Idols Suomi 2017 - keskusteluketju
Kommentit (2582)
Onkohan noilla tosiaan ongelmaa kuulokkeissa. Anniinakin esiintyy ihan epävireisesti ja Pete piteli sitä nappiaan🤷
Vierailija kirjoitti:
Vittu mikä vitsi ollut tämä koko kausi, olis nyt edes Julia voittanut.
Mun mielessä pyörii, että mitähän ne muutama lahjakas ja suht hyvä, jotka nää kolme kusipäätä pudotti kisasta jo alkutaipaleella, miettii, mikäli edes katsoo tätä finaalia. Kai ne vaan loppujenlopuksi nauraa koko tälle farssille.
Miksei kaikki 3 finalistia saanut esittää ne heille sävelletyt omat biisinsä? Soolokappaleessa se laulutaito näkyy paremmin kuin duetossa. Nyt yksi tiputettiin duettobiisin jälkeen. Duetossa jaettiin valokeila tunnetumman ammattilaisen kanssa.
Eikös se Mitjakin menny johonkin veteen siinä Idols-kappaleessaan?
Miten nämä laulut kuulostaa niin vanhanaikaisilta... Tämäkö on tasoltaan Suomen lauluntekijöiden kovin kärki?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan noilla tosiaan ongelmaa kuulokkeissa. Anniinakin esiintyy ihan epävireisesti ja Pete piteli sitä nappiaan🤷
Että Leevi laulaa ihan luonnostaan epävireisesti mutta Anniinan kohdalla korvanapin vika.
Mun kissakin vetää paremmin kuin tuo Anniina!
Tuotanto ja tuomarit on kyllä täysin sössiny tän kauden :D
Vierailija kirjoitti:
Anniinakin on niin paska lauluosuuksissa et tarvii autotunee.
Niin on myös Cheek.
Antilta luiskahti jo voittaja: "Leevin voittobiisi... tai siis finaalibiisi"
Vierailija kirjoitti:
Liekkö sillä väliä, kun kilpailun päätuomarikin tekee tuota samaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä ihan järkynkuulosta, tässä Idolsin superfinaalissa niinkuin Tuisku juuri sanoi :D
Antin hiukset näyttä kerrankin hyvältä (tässä tummemmassa, luonnollisemmassa värissä)
Anni Hautala sanoo joka kerta: "Mahtava esitys".
Anniinan biisi parempi kuin Leevin, tosin tämänkin aikana kääntäisin radion toiselle kanavalle.
Tuisku: "Mun mielestä tälle formaatille tekisi hyvää jos sä Anniina voittaisit." Hahhaha..... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko korkkaa kalja. Ei tätä selvinpäin voi kattoo.
Sanoit tämän jo.
Mun on kanssa ihan pakko korkkaa kalja.
Kuvottaa nuo Anniinan keltaiset oravanhampaat!!!
Antti Tuisku näköjään lipsautti: "Leevin voittobiisi... eiku finaalibiisi"
Siis oma laulu molemmilla? Eikö aiemmin esittäneet saman biisin?