Kerro syysi, miksi et ole facessa
Kommentit (43)
Ei ole mitään erityistä syytä. En vain ole.
Ei vaan kiinnosta. En koskaan innostunut sosiaalisesta mediasta kun muut siihen lähtivät, enkä edelleenkään näe syytä aloittaa, en halua "jakaa" ja "seurata".
N30
Mitäpä siellä yksin tekisin. Vanhojen ja junttien juttu. Twitteriä. IG:tä yms käytän kyllä.
ei kiinnosta
mies
ylempi korkeakoulu
Ei oo kavereita niin ei oo oikein mielekästä. Mua ahdistaa pelkkä ajatuskin että mulla ois siellä "kavereina" viis puolituttua joista kukaan ei noteeraa mun päivityksiä. Joo ei. En lähe sinne pahoittaan mieltäni!
Kenelläkään ei ole minulle yhtään annettavaa, eikä minulla mitään sanottavaa - siksi...
En jaa asioitani julkisesti. Olen tehnyt tämän valintani tietoisesti. Vaihdan kuulumisia kasvokkain.
Se vie aikaa kun kokoajan pitäisi vastailla ihmisille, miksi sinne pitää kirjoittaa kun voi laitta viestiä henkilö. Koht. Puhelimeen. Eikä mua kiinnosta päivittää omaa elämääni toisille, sitä varten on päiväkirja ja vain omaan käyttöön. Silloin ei tartte miettiä jälkeenpäin mitä tuli paljastettu!
Vastakysymys: Miksi minun pitäisi olla?
En ole vielä löytänyt yhtään syytä.
Sehän on paikka, jossa ihmiset vertailevat itseään toisiin. FB saa aikaan egoismia.
Minulla ei ole mitään erityistä syytä. En vain tiedä mitä tekisin siellä? - Toki varmaan paljonkin, mutta ilman FB:akin tekemistä löytyy, joten miksi ottaa sitten yksi sellainen joka vielä muuttelee mielivaltaisesti käyttäjäehtojaankin.
Muutama vuosi sitten poistin itseni sieltä, kun huomasin että alkoi vaan ärsyttää ihmisten päivitykset. En olisi kuitenkaan osannut olla kirjautumatta ja lukematta, joten helpointa oli poistua paikalta kokonaan.
Mulla on tasan kaksi kaveria ja heistä toinen vain on Facebookissa. Miksi siis liittyisin Faceen yhden kaverin takia seuratakseni hänen elämäänsä? Viestitellään Whatsapissa ja seuraan häntä Instagramissa. Se riittää mut pitämään ajantasalla hänen elämästään.
Jos on asiaa ystäville,soitan tai menen kylään.
Ei vaan kiinnosta. Olen tekemisissä ihmisten kanssa ihan livenä.