Hirveä Twistbe -kauppa
Olen aiemmin ostanut Twistbe :n verkkokaupasta ja nyt kävin sitten ihan heidän normiliikkeessä ostoksilla. Ei helkkari mitä asiakaspalvelua! Yrittivät puoliväkisin myydä jotain reippaasti yli 100 euroa maksavaa ihonhoidon verkkokurssia. Ihan itse ovat kuulemma sen kyhänneet ja kestää jokusen viikon. Jäipä ahdistunut olo, ei tarvitse enää tuolta ostaa.
Kommentit (30)
Olen ihan samaa mieltä, ei puolueetonta todellakaan ja ohjeet & vinkit suurelta osin huuhaata mikä ei perustu tieteeseen/faktoihin. Perustuu kaikki heidän myymiin tuotteisiin jotka ovat mukamas jotenkin kummallisella tavalla parempia kuin muiden vastaavat. Lisäksi heidän "ihoasiantuntija" taitaa olla laatua "hiekkalaatikonreuna-kosmetologi", niin epämääräisiä ohjeita olen saanut.
Olet vissiin twistben työntekijä? :D
Minulle tyrkytettiin tuotetta jota en halunnut.Eivät myyneet tuotetta jonka halusin, ei kuulemma sopisi iholleni.Varmaan oikeassa olivat,silti haluaisin itse päättää mihin rahani tuhlaan.Ostin sitten tuotteen muualta.
Ihan ylihintaista kamaa. Samoja merkkejä saa mm. Sokokselta ja usein edullisempaan hintaan.
Ylimielisiä ovat nämä perustajat ja lisäksi menevät tuonne koronadenialisti ja rokotevastaisuus osastolle. Kannattaa kuluttajana olla tarkkana, millaisia yrityksiä kannattaa.
näähän mesoaa että lukee inkit kaikkien puolesta, ja et myyvät vaa luonollusta ja turvallista, sit ovat piilottaneet myrkyllisen fenoksietanolin hakutuloksistaa vaikka kaupassa on monta sitä sisältävää tuotetta. hirveit tuputtajiaki, mainonta myös lainvastasta! en enää ikinä osta mitään näitlä. mulle suosiiteltiin putsari joka sai naaman ihan kamalaan kuntoon
Itse sain ihoni ihan kamalaan kuntoon Twistben niin sanotuilta ihoasiantuntijoilta saatujen tuotevinkkien myötä. Ensin möivät kalliit tuotteet, jotka eivät edes toimineet luvatulla tavalla, päin vastoin. Ihoni tila meni huonompaan kuntoon. Onneksi löysin eräät toiset tuotteet, joilla sain ihoni paremmaksi. En luottaisi heidän vinkkeihinsä enää, vaikuttaa, että aikomus on myydä mahdollisimman monta kallista tuotetta, asiakkaan tarpeista viis.
Mitäs te ny sanotte tosta, että Twistbee mainostaa suoraan ihon puhdistustestiä netissä ja sit siinä sähköpostituloksessa vedetään aivan avoimesti lokaan toisen firman teepuusaippua?
Eikä se karkkipäiväblogi ollu ainoa maksettu vaikuttaja niiden toimesta. TikTokissahan on jo pitkän aikaa ollut selkeitä maksettuja vaikuttajia, jotka on hyökänneet tota teepuusaippuaa vastaan, ja ne videot on ollu niin läpinäkyvää maksettua mustamaalausta ku vaan voi olla ja monissa ryhmissä Twistbe on yhdistetty näihin maksajana.
Ja sit vielä, Twistbe harrastaa muutenki asiakkaiden harhaanjohtamista väittämällä, että niiden ulkoistettu verkkokauppavarasto Vantaalla ois muka niiden oma, vaikka näin ei oo.
Ootteks huoannu tän heijän uuden ihonhoitosarja? Kaupas on kymmenittäin "palautteita", mut ei ainuttakaan vahvistettua ja oikeella nimellän. Nää siis kirjottelee itte noi palautteet tonne kauppaan, melko hämärää???
Vierailija kirjoitti:
Ootteks huoannu tän heijän uuden ihonhoitosarja? Kaupas on kymmenittäin "palautteita", mut ei ainuttakaan vahvistettua ja oikeella nimellän. Nää siis kirjottelee itte noi palautteet tonne kauppaan, melko hämärää???
Olin just tulos kirjoittamaan samaa! Siis varmaan 90% noist palautteista ei ole vahvistettuja eli nää Twistben tyypit kirjoittelee noita todennäkösesti ihan itte!
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos hän seuraa instassa Maria Nordinia, Antti Heikkilää, Kirsi Saloa, Ella Ellersiä ja mungoannaa...