Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkälihas pskana..niin kipeä etten tiedä miten päin olisin..

Vierailija
14.09.2017 |

Vihoitellut nyt tällä vkolla, mutta tänään töistä kotiin tultua ollut pari sellaista "juilaisua", että paikalleni olen jämähtänyt ja itkua niellyt.
Kyseessä tuo iso lihasalue tuossa olkapään alla, alaselkään asti ulottuva "suikale".
Otin jo Panacodin ja mies hieroi tulehduskipugeeliä alueelle, silti tuntuu tod ikävää kipua ja vaistomaisesti varon liikkeitäni.

Inhottavaa, toiv tokenee aamuksi, päiväkotityö kutsuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludia nassuun ja helpottaa.

Vierailija
2/5 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole Sirdaludia tähän hätään ja sen kerran kun olen sitä ottanut niin eipä pahemmin auttanut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kipukoukku, rupee syömään kalanmaksaöljyjä, mee niskahartiajumppaan ja hoida asia kuntoon.

Mies valittanut tota 10 vuotta ja en tajua miten ihminen ei tee asioille mitään.

Huomiseksi se paranee kun meet lepäämään ja laitat kuumaa siihen ja villaista.

Vierailija
4/5 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehdusalueisiin ei suositella kuumaa.

Vierailija
5/5 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hyvä ihminen lääkärissä! Antavat piikin ja kunnon särkylääkkeet.

Itsellä myös samaa ongelmaa ainakin kerran vuodessa. Jos antaa mennä tietyn pisteen yli, niin menee siihen että itkee kun koskee niin paljon ja sängystä pääsee ylös jalkojen avulla perse edellä ellei joku ole vetämässä jaloista ja tekis mieli huutaa vessasta apua kun ei taivu persettään pyyhkimään. Joten lääkäriin ennenkuin menee noin pahaksi.

Mulla on muuten selkäkivut helpottanut sen jälkeen kun hommasin painolliset hulavanteet ja olen pyöritellyt niitä aina telkkaria katsellessa. Selkäoireisen kannattaa koittaa tuota, pyöriessään ne hieroo ja vahvistaa sekä selän että vatsan lihaksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän