Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro syysi, miksi et ole facessa

Vierailija
15.09.2017 |

Tähän sitten listaa.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun face to face -bookkiin. Jännä miten jotkut ihmiset nielevät kommenttejaan toisista tai lieventelevät sanomisiaan itsestään, kun joutuvat/pääsevät ihan oikean elämän kasvotusten.

Vierailija
22/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäsosiaalinen. Jos keksittäisiin epäsosiaalinen media, liittyisin mukaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook ei pysty tarjoamaan minulle mitään. En ole kiinnostunut muiden jakamista linkeistä tai heidän lomistaan, selfieistään, lemmikkien hassuista jutuista tai uusista verhoista. Facebook on mielestäni kuolettavan tylsä paikka.

Vierailija
24/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Face on 40-100v paikka nykysin. Ei cool kidsit ole enää siellä.

Vierailija
25/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarpeeksi aikaa enkä oikein jaksakaan seurata ja kommentoida ihmisten tekemisiä. Voisin käyttää sitä niin, että päivitän vain omia asioitani silloin tällöin, mutta mitä järkeä siinäkään? Ei ole minulle sopiva hiekkalaatikko.

Vierailija
26/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtäkään ystävää tai edes kaveria. En keksi syytä miksi menisin facebookiin.

Vierailija
27/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietosuoja!! FB vuotaa kuin seula, kerää näkyvän lisäksi mm. olinpaikkatietoni, lisäksi profiili on yhdistettävissä muihin käyttämiini palveluihin sekä IP-osoitteeseen, jota kautta osaava saa halutessaan selville yhtä ja toista.

Vierailija
28/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vain kiinnosta ja se miten riippuvainen oma äitini siitä on(53v, itse olen 23) niin herättää vielä vähemmän mielenkiintoa. Siis skrollaillaan samat asiat kokoaika uudestaan läpi, jos et pysty istua läppärin seurassa niin sulla on se puhelin kourassa 24/7. Saan kuunnella isäni puolelta, miten mutsi avautuu sinne joka ikisestä asiasta, jotka ei muille kuuluisi ja tekee jopa välillä itsestään naurunalaisen(feissarimokat mm.). Eli ei, ei kiinnosta.

Vierailija
29/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaessani media-alan opinnot, meidät velvoitettiin liittymään.

Vierailija
30/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan tuollaista mukamas sosiaalisuutta, joka on vain lähinnä prassailua omista hienoista jutuista. Ihme esittämistä.

Vierailija
31/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt elämäm kovaa ja Kosteaa korkea-Koulua, jolla kehuskella.

Vierailija
32/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan yksityisyyttäni enemmän kuin mitään muuta. Kaikki yhteystietoni ovat ei-julkisia joten noudatan tässä samaa linjaa.

Vierailija
33/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukemaan sitä feikkiä kiiltokuva höttöä, on vain liian vastenmielistä

Vierailija
34/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on laitonta ja perustuslain vastaista.

Vierailija
35/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestinnässä pitäisi käyttää mahdollisimman avoimia protokollia, eikä antaa käytännössä monopoliasemaa yhdelle kaupalliselle yritykselle. Siksi en halua tukea facebookin liiketoimintaa käyttämällä heidän palvelujaan. 

Vierailija
36/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen on laitonta ja perustuslain vastaista.

Kaikki eivät myöskään voi liittyä vaikka haluaisivat. Koulu ei voi siis velvoittaa opiskelijoita siihen.

Vierailija
37/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisyydestäni olen tarkka ja työni puolesta tiukat turvallisuusmääräykset, en kerro enkä päivitä fb:ssä mitään. Olen kuitenkin joutunut liittymään, että saan helpoiten tietoja muutamasta harrastustoimintaan liittyvästä asiasta. Luotettavien ihmisten kesken kuulumiset vaihdetaan ihan henkilökohtaisesti.

Vierailija
38/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe pointtia.

Vierailija
39/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on alle 30 vuotiaita sinkkunaisia jotka ei ole facesaa niin ilmoittautukaa. Arvostan kyseistä piirrettä.

Täällä komeaa fiksua mies seuraa.

Vierailija
40/43 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että on näin monta muutakin. Mies käyttää facea lähinnä lastensa kanssa yhteydenpitoon. Sitä kautta olen vähän seurannut muiden päivityksiä kissavideoista ym. ei kiinnosta osallistua yhtään.