Sain tuttavalta pari vaatetta lapsille, en ollut
mitään pyytänyt, toi hyvää hyvyyttään ja kiitin tietenkin jne. Mutta se jäi ihmetyttämään, että vaatteet aivan ruokatahroja täynnä. Itse en olisi kehdannut sellaisia antaa (pesemättä). Kehtaisitteko antaa likaisia?
Kommentit (6)
En kehtaisi.
Minä mielelläni otan tuttavilta käytettyjä lasten vaatteita (osalle jopa maksan), mutta suurimmalle osalle niitä tarjoavista joudun sanomaan kiitos ei. Koska vaatteet haisee niin järkyttävälle pesuaineelle!!
Vaikka peset vaatteet tuoksuttomalla pesuaineella 10 kertaa ei se haju lähde pois.
Itse en haluaisi enkä veisi, mutta eräs sukulainen käy vastaavia vaatekappaleita kirppareilta meille haalimassa ja minä " kiitollisena" otan vastaan ja heitän menee. Harrastuksensa kaikilla ;)
Kökkö homma, mutta tuttua myös täällä! Tuttavaperheessä kaksi tyttöä. Niiden äippä kiikuttaa säännöllisesti meille tyttäjen vanhoja vaatteita, jotka a) haisee pahalle b) on pinttyneitä tahroja täynnä ja c)ovat rikkinäisiä! Ja hauskinta tässä on se, että meillä on poika!! :) Ja juujuu ei tarvii tehdä eroa tyttäjen ja poikien vaatteille, mutta silti ne hameet.....
Noh eipä tässäkään tilanteessa auta muu, kuin kiitellä ja hissukseen roudata kuteet sorkiin....
Et kehtaa sanoa ettei teidän POIKA hameitä käytä???
Ne tuo niitä kuteita aina silmät onnesta soikeena ja sanoo, että eihän näitä muuten kuin tässä kotona käytätte. en sitten halua pilata toisten hyvää mieltä!
kiva esimerkki joululta...
tuttava kysyi että voiko antaa lahjaksi tyttönsä käytettyjä vaatteita...kun on kuulemma niin tiukkaa...(juu nii varmaan!)
no sitten toi kapsäkkinsä...oli tytön vanha kylpytakki joka oli sellainen ällöttävän kellertynyt (ennen vaaleanpunainen)
roskiin menivät :((
voitas oikeesti vähän miettiä mitä annetaan...vaikka ilmatteeksi...saatikka sitten " joululahjaksi!