Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on av-palstailusi tähänastinen kohokohta?

Vierailija
14.09.2017 |

Se, kun tarkistusnumero oli 666.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoni sai yli 1000 alapeukkua.

Vierailija
2/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nauranut niin paljon kuin silloin, kun luin ketjua mammasta, jolla oli pallo p***ussa. Se, kun kaikki kiirehtivät keksimään konsteja sen sieltä saamiseksi ennen kuin kyseisen mamman mies palaa kotiin. Taisipa siinä joku mieskin ehdottaa apuaan. Voi taivas mikä juttu... ihan sama oliko provo vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoisa kotiäitikeskustelu! Räyh!

Vierailija
4/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitukseni täältä oli lehdessä yhdessä joidenkin muiden kanssa. Olen mielipidevaikuttaja.

Vierailija
5/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat ja sopulit jotka tekee kaiken muiden perässä.

Jos kirjoitan aloituksen jota alapeukutan itse, niin kaikki muutkin alapeukuttaa.

Jos kirjoitan aloituksen jota yläpeukutan itse, niin kaikki muutkin yläpeukuttaa.

Vaikka aihe olisi yksi ja sama :D

Vierailija
6/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalta opittua: siivouskaljat. Pitäskö kokeilla?

Vierailija
7/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nauranut niin paljon kuin silloin, kun luin ketjua mammasta, jolla oli pallo p***ussa. Se, kun kaikki kiirehtivät keksimään konsteja sen sieltä saamiseksi ennen kuin kyseisen mamman mies palaa kotiin. Taisipa siinä joku mieskin ehdottaa apuaan. Voi taivas mikä juttu... ihan sama oliko provo vai ei.

Oliko sama jolla niin iso ja kova kakka suolessa, ettei meinannu tulla ulos?

Sitten kaikki kilpaa neuvomaan miten pitää ottaa särkylääke ennen kun lähtee ponnistelemaan uudestaan jne. :DDD

Vierailija
8/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain täältä palstalta loistavan, tajunnan räjäyttävän ja toimivan ohjeen. Jätin sen sian!

Kiitos kaikille, olen ikuisesti kiitollinen. :DD

Vierailija
9/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsin yhdellä fraasilla Kalevauvan vanukas-biisiin mukaan :'D

Vierailija
10/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain aikaiseksi aloituksellani yöllä postaamis -kiellon koko palstalle...

Vierailija
11/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpäyttää Loora Karoliinalaisia.

Vierailija
12/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olen aaanut nauraa joskus niin lujaa ja vedet silmissä :) Arjessa tulee harvoin muuten naurettua pikku hymähtelyä enemmän mutta av:lla saan välillä kunnon naurut :)

Eilen illalla luin ketjua missä puhuttiin jostain, että voiko halvalla syödä terveellisesti tms. Yksi tyyppi kommentoi ap:lle, että nyt papuja syövän ap:n suolikaasut on saanut ap:n niin agressiiviseksi. Oli tosi paljon hauskoja kommentteja, nauroin niin paljon :D

Vierailija
13/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se uskomaton perhe, missä ei ruuasta saa puhua ja pojan tyttöystävä meni syömään rouvan banaanikakkuun tarkotetun banaanin. Kolmen banaanin kakkua ei voi tehdä kahdesta banaanista, eikä kaupasta osteta kerrallaan kun 3 banaania:)

Vierailija
14/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoni sai yli 1000 alapeukkua.

En usko. Mikä ketju?

Vierailija
15/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin ollut joskus tuo 666. :D Olisiko kohokohta ollut ehkä kuitenkin se, kun on saanut korjattua jonkun ylimielisen henkilön täysin väärän väittämän oikeaksi.

Vierailija
17/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiveshiki on jalostunut sukupuolineutraaliksi nivushieksi tällä palstalla ajan oloon.

18/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Fidel Castro kuoli, kirjoitin hänestä tänne. Vahvistus oli juuri silloin tuo 666. Olikohan viesti tuonpuoleisesta...

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
19/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun viestini sai yli 90 yläpeukkua. Tuntui kivalta, että niin monta ihmistä oli "tukena". Ajattelin, että voi hitsi mikä joukko ihmisiä. Muutenkin aina kun saan peukun niin on tosi kiva fiilis. Käyn aina välillä katsomassa vanhoja viestejäni ja iloitsen uusista peukuista. En ole vielä onnistunut itse luomaan ketjua joka olisi suosittu. Silloin olisi varmaan todellinen voittajafiilis. Ehkä tämäkin joskus onnistuu. Olen tosi riippuvainen tästä palstasta ja se helpottaa yksinäisyyttä.

Vierailija
20/39 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan löytäminen Salatut elämät-keskustelun myötä vähän ennen vuoden 2015 Juhannusta. Kohokohta on siis ehdottomasti Salatut elämät-keskustelu kokonaisuudessaan. Sitten tulee todellinen klassikko 200 gramman häämakaronilaatikko-annos-keskustelun lukeminen vuodelta 2015.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän