Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KELA:n käsittelijä käski lasteni olla hiljaa

Vierailija
13.09.2017 |

Menin kelaan kahden pienen lapseni kanssa tekemään hakemuksen. Lapset eivät jaksaneet odottaa nätisti hiljaa ja varsinkin se 3-vuotias yritti leikkiä jotain hippaa. Yritin komentaa samalla kun täytin hakemusta, lisäksi tulostin pari liitettä. Nämä vaativat täyden huomioni enkä esimerkiksi voinut mennä ulos odottamaan vuoroani.

Yllättäen käsittelijä tuli kesken oman asiakkaansa ajan ja sanoi "tämä ei ole kyllä mikään lasten leikkipaikka, täällä tulee olla hiljaa!"

Oma vuoroni tuli pian tämän jälkeen ja toinen käsittelijä sanoi että hänellä oli puhelintulkkaus menossa joka vaatii erityistä hiljaisuutta. Kihisin pikkuisen, koska en itsekään haluaisi ottaa lapsia mukaan mihinkään virastoihin koska en voi ikinä täysin keskittyä asiaani. Lisäksi tuolta kelan pisteeltä hävisi lasten lelut remontin myötä johon virkailijani totesi ettei lapsiperheitä ole ajateltu. Ai että ärsyttää vieläkin.

Kommentit (179)

21/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä entinen kela-käsittelijä jos minun lapselleni olisi noin tehnyt.

Miehellä on iso virka kaupungin organisaatiossa...

🤣😂😂😂

Vierailija
22/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kunnon wt aloitus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koska äijäsi on tosimies, lapsesi saavat käyttäytyä ihan miten vaan missä vaan? Selvä. Toivottavasti eivät tule minun lasteni kanssa samalle luokalle.

Vierailija
24/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi et ottanut mukaan värityskuvia ja kyniä tai kirjaa tai jotain mielekästä lelua mukaan kun tiesit menevänne jonnakin pitkästyttävään paikkaan? Itse olisin ottanut tabletin tai antanut kännykän pelattavaksi, enkä todellakaan olisi sallinut mitään hippaleikkejä sisätiloissa!

Nyt ap sulla olisi aika lopettaa se oman navan kaivelu mielensäpahoittaneena, sä mokasit.

Vierailija
25/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minä voin asiakaspalvelussa olla lapsiperheen kanssa äärettömän hidas. On jotenkin lystiä katsoa, miten avuton äiti poukkoilee lastensa perässä tai nämä putoavat portaista tms. vain siksi, että äidistä ei ole aikuiseksi.

Vierailija
26/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet surkea äiti ja lasten kasvattaja

Ja sinä käynyt lobotomiassa?

Vierailija
27/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syytä ollakin kun sinä olet varmaan tuloton ääliö. Kela on valtionhallinnon osa, ei "kaupungin".

Vierailija
28/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupungin puisto työntekijä ei voi erottaa ketään, ettäs sen tiedät. Miehesi on valehdellut sinulle että voi antaa potkut kenelle vaan.

Vierailija
29/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teki. Kyllä sen aikaa pitää osata olla hiljaa tai sitte pitää jättää kakarat kotiin!

3-v. kotiin...?

Vierailija
30/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli koska äijäsi on tosimies, lapsesi saavat käyttäytyä ihan miten vaan missä vaan? Selvä. Toivottavasti eivät tule minun lasteni kanssa samalle luokalle.

Juu ei ole pelkoa että tulevat apukouluun.

Ap

Vierailija
31/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tajua pitää penikoitaan ruodussa, on meidän muiden puututtava asiaan.

Ja ap-wt pysy itekin kotonas kunnes kasvat aikuiseksi. Lisääntyä osaat mut aikuinen et ole!

Vierailija
32/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut kuvittelevat, että jonkun yksittäisen asiakkaan tai työntekijän sanomiset vaikuttaa mitenkään potkujen saamiseen tai edes varoitukseen?

Ja on ihan sama millainen virka miehelläsi on kaupungissa. Kela on valtion laitos ja työntekijät ovat valtiolla töissä.

Vierailija
33/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että auttoivat, jos sinä et yksin pystynyt. Niinhän sen kuuluu olla, koko kylä kasvattaa.

Eipä se auttanut. Onneksi vuoromme tuli pian tämän jälkeen. Yksi työntekijä kävi kysymässä tarvitsinko apua johon puoli tosissan kysyin olisiko heillä antaa jotain leluja tai piirrustuspaperia. Ei ollut. Ap

Jaa oikein lelutkin vielä, eikö se riitä että sulle maksetaan kaiken maailman tukia esim asumistukee.

Laitospaikat ne vasta maksaakin!

Vierailija
34/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liitteet voi toimittaa sähköisestikin. Paperiliitteistä voi ottaa vaikka ihan valokuvankin ja laittaa sen tulemaan. En näe järkeä siinä että lähdetään Kelaan täyttämään hakemusta kun vähemmällä mielesipahoittamisella olisit selvinnyt kotona täyttämällä. Liitteiden osalta voi silti tulla pyyntö toimittaa jotain lisää vaikka ne olisikin "tarkistettu" toimistolla, kun siellä eivät niitä päätöksiä kuitenkaan tee.

Vierailija
35/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vastauksia taas...ääliöitä ja kiusaajia taas vaan liikenteessä, olipa yllätys...

Vierailija
36/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei ole pelkoa että tulevat apukouluun.

Ap

😂👏👍

Vierailija
37/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi minä voin asiakaspalvelussa olla lapsiperheen kanssa äärettömän hidas. On jotenkin lystiä katsoa, miten avuton äiti poukkoilee lastensa perässä tai nämä putoavat portaista tms. vain siksi, että äidistä ei ole aikuiseksi.

siis kuka sairas ihminen kirjoittaa näin?

Vierailija
38/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan pahoitit mieles. Se on heidän työpaikkansa ja heillä on täysi oikeus rauhalliseen työympäristöön.

Vierailija
39/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis kuka sairas ihminen kirjoittaa näin?

Niinpä!!! Ihan _älyttömän_ surullista. No, Suomihan on ihan tutkitustikin kiusaajien ja väkivallan luvattu maa.

Vierailija
40/179 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vasta urpojen urpo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein teki. Kyllä sen aikaa pitää osata olla hiljaa tai sitte pitää jättää kakarat kotiin!

3-v. kotiin...?

Niin, lasten tekoon tarvitaan yleensä kaksi. Eli lapsikaiset vois olla kotona isän tai vaikka mummin kanssa samalla ku mamma käy asioilla. Mut järjen käyttöhän ei vissiin oo sallittua? 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi