Serkku pilkkaa lapseni nimeä, en jaksa enää kuunnella
Tytöstäni tuli isoäitinsä mukaan Manta. Onko ihan kamala nimi? Yksi serkuistani on ottanut nimen päähänpinttymäkseen ja vi**uilee aina tilaisuuden tullen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Tytöstäni tuli isoäitinsä mukaan Manta. Onko ihan kamala nimi? Yksi serkuistani on ottanut nimen päähänpinttymäkseen ja vi**uilee aina tilaisuuden tullen.
Kerrohan tämän serkkusi etunimi, niin keksitään vastaisku.
Kaunis nimi.. Taitaa serkkuasi kaihertaa joku muu.. Olisko kenties suunnitellu samaa nimeä jos teillä siis yhteinen mummo..
Mäntä HUUTONAURUA meinaa tulla pissat housuun.
Ihan ok, konstailematon nimi. Mukavampi sellaista on käyttää kuin jotain "lähiönimeä".
Sanot vaan sille tökerölle serkulles, että kuultiin jo, nyt voit lopettaa.
Kaunis nimi.
Mutta eikö tuntunut vähän oudolta antaa lapselle sama nimi kuin äidilläsi tai anopillasi?
Mua kutsuttiin pienenä Mantaksi, kun minulla oli sellainen ruskea pitkä hame pitsikoristein. :D
Onpa muuten hieno nimi! Serkulle voi sanoa, että seuraavan kerran nähdään sitten kun osaat käyttäytyä. Saa vähän vilauttaa hampaita, jos toinen ei tajua lopettaa kepillä tökkimistä.
Se on vaan kateellinen kun ei kerennyt omalle lapselleen sitä nimeä antaa.
Eka autoni oli Opel Manta. Vieläkö joku muu muistaa kyseisen auton? :D
Ja ap opi laittamaan rumat sanat käyttäytyjän puutteellisuuden piikkiin.
Voit huoletta sanoa serkullesi, että tukkii turpansa, tai välit menee poikki. Kun loukkaa lasta, loukkaa myös äitiä/ lapsen vanhempia. Katso tarkkaan, miten sen suu siinä vaiheessa menee. Pysyykö sen naama ummessa, vai haluaako poikkasta teidän välit?
No nimestä en tykkää,mutta selville kannattaa sanoa suorat sanat.Ja ajoissa ennen kuin lapsi ymmärtää kiusaamisen.
Mantarausku on merenelävistä ihanin. Hyvä nimi.
Lapsi sai isoäitinsä nimen? Eli siis sinun äitisi tai miehesi äidin (= anoppisi) nimen?
Aika harvinainen käytäntö nyky-Suomessa, mutta mikäs siinä. Manta on toki oikein kiva nimi.
Nyt ap voikin olla hyvin mielin kun sai nimestä positiivista palautetta ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla. Mutta muuttuiko serkun käytös?
Siis miten hän v**tuilee?
Ja itse pidän nimestä.
Serkkusi on outo. Siskon pojan nimi oli ihan outo, mutta eihän nimi miestä pahenna. En kyllä sanonut mitään eikä tullut edes mieleen.
Sano sille suoraan, että et tykkää kun vääntelee nimeä. Asiasta sanot ja loukkaantuu typeryyttään.
Olen itse kuusikymppinen eli varmasti suunnilleen samaa ikäluokkaa vauvasi isoäidin kanssa.
Meidän ikäisillämme Manta on äärettömän harvinainen nimi. Ymmärrettävää, että halusit jatkaa harvinaisuuden perinnettä. Äitisikö on nimeltään Manta? Vai anoppisi?
Nimestä tulee mieleen oikein isokokoinen maatalon emäntä.
Lisääkö eteen "Opel"?