HUOM! te,jotka olette vieneet tavaroita myytäväksi itsepalvelukirppikselle!
onko ollut kannattavaa? paljonko olette tehneet voittoa? varastettiinko paljon tavaroita?
Kommentit (9)
voittoa tuli semmoset 180e, mut möin yhistelmätki ja aika vähä vaatteita
Harmittaa kovasti se varkaus, kun mielestäni muutenkin laukku oli halpa, eikä varas sitten voinut maksaa edes sitä pikkusummaa... :( Laukku oli erittäin hyväkuntoinen ja maksoi paljon kun sen pari vuotta sitten ostin.
Mutta onneksi siihen on ne varkaudet jääneet!
Ekalla kerralla myydessä voittoa (myyntikojun vuokran jälkeen) tulo 140 euroa, toisella kerralla 90 euroa.
Kotiin ei tarvinnut viedä kuin muutama hassu vaate ja parit kengät, kaikki muu meni kaupaksi. Veinkin kyllä vain hyvälaatuista kamaa ja laskin loppuviikosta hintoja. Silti voittoa jäi n. 70 euroa. Erityisesti lasten videot ja vaatteet menivät nopeasti.
Aikuisten hyväkuntoisetkaan vaatteet eivät mene. Kyllä myös varastetaan. Mulla ei ole ollut myynnissä, mutta tutulla on. Vähän tuli voittoa. (Joskus kyllä ajattelee, että ei se kyllä ole häävi tuntipalkka, kun siinä joutuu aika paljon työskentelemään.)
Minulla oli kyllä myynnissä isompaakin tavaraa rattaista matkasänkyyn. Aika paljon jäi kyllä myymättä ja veimmekin loput sitten Ensikotiin. Vauvan lelut menivät kaikki, mutta vaatteita jäi yllättävän paljon yli.
Alun perin olin ajatellut laittaa myyntiin myös sekalaisia astioita ym. kaapin nurkista, mutta paikan päällä huomasin olevan järkevämpää keskittyä pelkästään lastentavaroihin, näin sain pöydästä paljon houkuttelevamman näköisen.
Mun kokemus on että kirppisellä kannattaa myydä huonommat ja halvemmat vaatteet > 3 lapsella käytössä olleet kauhtuneet t-paidat menevät ihmeen hyvin kaupaksi 0.50-1e kpl hinnalla. Kalliit vaatteet eivät itsepalveluissa tahdo mennä vaikka olisivat kuinka siistäjä ja uuden veroisia. Itse olen myynyt kaikki hyvät, laadukkaat vaatteet ja tavarat vauvan osto&myynti palstan kautta ja kauppa käy hyvin ja hyvällä hinnalla. Toki hieman vaivaa tulee tavaroiden kuvaamisesta ja postittamisista mutta jos tuote on sellainen että sen voi myydä erittäin hyvä kuntoisena hyvällä omatunnolla saa siitä vauvalla parhaan hinnan (tai huutonetissä mut mä en ole siihen perehtynyt...). Vauvan tarvikkeet kannattaa ehdottomasti myydä vauvan kautta, huonot ja kulahtaneet edullisesti itsepalveluun.
Juuri tein 0.50-5e tuotteilla 210e tilin 2 viikossa, siis puhtaana käteen.
Vaatteita ei juurikaan mennyt, mutta pikkutavaraa kyllä.