30+ vapaa vaimomatsku. Missä te olette silloin kun haluaisitte löytää sen oikean?
Iso osa on tietenkin ison osan ajastaan töissä, salilla ja lenkillä mutta näissähän harva haluaa tulla lähestytyksi. Niin että missä olette haku päällä ja milloin?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa ;) Mutta mun mies löysi mut sieltä jo. Mut vinkkinä: tunnustuksellisissa seurakunnissa on paljon naisia, tosin suurin osa vapaina n.25-vuotiaina, kolmekymppiset on yleensä jo naimisissa.
Mitä kirkkoja nämä on ja pitääkö miehen olla samaa hihhuliporukkaa??
Voi kokeilla ihan kansankirkkoakin, sen lisäksi tietty hellarit aj vaparit, ja uudemmat pienemmät konservatiivisemmat luterilaiset. Hyvä pointti sulla: harvapa kirkossakävijä haluaa ottaa eri tavalla ajattelevaa puolisokseen, eli toki sitä halutaan että mieskin jakaa saman arvo-usko- ja ajatusmaailman. Mut hei, pelastusvarmuus kaupanpäälle niin ei huono vaan maailman paras kauppa <3
OStaa sika säkissä? (Seksiähän/yhdessäoloahan ei saa olla ennen aamenta?)
Mikä on pahinta, mitä sinulle on tapahtunut sängyssä? Mitä kamalaa voisi paljastua, sellaista, että et kykenisi harrastamaan seksiä tuoreen neitsyt-vaimosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskut on kaikki lujasti naimisissa alta kolmenkympin. Loput on viallisia jämäpaloja.
Ne samat naiset on sitten kolmekymppisenä yksinhuoltajia, liekö vielä vaimomatskua....
Harvoinhan nainen siinä kohtaa enää hakeekaan lapsetonta miestä. Moni päätyy kakkoskierroksella yhteen sellaisen miehen kanssa jolla myös on jo niitä omia lapsia -> todennäköisemmin niitä ominaisuuksia, joita tarvitaan uusperheen elämässä.
Löysin ihanan mieheni lentokoneesta, matkalla takaisin Helsinkiin. Olen 35 ja hän 30. Kannattaa pitää silmät ja korvat auki joka paikassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkossa ;) Mutta mun mies löysi mut sieltä jo. Mut vinkkinä: tunnustuksellisissa seurakunnissa on paljon naisia, tosin suurin osa vapaina n.25-vuotiaina, kolmekymppiset on yleensä jo naimisissa.
Voi kokeilla ihan kansankirkkoakin, sen lisäksi tietty hellarit aj vaparit, ja uudemmat pienemmät konservatiivisemmat luterilaiset. Hyvä pointti sulla: harvapa kirkossakävijä haluaa ottaa eri tavalla ajattelevaa puolisokseen, eli toki sitä halutaan että mieskin jakaa saman arvo-usko- ja ajatusmaailman. Mut hei, pelastusvarmuus kaupanpäälle niin ei huono vaan maailman paras kauppa <3
Höps sua :D Joo mutta seksiä ei kannata kiirehtiä, vaan nimen omaan tutustua ihmisen ajatuksiin. Selvittää, kuka tämä tyyppi oikein on, voisinko elää hänen kanssaan loppuelämäni. Jos tuntee vetoa ihmiseen niin ajatuksen kuin fyysiselläkin tasolla, niin miksi vitkuttaa? Nimenomaan, vaimo- ja miesmatskut selviää tutustumalla. Ja sit kun yhteinen sävel löytyy niin ei kun naimisiin, sänkypuuhia voi hyvin opetella koko loppuikänsä. ps. totuus on että monilla lipsahtaa ennen papin aamenta, meilläkin pari kuukautta ennen....
Kyllä mutta miten se onnistuu jos ei saa olla toisen luona yötä, matkustaa yhdessä, käydä festareilla kahdestaan jne.?
Miten niin ei saa matkustaa yhdessä tai käydä festareilla tai olla yötä? En puhunut mistään lahkoista, vaan ihan meistä tavallisista kirkko-uskovaisista :) Ei kukaan meitä määrää, saadaan vapaasti itse ajatella ja tehdä omat ratkaisumme. Sellaiset ulkokohtaiset säännöt on ihmisten tekeleitä, ei ne kumpua Raamatusta.
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä hyvä kysymys. Näin sinkkumiehenä asia on hankala koska.
Naisia ei
1. Näy lenkillä
2. Näy Juurikaan salilla
3. Näy Junassa ja julkisilla mennessä katseet on kännykässä.
4. Näy Ruokakaupassa.Terv, pääkaupunkiseudun pikku kaupungissa asuva mies
Ilmeisesti näet ainoastaan kauniit naiset. Minä näen yksin liikkuvia naisia joka päivä niin lenkkipolulla, salilla, julkisissa kuin kaupassakin, yksin olevia miehiä taas näkyy lähinnä kaupassa ostamassa olutta ja pakastepizzaa.
N40
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitä tarkoittaa vaimomatsku?
Nainen jonka kanssa haluaa tehdä muutakin kuin panna (kerran)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikka (bmi alle 24), mukava, hyvännäköinen, ei uusavuton,...
Naisena bmi 24 ei ole hoikka, eikä 23:kaan. BMI 22 on kutakuinkin yläräja naiselle, eikä silloinkaan välttämättä olla hoikkia. 17-20, on esim playboy mallien bmi, alusta asti, ja edelleen tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vaimomatskut on kaikki lujasti naimisissa alta kolmenkympin. Loput on viallisia jämäpaloja.
Tämä on totta. Mies saa ehkä viisi vuotta lisää armon aikaa. Sen jälkeen on vain meitä jämäpaloja jäljellä.
t. M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pahinta, mitä sinulle on tapahtunut sängyssä? Mitä kamalaa voisi paljastua, sellaista, että et kykenisi harrastamaan seksiä tuoreen neitsyt-vaimosi kanssa?
Sepä just kun en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä just kun en tiedä.
Siis et ole ollut ennen sängyssä vai? Jos olet, niin mikä on pahinta mitä on tapahtunut, totaalinen turn-off? Kun niin kovasti pelkäät ostaa "sikaa säkissä"?
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset neuvot jäi sitten "yllättäen" tulematta sieltä naisilta.
Olen itse naimisissa, mutta kaverien kautta huomannut, että 30+ -ikäisten on tosi vaikea pariutua missään muualla kuin netissä. Opiskeluaikana (19-25) oli luontevaa tavata, enää ei (olen 38).
Vierailija kirjoitti:
Jokaiselle varmaan jotakin.
Joogatunneilla näyttää olevan aika paljon ainakin somuksetonta matskua. Lähes kaikki naisia. Lisäksi Helsingin yöelämässä olen nähnyt.
Koska oon vaimomatskua oon jo vaimo. Pakkoko oli elää pitkitettyä nuoruutta, et tainnut olla miesmatskua?
Kyllä mutta miten se onnistuu jos ei saa olla toisen luona yötä, matkustaa yhdessä, käydä festareilla kahdestaan jne.?