Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
antti haluis varmaan imee kevinin lekaa?
Toistaiseksi ei olla päästy edes asiaan eli kilpailuun. Ei ihme, että ohjelma kestää kaksi tuntia.
Finlandia siinä sitten ohimennen raiskattiin.
Kuulinko mä jumalauta oikee et tänää vedetää vaa Antin biisejä
kusi kirjoitti:
Kyllä olis Anni tyylikkäämpi ku ois housut muistanu ottaa matkaan
Tarvitaanko tosissaan kaksi juontajaa? Juuso oli hoitanut homman yksinäänkin,tuo nainen olisi voinut jäädä kotiin.
Miksi Kevin on maskeerattu emoks.. ??
Siis miten tää Idols nyt tulee? Ennen tuli ke ja to ja eilen ei tullut, mutta perjantai-iltaisin siis ilmeisesti jatkossa??
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaa kukkis, mutta mietinpähän vaan miks noi on laitettu syömään banaania ja selkeesti haettu rohkeeta jälkeä. 2 kilpailijaa on alaikäsiä. Sopii Tuiskulle mut ei noille ja instassa oli teaser.
Tuli mieleen weinsteinit ja kevin spaceyt.
Vähän tuntuu että tässä livelähetyksessä tullaan näkemään kuinka aikaisempien esitysten ääntä on muokattu...saa nähä osaako kukaan noista enää laulaa!
Saatan*n Tuisku show. Oon niin täynnä tuon tyypin omahyväisyyttä ja teennäistä tärkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
antti haluis varmaan imee kevinin lekaa?
Ootko ihan varma ja mihin perustat arvailusi, sillä tuskin Anttikaan mitä vaan suuhunsa ottaa?
Tuisku onkin näihin verrattuna ihan huippulaulaja.
En ymmärrä Leevin suosiota, vaikka teininä varmaan ymmärtäisin. Omaan korvaan epävireistä laulua, epävarman oloinen teini iho-ongelmineen.
leevi ei osaa irrotella lavalla.
Kauheaa tuon Annin huutaminen joka väliin korbmviin käy :/
Ja niin käy tää Leevikin, epäpuhdas ja mitäänsanomaton.
Leevi vetää karaokea. Ei tähtiainesta.
Ei kuulosta hyvältä tämä Leevi. Ei ollenkaan.
Kertosäe jotenkin menettelee, mutta muuten on kyllä kaameaa.
Kyllä olis Anni tyylikkäämpi ku ois housut muistanu ottaa matkaan