Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Minusta Anni on tosi taitava, vaikka persoona ei nappaakkaan. Toivon että menestyy lahjakkuutensa ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Anni on tosi taitava, vaikka persoona ei nappaakkaan. Toivon että menestyy lahjakkuutensa ansiosta.
Suurin syy Annin pudottamiseen lienee ollut se, ettei ollut muokkailtavissa siihen teinipopparimuottiin mitä tuossa nyt selvästi ollaan hakemassa. Eli osoitti liikaa omaa tahtoa. Tämä on saattanut olla syynä joidenkin muidenkin aiemmin pudonneiden kohdalla, mutta näytti siltä, että Annilla oli kaikista selkein oma näkemys siitä millainen artisti halusi olla ja millaista musiikkia tehdä (minkä sitten enemmistö tuntuu tulkitsevan ylimielisyydeksi). Eli vähän väärä kilpailu Annille, sai toki näkyvyyttä osallistumalla. Jotakin suomeksi laulavaa teini-idolia yritetään noista tehdä kun entiset alkavat käydä yli-ikäisiksi...
Mulle tulee Leevistä mieleen tämä
Oonko ainut, joka tykkäs Annista alusta asti? :D Todella lahjakas ja ainakin omaan makuuni tekee upeita biisejä, joissa sanoitukset ovat kohdallaan. Annin itsevarmuus on vain hyvä asia, koska sitä tarvitaan menestymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Leevistä mieleen tämä
Mihin Rick Astley hävisi, oli suuri stara tuon biisin aikoihin, mutta en ainakaan minä ole kuullut hänestä mitään pitkään aikaan?
Jos Leevillä olisi Rick Astleyn muuvssit, saattaisin jopa äänestää! Nyt liian pliisu mun makuun :)
Eihh luulin et luin päin peetä mut kilpailijat vetää Antti Tuiskua seuraavaksi
MOI. EI millään pahalla, mutta alfa tvltä on tullut sellainen senioreitten laulukisa - yli 50 vuotiaatkin ja vielä siitäkin vanhemmat voivat pärjätä laulutaidoillaan - heillä on tietenkin vähän erilaisia lauluja kuin alle nelikymppilsiltä, mutta heidän, siis senioreitten laulut kuulostavat lystikkäiltä ja heitä on kiva kuunnella. Laulu ei siis välttämättä ole ainoastaan nuorille, eikä välttämättä katso ikää. Nuorilla on tietenkin erilaiset liikkeet, sovitukset, staili jne.
Joko 7. jatkoon päässyt on selvinnyt?
"Tänä iltana lavalla nähdään räiskyvää pop-ilotulitusta kilpailijoiden esittäessä Antti Tuiskun biisejä. Antti itse avaa illan lähetyksen ja erityisvieraana mukana on maaginen Ellinoora. "
Tykkään paljon Antti Tuiskusta, mutta taitaa olla vähän liikaa rakennettu sen ympärille formaattia.
Tuiskun kappaleet on vaikeita saada sopimaan toisen laulajan suuhun. Kilpailijat ei suurella todennäköisyydellä tule suorittamaan parastaan perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
Joko 7. jatkoon päässyt on selvinnyt?
Julkastaan klo 15
No huhhuh, täälläpä on negatiivinen meininki. Valitetaan tuomareista kuinka ovat ilkeitä, mutta omaa arvostelua ei sitten yhtään osata kriittisesti tutkailla :D
Minusta tuomarit ovat olleet yllättävänkin lällyjä eivätkä kauheasti kritiikkiä ole esittäneet, vaikka välillä on metsään menty etenkin tiputuksissa. Ihan selkeänä pidän, että ohjelmaa on leikattu siten, että erityisesti Antin ääni tulee kuuluviin. Ilmeisesti pitävät häntä jotenkin "päätuomarina".
Antti sanoi Idolsin lanseerauksen yhteydessä olevansa päätuomari. Ymmärrän kyl että kaikkien kommentteja ei keretä näyttämään.
Mitääh, joutuuko ne oikeasti laulamaan Tuiskua seuraavaksi? Anteeksi vain, mutta nyt rupeaa menemään jo aika narsistiseksi tämä touhu...
Antti Tuisku tuskin päättää mitä jaksoissa tulee tapahtumaan..
YES! Anniina Timonen jatkoon...
Perjantaina tippuu heti kaksi kilpailijaa pois
Vierailija kirjoitti:
YES! Anniina Timonen jatkoon...
Kuka se on? Linkkiä kehiin.
Kivat Roopelle, ensin leikattiin tukkaa, mistä ei kauheasti tykännyt ja sitten saman tien kenkää. Oishan noi muutos-stailaukset voinut tehdä vasta liveihin. Mut toisaalta ehkä vaan hyvä, että putosi. Jos olis vaikka voittanut, niin sittenhän sitä vasta olis survottukin johonkin Idols-muottiin. Niin kuin joku jo sanoi, parempi, että tulee tunnetuksi itsenään eikä Idols-Roopena.