Sipilän hallituksen uusin aprillipila: Ruumisautot verollisiksi -> alkavat hoitaa myös muita kuljetuksia
https://valtakunnanvahtikoira.metropoli.net/blogit/valtakunnan-vahtikoi…
Oli pakko tarkistaa, kun en tuota Metropolin uutista sinällään niellyt, mutta totta se on:
https://api.hankeikkuna.fi/asiakirjat/6b7163ca-bc77-4c35-b518-93b59587f…
Ukko on täysin kajahtanut.
Kommentit (62)
Ehkä postia? Yhdistetään kivasti ruumisbakteerit joka kotiin päiväpostin mukana. Taksi, koulu -ja palvelukyydit? Tuolla on ruumis takana, mutta kyllä tähän vielä yksi mahtuu :)
Hyvä, nyt Marco De Wit pääsee taas työelämään.
No niin. Katsokaa nyt mihin ahdinkoon kaikki kotona lapsiaan hoitavat mammat on sipsun ajaneet. Se joutuu repiin rahaa jo selkänahastaan.
Ootteko tyytyväisiä??
Kysehän oli siitä että ruumisautoja on käytetty tähän asti jotenkin väärin... Tai jotain...
Kuulostaa täysin joltain aprillipilalta. Onko ukko seonnut lopullisesti?
Miksi ruumisauto saisi olla verovapaa mutta minun autoni ei? Selittäkääs se.
Vierailija kirjoitti:
Koska ruumisauto hoitaa yhteiskunnallisesti merkittävää tehtävää.
Mitä väliä, kyllä rikkailla edelleen on varaa kuskata ruumiinsa aidolla ruumisautolla. Köyhät voi käyttää jotain pakua. Paitsi uskonveljen hautaustoimistosta saa varmaan köyhäkin alennuksen, jos oikeaan lahkoon kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Koska ruumisauto on erikoisvarusteltu ajoneuvo joka on tarkoitettu vain ruumiiden kuljettamiseen, toisinsanoen se rinnastetaan työkoneeksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska sille on olemassa tiukat vaatimukset mitoissa, toiminnoissa ja ulkonäössä, ja sen toiminta on rajattu ruumiin kuljetukseen. Sä saat ajella millaisella kotterolla tahansa ja kuskata vaikka anoppia Ikeaan tai itseäsi peruskouluun.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä postia? Yhdistetään kivasti ruumisbakteerit joka kotiin päiväpostin mukana. Taksi, koulu -ja palvelukyydit? Tuolla on ruumis takana, mutta kyllä tähän vielä yksi mahtuu :)
Niin postinkantajathan jo leikkaa nurmikoita sivuduunina, kai ne voi ruumiitakin ruveta kuskaamaan? Kunhan ei vain kävisi kuten sille paketille, joka ei kuukaudessakaan selvinnyt Turusta Helsinkiin: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005193458.html
.
Vierailija kirjoitti:
Koska kyydin tarvitsija on kuollut
Kohta ne varmaan palkkaa kummituksia kuljettajiksikin. Tuleehan se halvemmaksi kun kuolleille ei tarvitse maksaa palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyydin tarvitsija on kuollut
Saako alennusta jos on henkisesti kuollut?
Vierailija kirjoitti:
Kohta ne varmaan palkkaa kummituksia kuljettajiksikin. Tuleehan se halvemmaksi kun kuolleille ei tarvitse maksaa palkkaa.
Näh, robotteja siihen otetaan. Robottibusseja jo kokeillaan niin miksi ei ruumisautojakin. Se hyvä puoli vielä ohjata juuri autoa robotilla että jos robottia ohjaavan algoritmin koodaamisessa onkin tunaroitu niin ei ainakaan auton matkustajista kukaan kuole. Ja muillahan ei liikenteessä ole väliä.
Voi mitä näpertelyä! Tälläkö Suomi nousuun?! Nyt Sipsu oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin postinkantajathan jo leikkaa nurmikoita sivuduunina, kai ne voi ruumiitakin ruveta kuskaamaan? Kunhan ei vain kävisi kuten sille paketille, joka ei kuukaudessakaan selvinnyt Turusta Helsinkiin: http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005193458.html
.
Mikä kiire sillä kyydittävällä enää on? Talvipakkasillakin kalmo säilyy oikeastaan paremmin siellä autossa.
Häämatkoihin sopivasti, kun tulee muutenkin käyntiä siinä kirkonvaiheilla. Kun tulee entiseltä keikalta, vetasee vain lipun ylös ja patjan peräkoppiin. Pääsee hääpari viettämään heti hääyötä, aika kätevää. Ja on siinä vähän sympoliarvoakin, ainaski sulhaselle.
Paras oivallus vuosiin, ei se Sipi olekaan niiiin huono kun luulin.
Pizza menee aivan hyvin samalla kun ruumis viedään hautausmaalle. Pitää vain muistaa vielä lähetykset oikeaan osoitteeseen ettei vahingossa laiteta pizzaa multiin ja syödä mummoa.