Lue keskustelun säännöt.
suosittele hyvää maalia
10.07.2008 |
Etsin Tikkurilan harmonyn-maalia, sellaista harmahtavan beigeä, ei kovin tummaa. Onko kenelläkään suositella hyvää väriä, joka olisi isolla seinäpinnalla hyvän värinen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla