Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Tämän vuoden taso kyllä aivan surkea, ainakin näin finaalissa. Voi tuota Anniinaakin, veti tosi epävireisesti eikä karismaa ole kärpästä enempää. Leevillä nyt on se oma "tarinansa" joka vetoaa moneen. Mutta jotenkin kaikki tämän vuoden biisivalinnat ja sovitukset ja kaikki, aika kammottavaa. ja tämä juontajien autotune-loppari! Ihan järkkyä!!!
Ihana Idols matka! Matka matka matka!!!
Noniin nyt IDOls kaivoi itselleen arkun kun juontajat esittelevät autotunea eli eivät edes peittele. Oksettavaa
Ärsyttää toi Mäkkäri. Mikä on äijän rooli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahahah nuo Mäkkärin yritykset pelastaa tilannetta: "Ei Anttikaan voi sitä tietää. Näitä sanotaan voittobiiseiksi, koska...bla bla bla" 🤣😂
Miksi toistat kaiken minkä minä sanoin ensin?
Kun on kyseessä live-seurantaketju, sivut päivittyy huonosti eikä kaikkia viestejä ehdi lukea ennen oman lähettämistä, jos haluaa jotain kommentoida reaaliajassa. Kurkkaapa vaikka Twitteriin kun ihmiset kirjoittaa samaan aikaan samasta tv-ohjelmasta. Mä ainakin reagoin siihen mitä näen ja kuulen tv:ssä, luen muiden uudet viestit vasta viestin lähetyksen jälkeen.
Ja mä en kirjoittanut tuota läskikommenttia.
WTF??? Siis jos Simon Cowell (vai kenen ohjelma tää nyt olikaan) katsois tätä Suomen versioo, tulis varmaan HIEMAN sanomista...
Sketsiohjelmako tää idols oli? Muistin väärin.
Onko noi tosissaan tossa, että ampuivat vahingossa nuo koristeet? Vai oliko lavastettu juttu
Tää on kaikkien aikojen farssi!
Voittajan konfetit ammuttiin liian aikaisin ja juontajien laulun jälkeen, mitääää v.....
Vierailija kirjoitti:
Anni laulaa ihan hyvin!
Autotune niin että korvia särkee. Mutta ymmärrän.
Juontajien laulun selkeä autotunetus todisti, että varmasti myös kilpailijoiden laulua tunetetaan. Jos sitä vielä joku epäili.
Nyt ei voittajan kohdalla sitten tule konfettia XD
Miksi tätä pitkitetään...lopettakaa lässytys jo.
Apua toi juontajien sekoilu. Todella mitäänsanomaton ohjelma. En nähnyt finaalin alkua mutta tämä loppu ainakin aika farssi.
En ymmärrä miten jo(i)tain voi joku yksi sana haitata noin paljon. Itse en tuohon matkaan edes kiinnittänyt huomiota, ennen kuin joku siitä täällä valitti