Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen tulee isänsä laiminlyömästä naisesta?

Vierailija
13.09.2017 |

Jos naisen isä on halveksinut tytärtään lapsena, koska on sisarrusparven ainoa tyttö, niin minkälainen hänestä mahdollisesti tulee aikuisena?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen minusta tuli? Isän roolimallin lisäksi minulta puuttuu myös terve äidin roolimalli. Olen vahva, omillaan toimeentuleva, tiedän, ettei minulle elämässä mikään ole mahdotonta, minä pärjään ja hoidan tilanteen kuin tilanteen. Olen ulospäinsuuntautunut, rohkea ja hurtilla huumorilla varusteltu. Minulla on muutama hyvä ystävä, joiden seurasta nautin. On myös perhe, jossa pari lasta. Terve parisuhde, jossa läheisyyttä ja hellyyttä osoitetaan. Olen se henkilö, joka pysäyttää fyysisen, seksuaalisen ja henkisen väkivallan sukupolvistumisen, minulla on iso rooli lasteni elämässä ja heidän tulevaisuudessaan. Teini-iässä koin hiukan uhriutumista, huonoista eväistä elämään, mutta jo silloin päätin, että paskat menneisyydestä, minulla on koko elämä edessä ja voin elää sen joko syyttelemällä muita, tai ottamalla itse vastuuta ja tehdä elämästä parempaa.

Vierailija
42/47 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällaisen naisen kanssa pärjää parisuhteessa? Onko oletettava, että heti kun tulee vastoinkäymisiä tai en miehenä pysty antamaan täyttä huomiota hänelle hetkellisesti, hän hakee sitä huomiota muualta? Tämmöisiä merkkejä on ollut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaisen naisen kanssa pärjää parisuhteessa? Onko oletettava, että heti kun tulee vastoinkäymisiä tai en miehenä pysty antamaan täyttä huomiota hänelle hetkellisesti, hän hakee sitä huomiota muualta? Tämmöisiä merkkejä on ollut...

Kokemukseni mukaan juuri näin. Ei siinä oikein pysty kivitalon rakentamista vanhuuden päiville suunnittelemaan.

Kuten suurin osa naisista tuossa kirjoittaa, miessuhteet eivät tahdo onnistua ja yksi yleinen oireilu on jonkinlainen yleinen tyytymättömyys miehiin ja siitä seuraavat ongelmat. Huomion/seksin hakeminen muilta miehiltä on yksi yleisimmistä oireista.

Vierailija
44/47 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan juuri näin. Ei siinä oikein pysty kivitalon rakentamista vanhuuden päiville suunnittelemaan.

Kuten suurin osa naisista tuossa kirjoittaa, miessuhteet eivät tahdo onnistua ja yksi yleinen oireilu on jonkinlainen yleinen tyytymättömyys miehiin ja siitä seuraavat ongelmat. Huomion/seksin hakeminen muilta miehiltä on yksi yleisimmistä oireista.

Voi helvetti. Lueskelin noita vastauksia ja aika moni asia osuu yksiin naisystäväni käytöksen kanssa. Hänen isänsä on ollut ilkeä tapaus ja osannut lytätä tyttärensä henkisesti tosi pahasti. Asiasta tietoisena, olen ollut todella paljon hänelle "läsnä" ja osoittanut välittäväni. Vaan kun ei tunnu mikään riittävän. Silloin kun olen hänen kanssaan, kaikki on hyvin, mutta kun tein parin päivän työmatkan ja hän oli heti käynyt kahvilla toisen miehen kanssa. Yms. sellaista pientä, että aavistelen, etteivät asiat ole ihan niinkuin pitää. Kuulin tuosta kahvittelustakin muualta. Eikä olla mitään teinejä enää, vaan ihan keski-ikäisiä ihmisiä.

Vierailija
45/47 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä.

Joka kerta kun kehut tytärtäsi, jää yksi tulevaisuuden kaltoinkohteleva helppoheikki tyhjine koukkuunsa kosiskelevine puheineen tien varteen.

Vierailija
46/47 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti. Lueskelin noita vastauksia ja aika moni asia osuu yksiin naisystäväni käytöksen kanssa. Hänen isänsä on ollut ilkeä tapaus ja osannut lytätä tyttärensä henkisesti tosi pahasti. Asiasta tietoisena, olen ollut todella paljon hänelle "läsnä" ja osoittanut välittäväni. Vaan kun ei tunnu mikään riittävän. Silloin kun olen hänen kanssaan, kaikki on hyvin, mutta kun tein parin päivän työmatkan ja hän oli heti käynyt kahvilla toisen miehen kanssa. Yms. sellaista pientä, että aavistelen, etteivät asiat ole ihan niinkuin pitää. Kuulin tuosta kahvittelustakin muualta. Eikä olla mitään teinejä enää, vaan ihan keski-ikäisiä ihmisiä.

Niin tuollainen homma sopii joillekin tai jossakin tietyssä tilanteessa, jossa ei mietitä asioita pidemmälle.

Vierailija
47/47 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tuollainen homma sopii joillekin tai jossakin tietyssä tilanteessa, jossa ei mietitä asioita pidemmälle.

Nyt en ymmärtänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi