Pia, 27, meni lääkäriin vatsavaivojen vuoksi – sai kuulla olevansa 7. kuulla raskaana: ”Tipahdin täysin”
Heh heh...nämä ovat aina hauskoja pikku elämän ylläreitä!
Kommentit (14)
Painajaiseni!
Tuossa kuvassa kyllä selvä vatsa, olisipa napannut kuvan silloin kun uutisen sai. Olisi ollut mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Linkki ois kiva..
Ilta-Sanomissa
27 vai 37? On muuten vanhan näköinen ikäisekseen.
Tuo olisi niiiiin kamalaa.... Ihan varmaan olisin syönyt kaikkea mitä ei pitäisi ja elänyt muutenkin huonosti ja tietämättäni vammauttanut sikiön oikein kivasti ja siinäpä sitten olisin nalkissa ja lapsi tulisi vaan enkä olisi hitusen vertaa valmistautunut.
No, onneksi harrastan seksiä niin harvoin että nytkin olisin jo pari kuukautta raskaudessa yliajalla. Ja mulla on kierukka. Huh.
Tuon on pahin pelkoni !!!
Ilmavaivat antavat haamupotkuja, välillä maha turpoaa ihmeellisesti rintojen alta, joskus särkee rintoja, väsyttää, päätä särkee, kuukautiset ovat epäsäännölliset.. Lisäksi luotan ehkäisykapseliini. Voisin hyvinkin päätyä jonnekin puoleen väliin raskautta ja tajuta asian vasta, kun kantapäätä puskisi mahasta läpi!
Ja tällä säännöllisellä lääkityksellä, sekä säännöllisen epäsäännölisellä alkoholinkäytöllä saisin sitten vammautuneen lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Linkki ois kiva..
ei kaikki osaa linkittää, en tosin ymärrä miksi nuo reppanat edes tekevät sitten tällaisia aloituksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki ois kiva..
Ilta-Sanomissa
Siinä jutussahan sanottiin että nyt vasta se vauvavatsa on alkanut näkyä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkki ois kiva..
Ilta-Sanomissa
Juuh pahoittelut ettei kommentistani ollut enempää apua, olin lukenut jutun puolisen tuntia ennen kuin näin tämän keskustelun, niin en suotta jaksanut palata takaisin. Kiitos sinulle.
Mä luulin et se vauva on poskissa piilossa. No onnea vaan. Toivottavasti koko kesää ei ole ryypätty kun ns normaalisti on eletty.
Hyvä että lapsi on kuitenkin tervetullut. Itselleni tämä on pahin painajaiseni. Tästä syystä käytössä tuplaehkäisy, lisäksi teen raskaustestin oman mielenrauhan vuoksi parin kuukauden välein. Molempien sterilisaatiota odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
27 vai 37? On muuten vanhan näköinen ikäisekseen.
Tämähän se tärkein asia tietenkin on joidenkin mielestä.
Linkki ois kiva..