Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pettynyt netissä tutustumaasi ihmiseen, kun olette tavanneet livenä?

Vierailija
05.04.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaan ei kemiat ollenkaan toimi yksiin tms. Kyllä sitä sattuu. Mutta harvemmin... jos ajattelen, että ehkä 150 ihmistä tavannut netistä, niin " pettymyksiä" kenties 10...

Vierailija
2/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Ilmeisesti hekin, koska meistä on tullut vähitellen ihan ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 7 vuoden jälkeenkin ihmettelen hyvää onneani.

Vierailija
4/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuitenkin se vaikutelma on aina erilainen livenä kuin minkä on saanut netin, kuvan, puhelujen kautta.

Olen tavannut muutamia ihmisiä netin kautta ja kaikki sen oloisia, ettei vois tulla sen kummempaa kuin pelkkä kaveruus. Parasta on, että tapaa livenä eka ihmisen ja sitten vaikka pitää yhteyttä netitse. Tosin on tyyppejä jotka netissä ovat avuttoman ja epämiellyttävän oloisia ja livenä ihania :o)

Vierailija
5/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut 2, joista toisen kanssa pidettiin pari kertaa hauskaa. Mitään vakavaa siitä ei ollut tarkoituskaan kehittyä, joten hyvät fiilikset jäi.



Toisen kanssa ollaan oltu kohta 6 vuotta yhdessä :)

Vierailija
6/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran miehen joka omien sanojen mukaan oli:

urheilullinen

lihaksikas

tumma

pitkä



Todellisuus:

sohvaperuna

kaljamaha

puolikalju

pituus korkeintaan 170cm



Se siitä sitten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi oli lattea; yksi oli ihastuttava, mutta itse en herättänyt vastakaikua hänessä; neljännen kanssa elellään nyt yhdessä viidettä vuotta ;)

Vierailija
8/8 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan netistä muuhunkin sosiaalisen elämän luomiseen! Uskomattoman hyviä ystäviä olen sitä kautta saanut!