Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
"Huikeaan" tasoon nähden ihan ok Linda.
Mikä ihmeen fluoritabletti tuolla nurmijärveläisellä on suussa? Häiritsevää. Noniin, seuraavaksi musta mies --> jatkoon varmasti.
Laulutaidosta viis, tummahipiäiset pääsevät näemmä automaattisesti jatkoon 😒
Nurmijärveläisflikka oli aika Alman tyylinen.
Siis mä en pysy yhtään kärryillä et millon ollaan missäkin paikkakunnalla. Kilpailijoiden asuinpaikasta yritän aina päätellä.
Siis haastatellaan tota tyttöä jolla masennus, sit suoraan siitä laulamaan astelee ihan muu tyttö?? Sekavaa
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en pysy yhtään kärryillä et millon ollaan missäkin paikkakunnalla. Kilpailijoiden asuinpaikasta yritän aina päätellä.
Blondi muija lauloi Kuopiossa. Taustalla näkyi Puijon torni.
Kaikki homot tullut siinä toivossa, että Tuisku päästää ne jatkoon? Siis nämä millä on tosi puutteelliset laulutaidot
Nämä kaikki vain matkivat julkkislaulajien maneereita, eivätkä osaa laulaa edes sitä vertaa että pysyisivät nuotissa.
Täyttä p*skaa.
Siis pääsikö noi kaksi tyttöä jatkoon jotka oli ennen mainostaukoa?? Tummahiuksinen lauloi Jolenen ja vaalea Adelea
Voisko ihmiset jo pikku hiljaa keksii tän hallelujan tilalle jotain muuta
Ihme ettei kukaan ole laulanut Tuiskun omaa tuotantoa paitsi se fani :D
Hyvä ääni tolla blondilla, kuulinko oikein et Adele oli nimi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ääni tolla blondilla, kuulinko oikein et Adele oli nimi?
... eikä ees päässy jatkoon :O
Tässähän tulee vaan sekava olo kun tätä kattoo. Kuva poukkoilee sinne tänne ja Tuisku vaahtoo suuna päänä niin kuin joku suurikin stara😂 Taisi tämä kausi jäädä multa tähän.
Mulla meni ohi, että pääsikö se vaalea Adelea laulanut tyttö ja tummahiuksinen Jolenen laulanut tyttö jatkoon?
Minusta kyl osasi laulaa! Oli kyllä sävellajin vaihto, mutta huomasi myös, että poikaa jännitti.