Onko täällä ketään menestyjää?
Kommentit (25)
Sanoisin et olen menestynyt. Olen yli 40v enkä ikinä ole ollu työtön.
Olen käynyt töissä, säästänyt ja sijoittanut niin, että omaisuutta on 1,3M€. En kutsuisi itseäni menestyjäksi, mutta ainakin olen taloudellisesti riippumaton.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt töissä, säästänyt ja sijoittanut niin, että omaisuutta on 1,3M€. En kutsuisi itseäni menestyjäksi, mutta ainakin olen taloudellisesti riippumaton.
Joo, luuseri olet. VAIN 1.3M omaisuutta, jokaisellahan tuollainen on
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Minä olen yli 60 ja en ole koskaan ollut työtön.
Sinulla on vielä 20 vuotta aikaa tulla työttömäksi.
Puoli miljoonaa omaisuus, en ole pahemmin perinyt tai töissä käynyt. Harva paremmaksi laittaa. Se on se äly mutafakaz.
Kukin määrittelee menestymisen eri tavoin. Itse en arvosta taloudellista ja ammatillista menestystä, etenkään jos tiedän henkilön nujertaneen, alistaneen ja kohdelleen kaltoin toisia ihmisiä kulisseissa. Sellaista valheellista narsistimenestymistä, jossa kupla puhkeaisi heti, jos totuus tulisi ilmi.
Mies, joka ei ole koskaan joutunut rikoksen uhriksi, on ihan erilaiset edellytykset menestyä kuin naisella, jonka hän on raiskannut, pahoinpidellyt tai jota on vainonnut. 🤷🏼
Nyt menee hienosti. Lopetin työssäkäynnin ja pysyn köyhänä paljon vähemmin vaivoin kuin ennen. Aikaa dyykkaamisenkin jää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kukin määrittelee menestymisen eri tavoin. Itse en arvosta taloudellista ja ammatillista menestystä, etenkään jos tiedän henkilön nujertaneen, alistaneen ja kohdelleen kaltoin toisia ihmisiä kulisseissa. Sellaista valheellista narsistimenestymistä, jossa kupla puhkeaisi heti, jos totuus tulisi ilmi.
Yleensä tulevat jossain vaiheessa ilmi. Totuus on kuin korkki: voit painaa sen pohjaan mutta sieltä se aina ponnahtaa lopulta näkyviin. Ja tätähän kaikki feikkaajat pelkäävät kuollakseen. Ei ole kovin harvinaista että varakas ihminen on myös yksinäinen, vailla aitoja ystäviä eli ihmisiä jotka välittäisivät hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tulevat jossain vaiheessa ilmi. Totuus on kuin korkki: voit painaa sen pohjaan mutta sieltä se aina ponnahtaa lopulta näkyviin. Ja tätähän kaikki feikkaajat pelkäävät kuollakseen. Ei ole kovin harvinaista että varakas ihminen on myös yksinäinen, vailla aitoja ystäviä eli ihmisiä jotka välittäisivät hänestä.
Totuus saattaa tulla ilmi vasta ihmisen kuoleman jälkeen. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Kylläpä keskustelu lopahti. Miksiköhän? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olet ahne riistäjä, joka on vienyt työpaikat muiden nenän edestä.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä keskustelu lopahti. Miksiköhän? 🤔
Koska paska keskustelu.
On, mutta menestyksen salaisuus on hiljaisuudessa suorittaminen eikä varsinkaan suunnitelmiensa ja toimintansa luuserien kanssa jakaminen. Tulokset puhuvat puolestaan.
Elon Musk nauraisi räkäisesti ketjun "menestyjille".
Olen ylioppilas, josta ole tosi ylpeä. Amislaiset ovat aina niin kateellisia ylioppilaille.
Yleensä taloudellisesti menestyjät ovat raivanneet tiensä johtotehtäviin välittämättä muista ihmisistä . Oma persaus vain kiinnostaa ja muita ihmisiä voi alistaa vapaasti kunhan ite rikastuu . En arvosta tällaisia menestyjiä .
Jos kyselet asiaa/tarve siihen vauva palstalla niin. Onko kaikki ok?
Kyllä, olen menestynyt elämässäni.