Olen 26v nainen ja olen kiinnostunut lähinnä itseäni nuoremmista miehistä
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko 18-vuotias aisa, joka myös tykkää treenata salilla? Olen karvaton ja rakastan kypsiä naisia.
26v kypsä 😂
no joo, taitaa se 18vlle olla.
Mikäs siinä jos haluaa pojan kans seurustella :D
Minulle kelpaa vain aikuiset miehet.
Jos tarkoitat 18-20v "miehiä", niin aika sairasta. Hehän näyttävät ihan lapsilta vielä. Ehkä 23v ja siitä eteenpäin olisi ookoo
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse vain ulkonäöstä?
Ei nyt niinkään. Esimerkiksi moni miespuolinen ystäväni haaveilee jo lapsista, kun itse en todellakaan halua lapsia vielä vuosiin.
Sexo kirjoitti:
Mikäs siinä jos haluaa pojan kans seurustella :D
Minulle kelpaa vain aikuiset miehet.
Kyllä ne parikymppiset on jo ihan aikuisia.
567# kirjoitti:
Jos tarkoitat 18-20v "miehiä", niin aika sairasta. Hehän näyttävät ihan lapsilta vielä. Ehkä 23v ja siitä eteenpäin olisi ookoo
Osa näyttää ja osa ei. Tällä hetkellä ainakin olen rakastunut erääseen 22-vuotiaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt niinkään. Esimerkiksi moni miespuolinen ystäväni haaveilee jo lapsista, kun itse en todellakaan halua lapsia vielä vuosiin.
Aika moni 26-vuotias mies ei haaveile vielä lapsista, perstuntumalta uskaltaisin väittää, että suurin osa. Kuitenkaan et ole kiinnostunut heistä, miksi? Onko tässä oikeastaan pohjimmiltaan sittenkin enemmän kyse omasta iästäsi ja sen hyväksymisestä kuin miehen iästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni 26-vuotias mies ei haaveile vielä lapsista, perstuntumalta uskaltaisin väittää, että suurin osa. Kuitenkaan et ole kiinnostunut heistä, miksi? Onko tässä oikeastaan pohjimmiltaan sittenkin enemmän kyse omasta iästäsi ja sen hyväksymisestä kuin miehen iästä?
Mitä opiskelukavereiden kanssa jutellut, niin suurin osa haluaa lapset alle kolmekymppisenä. Mitä mun omaan ikään tulee, niin olen sen kanssa ihan sujut. Mulla on muutenkin aina ollut nuorempia poikaystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko 18-vuotias aisa, joka myös tykkää treenata salilla? Olen karvaton ja rakastan kypsiä naisia.
26v kypsä 😂
no joo, taitaa se 18vlle olla.
No todellakin on, varsinkin kun muistetaan, että tytöt kehittyvät poikia aiemmin. Ikäero on siis oikeastaan reilu 10 vuotta, ja se on tuossa iässä todella paljon.