Kuinka moni teistä uusperhevaimoista ja äideistä on oikeasti halukas ottamaan miehen lapsen
Kommentit (34)
En haluaisi rehellisesti sanottuna äitipuoleksi enkä tavata koskaan lapsia.
Minä en ainakaan olisi. Onneksi käy vain joka toinen vkl. Sen verran juuri jaksan ja silloinkin se on onneksi usein mummolassa. Pärjäisin ihan täysin ilmankin..
Toisaalta jonkinlaisen tunnesiteen luomiseksi varmaan pitäisi asua yhdessä mutta kun emme asu niin ei ole sitä sidettäkään muodostunut.
Ihan kiva ja hyvätapainen lapsi, mutta koska on kuitenkin vieras niin koen rasittavana. Teen paljon omia juttujani noina viikonloppuina jotta isä saa olla lapsensa kanssa rauhassa. Välillä teemme jotain porukalla. En tiedä miten suhteen kävisi jos joku alkaisi vaatia viikko-viikkosysteemiä!!
Minä. Näin ollaan menty jo kymmenen vuotta.
Miksi miehen pitää sitten hyväksyä teidän rakkautenne hedelmät ehdoitta?
Minulle sopii hyvin asuminen lasten kanssa. Hyvinkasvatettuja muksuja ja omakin on sopeutunut joukkoon. Vapaata ei ole juuri koskaan. Meidän perhe on tämä, kaikkine lapsineen.
Tapailin yhteis- ja yksinhuoltajaisejä silloin kun itsekin olin yh. Oli alusta alkaen selvää, ettemme muuttaisi yhteen niin kauan kuin kummallakaan on kotona asuvia lapsia. Eli en olisi oikeasti enkä edes väärästi halukas elämään toisen ihmisen lapsen kanssa enkä koskaan ole myöskään halunnut, että oma lapseni joutuisi asumaan vieraan aikuisen kanssa minun parisuhteeni takia. Isänsä luona hän sen sijaan joutui sopeutumaan isän uuteen vaimoon, joka siis oli aidosti oikeasti halukas ottamaan hänet luokseen viikonlopuiksi ja huolehti hänestä hyvin. Emme suoranaisesti ystävystyneet, mutta olin kyllä hyvilläni että eksäni oli löytänyt hänen kaltaisensa naisen joka kohteli yhteistä lastamme kuin omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mun ja exän suhde loppu siihen, kun miehen 3 alle 10-vuotiasta olis alkanu asumaan meillä vuoroviikoin. Pistin stopin jutulle. Nej tack.
Tero?? =D
Vierailija kirjoitti:
No miksi? Kuka sanoo, että pitää? Miksi kyselet taas jostain asiasta yleisellä tasolla, vaikka luulisi sinunkin ymmärtävän, että meitä naisia on monenlaisia? Miksi sinua ottaa päähän, että joku nainen jossain odottaa miehen hyväksyvän omat lapsensa vaikka ei itse hyväksyisi miehen lapsia? Miten se sinun elämääsi heilauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi? Kuka sanoo, että pitää? Miksi kyselet taas jostain asiasta yleisellä tasolla, vaikka luulisi sinunkin ymmärtävän, että meitä naisia on monenlaisia? Miksi sinua ottaa päähän, että joku nainen jossain odottaa miehen hyväksyvän omat lapsensa vaikka ei itse hyväksyisi miehen lapsia? Miten se sinun elämääsi heilauttaa?
Oletpa ikävän tuntuinen ihminen. Toivottavasti et saa koskaan omia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa ikävän tuntuinen ihminen. Toivottavasti et saa koskaan omia lapsia.
En, enää saa, olen jo siinä iässä, että lapseni ovat aikuisia.
Minun bonuslapseni asuu luonamme ja on äidillään joka toinen viikonloppu. Omasta puolestani voisin pitää aina kotona.
Näin on mennyt jo vuosikymmen ja olen onnellinen siitä, että pieni vaippapöksy silloin aikoinaan elämääni saapui.
Olemme kaikki samaa perhettä, verisukulaisuudella ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Minun bonuslapseni asuu luonamme ja on äidillään joka toinen viikonloppu. Omasta puolestani voisin pitää aina kotona.
Näin on mennyt jo vuosikymmen ja olen onnellinen siitä, että pieni vaippapöksy silloin aikoinaan elämääni saapui.
Olemme kaikki samaa perhettä, verisukulaisuudella ei ole mitään merkitystä.
Kuvittele miten ukkosi on rakastanut aiemmin jotain toista ja pannut rouvaa kiimaisena. Huh............
Minulle eräs mies sanoi, etten kelpaisi jos minulla olisi lapsi/lapsia aiemmasta suhteesta. Minulla ei ole yhtään seurustelusuhdetta, en ole ollut avo- tai avioliitossa. Ukko sen sijaan yli 10 v ja lapsia on...... Ja sitten vielä vaatii toiselta tuollaista! :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme kaikki samaa perhettä, verisukulaisuudella ei ole mitään merkitystä.Kuvittele miten ukkosi on rakastanut aiemmin jotain toista ja pannut rouvaa kiimaisena. Huh............
*oksu*
Vierailija kirjoitti:
Minulle eräs mies sanoi, etten kelpaisi jos minulla olisi lapsi/lapsia aiemmasta suhteesta. Minulla ei ole yhtään seurustelusuhdetta, en ole ollut avo- tai avioliitossa. Ukko sen sijaan yli 10 v ja lapsia on...... Ja sitten vielä vaatii toiselta tuollaista! :/
Kaksoisstandardit :D
Miksi vain joka toinen viikko? Saisivat olla vaikka joka päivä.
Olen mies, mutta minulle kävisi se, että lapset ovat naisellani joka toinen viikonloppu. Tällaisia naisia ei kyllä juuri tapaa. Siksi lähinnä deittailen muita lapsettomia.
Mun ja exän suhde loppu siihen, kun miehen 3 alle 10-vuotiasta olis alkanu asumaan meillä vuoroviikoin. Pistin stopin jutulle. Nej tack.