Naimisissa ja aina yksin
Yli 10v. liittoa takana ja mä olen aina yksin.
Meillä ei ole mitään yhteistä. Ei edes katsota samoja tv ohjelmia.
Miehellä on omat harrastukset. Mulla ei oikein ole mitään. Illat olen lasten kanssa kotona.
Ero pyörii mielessä ja paha olla.
Muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (9)
Ei ole pakko. Ei olla naimisissa eikä olla yksin. Tai saa olla yksin halutessaan. Ihmisellä on oikeus valita. Avioliitto ei ole vankila. Sä olet ansainnut elää oman elämäsi niin onnellisena kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä menit naimisiin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa sulla ei ole mitään yhteistä?
Se oli alussa kiva, halusin perheen, luulin että se muuttuu, se valehteli olevansa toisenlainen, se on muuttunut, mä olen muuttunut, sillä on alkoholiongelma tai se on narsisti. Syitä löytyy aina, ja yhtä paljon löytyy syitä, miksi ei voi erota.
Sama täällä. 14 v yhteiselämäää takana eikä yhtään mitään yhteistä. Mies on mukava ihminen, arjen asiat sovimme sujuvasti ja kotityöt ym hoidamme täydessä yhteisymmärryksessä. MUTTA, siinä se sitten onkin. Mietin eroa joka päivä.
Luulin, että se muuttuu.
Voi elämän kevät.
Oletteko te eroa joka päivä miettineet puhuneet miehenne kanssa asiasta? Voisiko suhdetta vielä yrittää lämmittää? Löytää jotain yhteistä? Ehkä mieskin miettii eroa joka päivä? Kannattaisiko avata suunsa eikä antaa elämän valua ohi Eroa miettimällä?
Naiset ei tunnu tajuavan, että miehet hakee naisesta muuta kuin kaveria yhteiseen tekemiseen.
Nainen otetaan perheen perustamista ja siihen liittyviä iloja varten, mutta ei naiaen kanssa pysty mitään muuta kivaa tehdä.
Kannattaa alkaa lesboksi jos haluaa kaverin suhteeseen
No, vihjailin eilen että mä olen aina yksin miehelle niin se tuli lukemaan lehtä olohuoneeseen kun katsoin tv,tä.
Tänään kysyin mitä tehdään ja sanoin että mulla on tylsää. Jos en ole töissä niin siivoan ja pesen pyykkiä tai roikun netissä.
Niin nyt ollaan menossa ulos syömään.
Ap
Ihana kuulla. Puhumisen pitäisi auttaa, jos toinen välittää. Kuten miehesi näyttää onneksi välittävän sinusta edelleen. Toivottavasti tilanne paranee pysyvästi ja voit unohtaa eroan miettimisen. Onnellista elämää! Olet sen ansainnut niin kuin kaikki muutkin!
Miksi sä menit naimisiin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa sulla ei ole mitään yhteistä?