Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Vierailija kirjoitti:
Miksei kaikki 3 finalistia saanut esittää ne heille sävelletyt omat biisinsä? Soolokappaleessa se laulutaito näkyy paremmin kuin duetossa. Nyt yksi tiputettiin duettobiisin jälkeen. Duetossa jaettiin valokeila tunnetumman ammattilaisen kanssa.
Itselleni tuli mieleen, että jos tätä ohjelmaa katsoo esim. Abreun fanit (sen tapaiset kuin se Antti Tuiskun fani) äänestäisivät sen perusteella, että heidän suosikkinsa laulaa siinä.
Eli eivät välitä miten esim. Anniina laulaa vaan äänestävän Abreun takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei kuulla Mä tulin voittamaan / Love is like a song? Hiton köykänen melodia tässä Leevin biisin säkeistössä. Sanat sinänsä diipit. Mutta mielestäni Conssit ja Vanssit oli muodissa samaan aikaan taannoin, joten en ihan tajunnut pointtia.
Mitä sä selität?
Mä tulin voittamaan oli ekassa idolsissa voittajan laulu. Läpällä sanoin. Conssit ja Vanssit on kenkämerkkejä. Ihan kuule kuuntelin vaan mitä leevillä oli sanoituksissaan. Saa skipata jos ei aukene.
No ei Anniinakaan mikään mahtava laulaja ole... Paskoja molemmat ihan sama kumpi voittaa
Juuso hädissään yritto paikkailla Antin lipsautusta voittajasta :D
Olisin halunnut kuulla Julian biisin.
Vierailija kirjoitti:
Juuso hädissään yritto paikkailla Antin lipsautusta voittajasta :D
Missä kohdassa? :D ei jotenkin tää ohjelma nappaa ja pyörii taustalla joten en kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä laulut kuulostaa niin vanhanaikaisilta... Tämäkö on tasoltaan Suomen lauluntekijöiden kovin kärki?
Tämä.
Hahahah nuo Mäkkärin yritykset pelastaa tilannetta: "Ei Anttikaan voi sitä tietää. Näitä sanotaan voittobiiseiksi, koska...bla bla bla" 🤣😂
Juuso hädissään yritti paikkailla Antin lipsautusta voittajasta :D
Anniina olis voinut duetoida Keekin kanssa Abreun sijasta.
Vierailija kirjoitti:
Hahahah nuo Mäkkärin yritykset pelastaa tilannetta: "Ei Anttikaan voi sitä tietää. Näitä sanotaan voittobiiseiksi, koska...bla bla bla" 🤣😂
Miksi toistat kaiken minkä minä sanoin ensin?
Miten Cheek suostui esiintymään tämän paskan finaalissa :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hirveetä, että meillä ei parempaan pystytä.
Älä nyt! Tää on niin kovatasoista artistikaartia, ihan megahuippua tuomariston mielesta.
Vierailija kirjoitti:
Koska on itse samaa tasoa...
Vierailija kirjoitti:
Jollekkin toi voi olla todella iso juttu.(jos istuu tuolla) Siis kun Cheek lopettaa ja ei ole vaikka saanut ostettua lippuja viimeiseen konserttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on itse samaa tasoa...
Joo mutta luulee olevansa kaikkien yläpuolella
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Mitjakin menny johonkin veteen siinä Idols-kappaleessaan?
Mitjalla oli äkkisyvää...
Kieltäkää please tuo "matka"-metafora...😑