Olen bi-nainen ja ihastuin uskovaiseen naiseen :(
Meidän välillämme oli hieman flirttiä ja minä onneton menin ihastumaan häneen. Tunnen itseni aivan hirviöksi ja syyllisyydentuskani ovat valtavat. Miten uskovaiset tulkitsisivat tällaisen? Olenko heidän mielestään joku paholaisen kätyri suunnilleen ja saan kohta noitavainojoukon soihtukulkueineen perääni?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Kohta laittavat bensaa päällesi ja tuikkavat sinut tuleen.
No suunnilleen. En tiedä, miten siinä hänen "lahkossaan" ajatellaan, mutta pelkään pahinta. Hän itse on kyllä suloisin tietämäni ihminen.
Tai sitten otetaan panttivangiksi ja muilutetaan eheytysleirille. :)
Miten joku kristitty uskovainen tulkitsisi tämän tilanteen? En toki voisi mitenkään julkisesti ilmaista tunteitani häntä kohtaan, sillä en halua hänelle kiusallista tilannetta tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No suunnilleen. En tiedä, miten siinä hänen "lahkossaan" ajatellaan, mutta pelkään pahinta. Hän itse on kyllä suloisin tietämäni ihminen.
Ne suloiset on niitä pahimpia sytyttäjiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku kristitty uskovainen tulkitsisi tämän tilanteen? En toki voisi mitenkään julkisesti ilmaista tunteitani häntä kohtaan, sillä en halua hänelle kiusallista tilannetta tietenkään.
Ehkä teidän välillänne on suurta lähimmäisen rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Meidän välillämme oli hieman flirttiä ja minä onneton menin ihastumaan häneen. Tunnen itseni aivan hirviöksi ja syyllisyydentuskani ovat valtavat. Miten uskovaiset tulkitsisivat tällaisen? Olenko heidän mielestään joku paholaisen kätyri suunnilleen ja saan kohta noitavainojoukon soihtukulkueineen perääni?
Mistä ne "uskovaiset" saisivat tietää, että sinä olet ihastunut johonkuhun? Ja jos jonkin ihmeen (nehän uskontoihin toki kuuluvat) kautta vaikka saisivatkin tietää, miksi asia olisi heille niin merkittävä, että he organisoisivat noitavainon ja soihtukulkueen?
Terapeuttihullulla uusi lähestymistapa aiheeseensa.
Tämä noitavainojoukko soihtukulkueineen nykypäivänä vuonna 2017 on kyllä hyvin todennäköistä.......
Haluaisin kyllä nähdä ihan livenä tän teidän jutun!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä nähdä ihan livenä tän teidän jutun!
Not very funny, matey. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne suloiset on niitä pahimpia sytyttäjiä ;)
Saattaa olla niinkin. Tuntuu välillä jopa siltä, että päädyin itse salakavalasti vietellyksi.
On the contrary, very funny and brilliant entertainment. :)
Vierailija kirjoitti:
Syys saa, terapia saa, ap ei...
Kuis? :'( Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne "uskovaiset" saisivat tietää, että sinä olet ihastunut johonkuhun? Ja jos jonkin ihmeen (nehän uskontoihin toki kuuluvat) kautta vaikka saisivatkin tietää, miksi asia olisi heille niin merkittävä, että he organisoisivat noitavainon ja soihtukulkueen?
Koska se on syntiä! :S
Vierailija kirjoitti:
Terapeuttihullulla uusi lähestymistapa aiheeseensa.
Yritin vain vaatimattomasti hakea uutta "kulmaa" aiheeseen, joka on minulle edelleenkin suuri mysteeri.