Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Kosovolaistyttö yks parhaista tähän mennessä ja "mä en oikein oo vakuuttunu tästä"
Sitten jotkut juomalaulun rallattelijat sun muut laulutaidottomat menee heittämällä jatkoon, mikä tän ohjelman idea olikaan...?
Vierailija kirjoitti:
Menikö multa jotain ohi vai valehteliko toi Laila Kinnusta laulanut vapinaääninen tyttö silmät päästään kavereilleen tuomarien komnenteista? :D
Varmasti ovat kilpailijat saaneet vaikka minkämoista palautetta, mutta se on leikattu ohjelmasta pois. Kun tilanteita kärjistetään, niin saadaan raflaavampi ohjelma.
Mutta joo, en olisi itsekään päästänyt tuota tyttöä jatkoon. Vielä pitää kehittää varmuutta, läsnäoloa, tukea, syvyyttä ääneen.
Tämä ohjelma voisi olla parodia. :D
Voi vi*tu. Apua
Eieieieieiei!!!!!!
Miksi kaikki laulaa tuota v*tun Leijonakuningasta? :D
Oliko tota yhtä ammuttu naamaan?
Nyyhkytarina. Tämähän tästä vielä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää jos joku jenkki tai britti katsois tätä Suomen versioo... Luulis varmaan vitsiksi.
Niinpä. Just eilen tuli America's got talent -finaali ja täytyy todeta taas, että tasoero on huima. Aivan käsittämättömiä lahjakkuuksia siellä. Suomi on niin pieni maa, ettei täällä ole riittävästi lahjakasta jengiä näihin kykykisoihin.
Americas got talent ei ole laulukilpailu. Toki onhan sielläkin joka vuosi laulajia, mutta...
Kyllä Suomestakin löytyy paljon lahjakkuuksia ja niitä olisi riittävästi myös kykykisoihin. Ongelma on se että iso osa ei osallistu niihin koskaan.
Ei olekaan, siihen saa osallistua millä kyvyllä tahansa. Silti oli eilen 6kpl laulajia finaalissa ja kisaajia oli 10. Eli 6/10 oli laulajia. Laulaja myös voitti sen kisan. Pointti oli lähinnä se, että nämä laulajat oli todella lahjakkaita. Myös ne aiemmin pudonneet! Ei löydy Idolsista täällä semmosta. Tuurilla löytyy yks.
Amerikka on isompi kuin Suomi. Kyllä Idolsissakin on aina ehkä 5-10 oikeasti hyvää laulajaa, muut sitten mitä sattuu. X Factorissakin viime kaudella finaaliin päässeistä puolet ei edes osanneet laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Antti ja Sanni ystävystyny Vain Elämää ja Sanni seurusteli sillon jo Even kans
Miten tämä liittyy tähän?
En mäkään vakuuttunut kosovolaistytöstä. Se tosiaan vaihtoi sävellajia kesken biisin ja muutenkin oli aika työntämistä, oli epävireisyyttä sun muuta. Joo, huonossa porukassa keskinkertainenkin voi vaikuttaa ihan hyvältä, mutta ei se oikeesti välttämättä ole kummoinen.
Mut kyllä ihmetyttää, mitä porukkaa noi päästää läpi. Ja sit ne kaikki, joille sanotaan jotain, että "mut hei sun pitää ehdottomasti jatkaa tota sun omaa juttua, ihan tosi hei". Mistä hitosta nää kuvittelee, että kaikki kehnosti joikaavat kylähullut löytää duunia?
No tää blondi chicksi oli ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Jos Anni Sannin exä niin paljosta vetoa että Antti tavannut hänet. Voivat olla hyviäkin ystäviä. Tiedä mitä ovat sopineet. Anni "mä haluun tähdeksi niin luin Sanni". Antti "just sopivasti alkaa Idols. Tuu sinne, oon siinä päätuomari. Voin auttaa sua."
En usko, sillä Antti ja Sannihan on ystäviä, miksi Antti olisi halunnut auttaa ja tehdä mieliksi ystäväänsä satuttaneelle henkilölle?
Vierailija kirjoitti:
Ne parhaimmat on varmasti tarkoituksella ripoteltu niin, ettei kaikki tule parissa ekassa jaksossa tai muutenkaan samaan aikaan kaikkia. Tämä Anni oli nyt ensimmäinen joka todella erottui, mutta luulisi että tuhansien ja tuhansien joukosta löytyy vielä muitakin vastaavia ellei parempiakin. Koelaulujaksoista ei ole kuitenkaan nähty vielä edes puolia, ja se ekan jakson tarkoitus taisi ainakin olla ihan vain herättää huomiota niillä kreisifaneilla sun muilla... Jos 90% hakijoista on tylsiä on ymmärrettävää että niillä kiinnostavilla täytyy vähän kikkailla eikä kaikkea hyvää voi paljastaa heti. Itse ainakin muodostan mielipiteen koelauluista kokonaisuutena vasta kun olen nähnyt kaikki jaksot.
Miksi sinun tarvitsee nähdä kaikki jaksot muodostaaksesi mielupiteen koelaulujaksoista?
Myötähäpeämyötähäpeämyötähäpeä
Siis mikä tätä ohjelmaa vaivaa. Kiva idea puhelinsoitto isälle mutta ehkä sen kohtauksen olisi voinut pätkästä. Nyt tuli jotenkin vaivaannuttavaa, kun sitä näytettiin taas niin pitkään.
Tää Pauliina oli kiva ja symppis.
Noi nyyhkytarinat eivät oikein jaksa vedota muhun. Oon ite kyllä avoimuuden kannalla, mutta tässä kisassa ja tuossa tilanteessa ne vaikuttavat turhalta sympatian kalastelulta ja saattaa tiedostamatta vaikuttaa tuleviin päätöksiin, kun pitää päättää, ketkä pääsee jatkoon ja ketkä ei. Tuon isä-tarinan olis voinut kertoa vasta sen jälkeen, jos/kun on sanottu, että oot jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne parhaimmat on varmasti tarkoituksella ripoteltu niin, ettei kaikki tule parissa ekassa jaksossa tai muutenkaan samaan aikaan kaikkia. Tämä Anni oli nyt ensimmäinen joka todella erottui, mutta luulisi että tuhansien ja tuhansien joukosta löytyy vielä muitakin vastaavia ellei parempiakin. Koelaulujaksoista ei ole kuitenkaan nähty vielä edes puolia, ja se ekan jakson tarkoitus taisi ainakin olla ihan vain herättää huomiota niillä kreisifaneilla sun muilla... Jos 90% hakijoista on tylsiä on ymmärrettävää että niillä kiinnostavilla täytyy vähän kikkailla eikä kaikkea hyvää voi paljastaa heti. Itse ainakin muodostan mielipiteen koelauluista kokonaisuutena vasta kun olen nähnyt kaikki jaksot.
Miksi sinun tarvitsee nähdä kaikki jaksot muodostaaksesi mielupiteen koelaulujaksoista?
"Mietipileen koelauluista kokonaisuutena"
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä tätä ohjelmaa vaivaa. Kiva idea puhelinsoitto isälle mutta ehkä sen kohtauksen olisi voinut pätkästä. Nyt tuli jotenkin vaivaannuttavaa, kun sitä näytettiin taas niin pitkään.
Isä sairaalassa ja koko muukin perhe siellä. Olisivat edes toivottaneet paranemista.
Odotan kuulevani niitä jatkoon päässeitä, joista näytetään lopussa vain pieni pätkä. Siellä on ollut muutama tosi hyvän kuulonen, joten veikkaan, et niitä jopa parhaimpiakin on jätetty sitten vasta jatkossa nähtäväksi.
Telkkariin ei ehkä lisätty niitä kehuja. On täällä kyllä naiiveja ihmisiä, joilla ei ole hajuakaan tv-tuotannosta :D