Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi, oi miksi mulla on niin voimakas rakkaudenkaipuu?

Vierailija
16.09.2017 |

Eilen mennessäni nukkumaan taas mietin sitä. Mulla on siis ongelmana se, että kaipaisin lähes päivittäin seksiä ja läheisyyttä sekä aikuista juttuseuraa. Erosin onnettomasta avioliitosta ja sen kolme viimeistä vuotta olivat täysin ilman seksiä, läheisyyttä, suudelmia, haleja jne. ja nyt avioerosta on kulunut lähes vuosi ja edelleenkään ei ole ilmestynyt mitään uutta tuttavuutta/suhdetta/säätöä itselleni. Kukaan ei vain tule pyytämään treffeille tuolla ulkona kävellessäni, kaupassa tai töissä jne. (ok, se on oma ongelmansa ja sivuseikka). Mutta onko normaalia kaivata tällaista? Mikä @!×^$£$#& mussa on vikana? Olenko päästäni jotenkin sairas?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaat seksiä, et rakkautta.

Vierailija
2/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä seksiäkin, mutta vielä enemmän kaipaan läheisyyttä, fyysistä kosketusta rakkaan ihmisen kanssa. Mutta kyllähän aikuisten ihmisten pitäisi pystyä olemaan kaipaamatta sellaista. Mikä mussa on vikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsit luultavasti Sami Minkkinen -syndroomasta.

Vierailija
4/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan kyllä seksiäkin, mutta vielä enemmän kaipaan läheisyyttä, fyysistä kosketusta rakkaan ihmisen kanssa. Mutta kyllähän aikuisten ihmisten pitäisi pystyä olemaan kaipaamatta sellaista. Mikä mussa on vikana?

Rakkaus on HENKISTÄ

Henkinen side 2 ihmisen välillä

Vierailija
5/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on HENKISTÄ

Henkinen side 2 ihmisen välillä

No siis en mä halua sitä fyysistä läheisyyttä kenen tahansa kanssa, vaan rakkaan ihmisen kanssa. Haluaisin siis ilmaista sitä rakkauttani toiseen ihmiseen koskettamalla ja haluaisin olla sen toisen lähellä.

Vierailija
6/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis en mä edes halua sitä kenen tahansa rakkaan ihmisen kanssa, vaan sellaisen kanssa, jota kohtaan tunnen seksuaalista haluakin. Lähinnä kiusaannun koskettelusta, jos sitä on jonkun muun kanssa.

Vierailija
7/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun etsiä joku hyvä terapeutti?  ;)

Vierailija
8/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo löytänytkin sellaisen, muttei hän ole "löytänyt" minua. :) Mutta siis oisko jollain ihan oikeasti auttavia ideoita?

Vierailija
9/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo löytänytkin sellaisen, muttei hän ole "löytänyt" minua. :) Mutta siis oisko jollain ihan oikeasti auttavia ideoita?

No heh, kyllä tämä sinun terapeuttidilemmasi on täällä kaikkien tiedossa. Yhden idean voin antaa: lopeta palstailu.

Vierailija
10/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rakastu. Eikai siinä muu auta 😂 Sitten tarvii muistaa että riskit on olemassa.

Vierailija
11/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No heh, kyllä tämä sinun terapeuttidilemmasi on täällä kaikkien tiedossa. Yhden idean voin antaa: lopeta palstailu.

Ei mulla ole mitään terapeuttidilemmaa per se, mutta mitä palstailun lopettaminen oikeasti auttaisi?

Vierailija
12/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rakastu. Eikai siinä muu auta 😂 Sitten tarvii muistaa että riskit on olemassa.

Millaiset riskit?

Vierailija
13/25 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia. Jotkut meistä on tuomittuja kärvistelemään tämän asian kanssa pitkiäkin aikoja elämässään. Aina on ollut sinkkuja ja runsaastikin. Syytä ei ole kaikkien osalta tiedossa. Koska elämässä ja maailmassa faktisesti on paljon muitakin mielenkiintoisia asioita, ei kannattaisi antaa tälle ikävälle asialle niin paljon energiaa, siksi koska se on kärsimystä. Sisään päin kääntynyttä narsistista ahdistusta joka ei johda mihinkään. Mene ulos, pois siitä ja hae jotain muuta, vaikka se syöveri onkin niin houkuttava ja koukuttava. Elämä on jossain muualla.

Vierailija
14/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsestäsi rakkautta.

Vierailija
15/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi itsestäsi rakkautta.

Hän oli nainen, joka rakasti itseään.

Vierailija
16/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Miesten treffailu auttaa tähän. Haluat varmasti olla rauhassa muutaman miehen tavattuasi. Kokemusta on. 

Vierailija
17/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia ja tervettä  kaivata läheistä ihmissuhdetta ja rakkautta, niin henkistä kuin fyysistä kohtaamista ja yhdessäoloa.

Tältä palstalta on turha toivoa empatiaa. Täällä lähtökohtaisesti pidetään normaalina ja oletettuna, että nainen on parisuhteessa. Mutta täysin epäloogisesti haukutaan parisuhdetta kaipaavat sinkut itsekkäiksi narsisteiksi, jotka eivät osaa olla yksin. 

Hohhoijaa.

Toinen ryhmä on sitten nämä omavoimaiset sinkut ja muut miehiin kyrp iintyneet, jotka avoimesti halveksivat kaikkia, jotka ajattelevat, että kaksin on kivempi kuin yksin.

Vierailija
18/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia kaipausta. Ei meitä ole luotu yksin taivaltamaan. 

Vierailija
19/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole löytänyt omaa elämäntarkoitustasi.

Vierailija
20/25 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset