Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miestä ei kiinnosta naisen tutkinto"

Vierailija
15.09.2017 |

Eilen baarissa tuli törmättyä haalarikansaan, erityisesti muutaman nuoren naisen porukkaan. Siinä juteltiin ja kyselin, että mitäs he oikein opiskelevat ja vastasivat, että bioanalyytikoiksi* aikovat. Jatkoin ja kyselin, että mikäs se sellanen on ja mihin tiedekuntaan kuuluu? No tähän sanoivat, että ovat amk-opiskelijoita. Vastasin siihen: "Aijaa.. no hauskaa iltaa teille" ja lähdin pois. Katsoivat hölmistyneenä - erityisesti se, jonka kanssa oli pientä flirttiä :D

Että joo, kyllä meitä miehiä kiinnostaa naisen koulutus. Paitsi ehkä niitä, jotka viettävät päivänsä essonbaarissa. Ei kannata uskoa kaikkea höpöä mitä palstalla levitellään

*amisala muutettu

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehiä kiinnostaa. Miehet ovat lompakkoloisia ja on hyvä, että edes tämä ap sen tunnustaa. Itsekin tiedän miehen, joka onnistui nappaamaan itselleen (kouluttamaton kun itse on) erikoislääkärin. Muistaa nyt joka keskustelussa vihjaista esim "sellaisia ne lääkärit on" tai sitten  vieraassa porukassa kehuu ihan suoraan, että "minun "naisystävä on lääkäri". Ettei vaan kenellekään jää epäselväksi :D Säälittää ja naurattaa. Ainoa asia millä tämä mies voi päteä, on todellakin tämä lääkäriystävä.

Vierailija
82/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin on vain ihmisiä ja kyllä niitäkin monia kiinnostaa se, että voi nostaa omaa statustaan naisen oppiarvolla. Plus  se, että nainen tienaa hyvin. Kyllä se raha miehillekin kelpaa. Monikin mies kerskuu ihan avoimesti vaimonsa oppiarvolla ja koulutuksella/hyvällä työpaikalla. Onko se sitten kovinkaan fiksua käytöstä, no, siitä voidaan olla montaa  mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tunnu kiinnostavan. Mulla loppui juuri parisuhde, kun poikaystävä oli mustasukkainen mun kandille. Ihan jatkuvaa kitinää, että no onko se nyt pakko tänäänkin kirjoittaa ja lähe baariin ja miksi vaan luet koko ajan nykyään.

Mies haluaisi itse päteä ja kun ei voi, iskee alemmuuden tunne.  Sitten yrittää sabotoida toisen opiskeluja, ettei tämäkään onnistuisi ja pärjäisi. Onneksi parisuhde loppui ja voit löytää vertaistasi seuraa.

Vierailija
84/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tohtoriksi väitelleen opiskelukaverin, kun tuntee liian hyvin, niin ei se akateemisuus ole mikään kynnyskysymys. Toisaalta on erittäin epätodennäköistä, että kumppanin pääasialliset kiinnostuksen kohteet olisivat salkkarit ja seiska lehti.

Vierailija
85/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tunnu kiinnostavan. Mulla loppui juuri parisuhde, kun poikaystävä oli mustasukkainen mun kandille. Ihan jatkuvaa kitinää, että no onko se nyt pakko tänäänkin kirjoittaa ja lähe baariin ja miksi vaan luet koko ajan nykyään.

Miksi valitsit alunperin huonoitsetuntoisen ääliön?

Vierailija
86/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehiä kiinnostaa. Miehet ovat lompakkoloisia ja on hyvä, että edes tämä ap sen tunnustaa. Itsekin tiedän miehen, joka onnistui nappaamaan itselleen (kouluttamaton kun itse on) erikoislääkärin. Muistaa nyt joka keskustelussa vihjaista esim "sellaisia ne lääkärit on" tai sitten  vieraassa porukassa kehuu ihan suoraan, että "minun "naisystävä on lääkäri". Ettei vaan kenellekään jää epäselväksi :D Säälittää ja naurattaa. Ainoa asia millä tämä mies voi päteä, on todellakin tämä lääkäriystävä.

Ei rahalla ole asian kanssa mitään tekemistä. Voisin ottaa pienipalkkaisen matemaatikkonaisen, mutta en hyvin tienaavaa amisnaista

Vierailija
87/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että bioanalyytikot tutkinto suojelee idiooteilta miehiltä. Taidanpa hakeutua koulutukseen.

Perustelisitko tätä? Aina valitetaan miten miehet ovat pinnallisia ja niitä kiinnostaa naisessa vain tissit, perse ja naama. Nyt kun toimii ei-pinnallisesti ja vetäytyy kohteliaasti ei-ulkonäöllisen turn offin jälkeen, on näemmä idiootti

Vierailija
88/88 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vain, siis tuolle naiselle. En jaksa ymmärtää tuollaista pöhköä koulutuselitismiä ja minulla on sentään kokemusta kaikista tavanomaisimmista koulutusvaihtoehdoista (lukio, amis, AMK ja yliopisto) ja ihan samanlaisia ihmisiä noissa kaikissa on ollut.

Oon opettanut lyhyitä sijaisuuksia eräässä Helsingin huippulukiossa ja eräässä ammattiopistossa. Voin sanoa, että ei todellakaan ollut ihan samanlaisia ihmisiä. Ei lähellekään

Onko kuitenkaan mielekästä vertailla huippulukiota ja "ammattiopistoa"? Minkä tasoinen se ammattiopisto oli?