Monta kertaa teidän on huumetestattu liikenteessä?
Minua ei kertaakaan, vain puhallutettu. Siltsu on vinkattu poliisille, ei ne muuten huumetestejä olisi ottaneet.
Kommentit (36)
Huumetestit ovat vielä äärimmäisen epäluotettavia, joten niitä ei käytetä kuin epäilyn yhteydessä varmistuksen lisäämiseen.
Ei kertaakaan. Ei olla edes puhallutettu ikinä, vaikka kortti on ollut kauan.
Viime yönä viimeeksi puhallutettiin,ei huumetestiä tehdä ellei kuski vaikuta sekavalle ja puhaltaa nollat.
eräs jo kuollut tuttu oli lääkitty kroonisen kivun takia aika raskaasti ja siitä kyllä huomasi heti jos annostusta oli korjattu itse vähän ylöspäin.
kytät teki sille aina huumetestin kun pysäyttivät ja puhalluttivat,lääkkeet antoivat positiivisen näyttämän ja kytät teki sen takia kotietsinnän vaikka veti vaan reseptilääkkeitä.
silmistä näkyy aika herkästi onko ihan täysillä pelissä mukana.
0, vaikka mut on pysäytetty liikenteessä useampaan otteeseen ja kyseiset poliisit ovat tienneet mun liikkuvan huumepiireissä. Mikään mun käytöksessä ei ole viitannut huumeiden käyttöön.
Kahdesti sattunut ajaa paikkaan jossa kaikki puhallutettiin, koskaan ei ole tehty huumetestiä. Puhallutus ollut nolla.
Mä veikkaan että ajossa ollut jotain jonka takia on soitettu poliisille ja sen kautta pysäytetty. Itse olen näitä tälläisiä välillä soittanut häkeen. Tai sitten sattunut osuun poliisin silmään mutta toivon että ulkopuolinen soitti ajosta.
Ei kertaakaan, kahdesti puhallutettu 18 vuoden aikana.
Eiköhän kokenut poliisi osaa nähdä ihmisestä merkit joiden perusteella on syytä tehdä huumetesti.
Päivittäistä ajoa pk-seudulla 26v, kaksi kertaa puhallutettu ja niistäkin toinen kerta Naantalissa. Mutta enpä toisaalta tuolla törttöilekkään sen autoni kanssa, siksi kait se oli pysäytetty, kun ajo oli "huomiota herättävää".
Ei koskaan mutta tuttavalle oli tehty pikatesti. Oli juuri ostanut auton ja ilmeisesti edellinen omistaja oli narkki.. Oli ainut syy mikä tuli mieleen miksi testi olisi tehty
M kirjoitti:
Viime yönä viimeeksi puhallutettiin,ei huumetestiä tehdä ellei kuski vaikuta sekavalle ja puhaltaa nollat.
eräs jo kuollut tuttu oli lääkitty kroonisen kivun takia aika raskaasti ja siitä kyllä huomasi heti jos annostusta oli korjattu itse vähän ylöspäin.
kytät teki sille aina huumetestin kun pysäyttivät ja puhalluttivat,lääkkeet antoivat positiivisen näyttämän ja kytät teki sen takia kotietsinnän vaikka veti vaan reseptilääkkeitä.
silmistä näkyy aika herkästi onko ihan täysillä pelissä mukana.
Miksi ne poliisit eivät tarkistaneet reseptiä?
Prototyyppi kirjoitti:
Ei kertaakaan. Ei olla edes puhallutettu ikinä, vaikka kortti on ollut kauan.
Missäpäin sinä asustelet? Olen useinkin kohdannut puhallusratsian. Toki olen nollat puhaltanut, mutta kyllähän noihin välillä pysäytetään.
Minut on varmaankin puhallutettu jo kymmeniä kertoja. Suurin osa niistä joko Turun tai Tukholman satamassa, joudun kulkemaan autolautalla maiden väliä suht usein. Yhtään ainutta kertaa ei minua, eikä nähdäkseni muitakaan kuljettajia ole huumetestattu.
Veikkaan myös, että poliisilla on ollut vihje tai muuten vaan omat epäilyksensä asiasta. Tai sitten käytös on ollut niin omistuista, että on ollut syytä epäillä käyttöä.
0 kertaa huumetestattu, useasti puhallutettu. Päivittäistä autoilua pk-seudulla yli 15 vuotta.
Kortti 10 vuotta, puhallutettu noin viisi kertaa ja huumetestejä otettu nolla.
Meille tuli kauan sitten oppilaitokseen poliisit ja koira. Kaikki kämpät käytiin läpi. Löytyi ruohoa, viinaa, ja lääkkeitä. Mun komerosta ei löytynyt Asperiinia kummempaa.
Minut on puhallutettukin vain yhden kerran, vaikka kortti on ollut toistakymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kertaakaan, vain puhallutettu. Siltsu on vinkattu poliisille, ei ne muuten huumetestejä olisi ottaneet.
No vinkattu tai ajanut/ käyttäytynyt sekavasti, mitä väliä, hyvä että kuitenkin jäi kiinni! Toivottavasti ottaa opikseen, eikä enää vaaranna sivullisten ihmisten elämää liikenteessä.
Mulle ei tehty poliisin toimesta huumetestiä vaikka ajoin auton ojaan huumepäissäni. Puhalluttivat vaan ja päästivät lähtemään...
0 kertaa. Ja olen ajanut 22 vuotta joka päivä pk-seudulla.