Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautot ovat aikansa turhakkeita

Vierailija
13.09.2017 |

""autoja" ihmisille jotka eivät edes autoa lainkaan tarvitsisi.
Kakkos tai kolmos autoksi ostellaan viherpesty sähköauto.
Varsinaiseen käyttötarkoitukseensa susia.
Toimivat vain lyhyillä kaupunkimatkoilla, joilla olisi järkevämpää käyttää julkisia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän prätkiä tarvitse edes katsastaa. Siellä ei mitään katalysaattoreita ja muita laitteita edes ole. Samat säännöt moottoripyörille! Hirveitä saastutusturhakkeita ja melu raivostuttaa.

Vierailija
22/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman nopein prätkä, LS217, on sähköinen. Katsokaa video Youtubesta. Ihan sairas laite. Nythän tulee Harleyltäkin sähkömalli. Toivottavasti tulevaisuudessa sekin lapsellinen pauke vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toyotan bensa-autot ovat turhakkeita, koska niillä ei voi ajaa tankkaamatta 1000 km. Totta puhuen moottoripyörä on suurin turhake ikinä.

Moottoripyörä turhake??!!

Totta puhuen kesäisin moottoripyörä pitäisi olla kulkuvälinen nro 1. Kuluttaa vähän teitä, polttoaineen kulutus pieni, ei auheuta ruuhkia jne. Paljon etuja autokotteroihin verrattuna. 

Väärin. Moottoripyörät ovat kokoonsa nähden hirveitä saastuttajia. Noillahan menee litroissakin bensaa saman verran kuin pikkuautolla hiukkaspäästöistä ja melusta puhumattakaan. Mythbusterskin tuota aikanaan testasivat ja päästöt olivat kamalat! Lisäksi talvella ei voi ajaa ollenkaan ja sateella tientukkona.

Höpö höpö.

Autoillakin ajaa suurimmassa osassa vain 1 hlö, moottoripyörillä kaupunkikulutus on paljon pienenpi kuin autoilla (pikkuautoja mm. Helsingissäkin on vähän kuten yleisesti Suomessa ja nekin kuluttaa kaupungissa enemmän). Melu teitä mulkkuja taitaa eniten kismittää suunnattoman kateuden lisäksi; vakioputkilla ei melua ole liikaa. Kesällähän sitä teiden säästöä ainakin tulisi mp:llä. Vai tientukko sateella; hoh hoh, suuret luulot Anjovis-kuskilla.

Vierailija
24/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman nopein prätkä, LS217, on sähköinen. Katsokaa video Youtubesta. Ihan sairas laite. Nythän tulee Harleyltäkin sähkömalli. Toivottavasti tulevaisuudessa sekin lapsellinen pauke vähenee.

Maailman nopein prätkä on kylläkin kulkenut melkein kaksinkertaista vauhtia.

Vierailija
25/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se uusi hieno akkuteknologia saadaan tuotantoon niin nykyiset sähköautot joutavat museoon.

Kukaan järkevä ei maksa nykyisistä 40 000 tai jopa yli 100 000 euroa.

Vain suurilla yhteiskunnan tuilla on sähköautoja myyty rikkaille veronalennuksilla.

Sinä ja minä olemme maksaneet veroillamme tämän rikkaiden uuden lelun.

Vierailija
26/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se uusi hieno akkuteknologia saadaan tuotantoon niin nykyiset sähköautot joutavat museoon.

Vain suurilla yhteiskunnan tuilla on sähköautoja myyty rikkaille veronalennuksilla.

Näin se vain on! Minä ajan 3000 km yhdellä tankillisella, joka päivä ja tankkaamiseen menee 1,5 min. Teen lisäksi pitkiä päiviä ruumiillista työtä ja saan todella vähän palkkaa.

Vierailija
27/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun bensa-autolla pääsee kaupungissa jotain 500 km tankilla. Aika kauaksi jää 1000 kilometristä. Sähköautovihaajat valehtelevat jatkuvasti.

Kun lähdetään Lappiin Stadista, niin mä pysähdyn kerran syömään, kuselle ja tankkaamaa, jossa menee yhteensä vartti.

Sä jäät puoleenväliin (jos edes sinne), majoitut hotelliin yöksi, ja toivot, että auto on edes vähän ladannut yöllä, jos latauspaikkaa edes hotellilla on. Olet kusessa ja mä lasken mäkeä, kun sulla on vielä matkapäivää jäljellä.

Takaisin joudut lähtemään ainakin vuorokauden mua ennen.

Selitäppä mitä selität, totuus on, että ottomoottorilla voi ajaa vaikka maailman ympäri, 1000km jälkeen aina tankkaus.

Sulta ja sähköautolta ei onnistu lainkaan tämä sama.

Vierailija
28/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vain on! Minä ajan 3000 km yhdellä tankillisella, joka päivä ja tankkaamiseen menee 1,5 min. Teen lisäksi pitkiä päiviä ruumiillista työtä ja saan todella vähän palkkaa.

Ostat ainakin pari uutta autoa vuodessa ehtien ajaa ne loppuun? Kovaa elämää.

Vierailija
29/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköautojen lataus on mahdotonta valtaosalle kerros- ja rivi-talo asujille.

Mutta eipä noilla olis edes varaa ostaa sähköautoa.

Vierailija
30/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö lappiin. Kävin kerran eikä siellä ollut kuin pystyyn kuolleita puita.

Vierailija
31/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun bensa-autolla pääsee kaupungissa jotain 500 km tankilla. Aika kauaksi jää 1000 kilometristä. Sähköautovihaajat valehtelevat jatkuvasti.

Kun lähdetään Lappiin Stadista, niin mä pysähdyn kerran syömään, kuselle ja tankkaamaa, jossa menee yhteensä vartti.

Sä jäät puoleenväliin (jos edes sinne), majoitut hotelliin yöksi, ja toivot, että auto on edes vähän ladannut yöllä, jos latauspaikkaa edes hotellilla on. Olet kusessa ja mä lasken mäkeä, kun sulla on vielä matkapäivää jäljellä.

Takaisin joudut lähtemään ainakin vuorokauden mua ennen.

Selitäppä mitä selität, totuus on, että ottomoottorilla voi ajaa vaikka maailman ympäri, 1000km jälkeen aina tankkaus.

Sulta ja sähköautolta ei onnistu lainkaan tämä sama.

Suurin osa omista ajoistani on juuri tätä kovilla pakkasilla Lappiin ajoa ilman taukoja. Hiihtolomalla olen kesät talvet ja niitä poikkeuksellisia akut räjäyttäviä erikoispakkasia on täällä joka päivä.

Vierailija
32/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapista löydät vielä oikean talven. 

Ihana käydä hihtolomalla laskettelemassa ja hiihtämässä.

Paljon parempi kuin etelän lomamatkat.

Ja puhumattakaan lentomatkustukden hiilidioksidipäästöistä.

Vierailija
33/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää menkö lappiin. Kävin kerran eikä siellä ollut kuin pystyyn kuolleita puita.

Mitäs menit sinne rikkaiden sähköautolla, etkä rivi- tai kerrostaloasujan polttomoottoriautolla.

Vierailija
34/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieseli on tämän hetken taloudellisin kulkuneuvo, ja biodieselillä voisi sanoa myös nollapäästöinen.

Vierailija
35/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannta pidättää hengistä tota vallankumouksellista uutta akku-teknologiaa odotellessa.

Sitä on lupailtu jo iät ja ajat.

Ilman parempaa ei sähköautot tule ikinä yleistymään valtavirraksi.

Vierailija
36/36 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi