Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ääni tolla blondilla, kuulinko oikein et Adele oli nimi?
... eikä ees päässy jatkoon :O
Mä en vaan pääse yli siitä tsökötröö-keltatukkamiehestä.. Tässäkin jaksossa monta ihan hyvää laulajaa ei päässyt ja se pääsi, ärghgg.
Ei kai toi Hautala oo kiljumassa koko kauden ajan ku joku 13v pissis.
Kaikki piipittävät pikkutytöt pääsee jatkoon. Missä miehet on?
Mulla taas menee täysin ohi, millä perusteella porukoita otetaan jatkoon.
Suurin osa taitaa olla tuolla fanittamassa Tuiskua, sen olen tajunnut.
Niin huvittavaa kuunnella noiden kakrujen englanniksi vääntämistä 😁
Löysinpä tossa vhs:ltä Tuiskun koelaulun ja kommentit :D Ei sekään ollu mikään hyvä sillon..
En tätä jaksoa katsonut mutta tuskin taso nyt huikeasti noussut viime jakoista. Todellinen pohjanoteeraus koko kausi. Ehkä eniten inhottaa, että sitä "popparin näköistä" tyyppiä haetaan nimenomaan raha edellä. Luonnollista mutta laulutaito taitaa kuitenkin olla vasta toissijainen kriteeri koko kisassa.
Esim. eilinen rumpypärinä mies oli mielestäni loistava. Mutta ehkä enemmän sellanen tyyppi, jota mennään hämyiseen pubiin kuunteleman ja juomaan olutta. "Justin Bieberin oloiset" tyypit pääsevät jatkoon, vaikka ääni ei kovin ihmeellinen olisikaan, koska tiedetään näillä olevan markkinaa teini(tyttöjen) keskuudessa. Samalla tavalla kuin esim. Benjamin Peltonen bongattu instasta ulkonäönsä takia. Jos nämä nuoret sattuisivatkin pääsemään pinnalle niin näillä rahastetaan pari vuotta, kun imago vetoaa nuoriin faneihin. Lopulta heidät heitetään romukoppaan ja etsitään taas uusia "uhreja." Siltä vähän tuntuu.
^ Aika hauska kommentti, kun tossa Antin koelaulussa sille sanottiin että "ihan popparin olonen jäbä, sä oot sitä mitä ollaan haettu, äidille ja tyttärille" :D
Nääh. Tuntuu, ettei ohjelmalla oo enää mitää tarjottavaa. Niin paljon sitä nähtyä turhaa häsellystä, että joudun kelaamaan hyvän osan osan jaksoa. Kai oon liian vanha jo kattomaan tätä 27-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Itse olisin laittanut tuon Radioheadin esittäjän jatkoon! Alku oli hyvä, lopussa vähän katosi, mutta tykkäsin kyllä.
Aika noloa ettei Erin tunnistanut Karma Policea. Kertoo aika paljon tämän kauden tuomaroinnin tasosta, Jurek nyt sentään tiesi. Radioheadin Ok Computer nyt kuitenkin kuuluu sille listalle, jos aletaan luetella kaikkien aikojen merkittävimpiä albumeja. Se rumputyyppikin varmaan ajatteli että ok, ehkä tämä ei olisi mun kisa ollutkaan.
Ei huvittaisi katsoa enää ensi viikon koelauluja, siirtyisivät nyt vaan sinne bootcampille.
Kaikki tummat pääsevät näköjään jatkoon, se eilinen mike oli kyllä huono ja ei muuta kuin lappu kouraan ettei vaan rasis...
Antin koelaulu ilmestyny tubeen :D
Aika pelottava tämä ruoskan heittänyt tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tummat pääsevät näköjään jatkoon, se eilinen mike oli kyllä huono ja ei muuta kuin lappu kouraan ettei vaan rasis...
Niin pääs jatkoon Jeminakin. Tosin enste piti pyytää musta murjaani mukaan.
Jemina osasi sentään laulaa! :)
Mulle tuli olo että leikkaaja on iskenyt me kaikki sinne just ton mielikuvan takia.