisen kanssa. Mutta kyllähän aikuisten ihmisten pitäisi pystyä olemaan kaipaamatta sellaista. Mikä mussa on vikana?

Ei mikään. Olet normaali ihminen. Yksinäisyys masentaa. Läheisyys ja vuorovaikutus ovat perustarpeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama vika, mutta yli 10 vuotta vuotta yksin. Pitää itse joskus silittää omia hiuksia kun sitä ei kukaan muu tee.

Sääliö.

Surullista, että sinulla on niin lyhyet hiukset, mutta kynitty kananpersetukka kyllä sopii sinulle,ei sillä.

Upeat hiukset mulla on. Lällästlää! Mene jonne jo nukkumaan

Vierailija
24/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliö.

Surullista, että sinulla on niin lyhyet hiukset, mutta kynitty kananpersetukka kyllä sopii sinulle,ei sillä.

Upeat hiukset mulla on. Lällästlää! Mene jonne jo nukkumaan

Saako niistä tehtyä ohjaimet?

Vierailija
25/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tinder ja kahlaa miesten kauhukatalogi läpi, olosi helpottaa välittömästi.