Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30+ vapaa vaimomatsku. Missä te olette silloin kun haluaisitte löytää sen oikean?

Vierailija
13.09.2017 |

Iso osa on tietenkin ison osan ajastaan töissä, salilla ja lenkillä mutta näissähän harva haluaa tulla lähestytyksi. Niin että missä olette haku päällä ja milloin?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kansalaisopiston kursseille, siellä niitä naisia on. Vaikka opiskelemaan kieliä. Tai joku uusi harrastus. Siinä on ujonkin luontevaa jutella, kun on yhteinen aihepiiri.

Voihan sitä ruokakaupassakin katsoa merkitsevästi ja hymyillä. Tai salilla, ja kysellä jostain tavallisesta asiasta. Minua ainakin ovat miehet lähestyneet niin luentojen jälkeen, kaupassa, baarissa, kirjastossa kuin salillakin. Yksi lauloi serenadin kadulla (oli humalassa) ja joku toinen halusi tietää, olenko koskaan syönyt sushia. Jos, niin lähtisinkö oppaaksi hänelle ko. ravintolaan ensi viikonloppuna? Ratikassa joku tuli sanomaan, että on maalari ja haluaisi tehdä minusta taulun, suostuisinko malliksi - tai edes tulemaan teelle johonkin ;-D

Pelottavin tapa lähestyä oli ehdottomasti se, kun edellä ajavasta bailuautosta hyppäsi liikennevaloissa eräs sälli kyytiini istumaan viereeni! Siinä kyllä annoin palautetta, mutta hirvitti, kun en tiennyt, minkälainen hörhö oli kyseessä. Onneksi oli ihan tavallinen poika, mutta ei kyllä tehnyt positiivista vaikutusta tuo. Ajoin ovet lukossa sen jälkeen.

Niin se vaan nainen saa seuraa.

Kyllä se vaan on niin, että nopeat syövät hitaat näissä jutuissa. Pitää olla pokkaa lähestyä ja rohkeutta ottaa rukkasiakin vastaan. Joskus onnistaa.

Itse olen niin moraalin ja tasa-arvon kannattaja mies että ei voisi vähempää kiinnosta juosta ja taistella naisista.

Tämän takia jään yksin mutta säilyypähän itsekunnioitus ja moraali puhtaana.

Tuon moraalittoman oksennuksen jälkeen itsekunnioitus on kyllä menetetty.

Käytöstavat!

Vierailija
22/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä tarkoittaa vaimomatsku?

Fiksu, nätti, sivistynyt, haluaa seksiä, nauttii elämästä, ei halua lapsia.

Minkälainen sä oot?

Kuvatun lainen. Tosin itse kun olen mies, ehkä ennemmin söpö kuin nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene kansalaisopiston kursseille, siellä niitä naisia on. Vaikka opiskelemaan kieliä. Tai joku uusi harrastus. Siinä on ujonkin luontevaa jutella, kun on yhteinen aihepiiri.

Voihan sitä ruokakaupassakin katsoa merkitsevästi ja hymyillä. Tai salilla, ja kysellä jostain tavallisesta asiasta. Minua ainakin ovat miehet lähestyneet niin luentojen jälkeen, kaupassa, baarissa, kirjastossa kuin salillakin. Yksi lauloi serenadin kadulla (oli humalassa) ja joku toinen halusi tietää, olenko koskaan syönyt sushia. Jos, niin lähtisinkö oppaaksi hänelle ko. ravintolaan ensi viikonloppuna? Ratikassa joku tuli sanomaan, että on maalari ja haluaisi tehdä minusta taulun, suostuisinko malliksi - tai edes tulemaan teelle johonkin ;-D

Pelottavin tapa lähestyä oli ehdottomasti se, kun edellä ajavasta bailuautosta hyppäsi liikennevaloissa eräs sälli kyytiini istumaan viereeni! Siinä kyllä annoin palautetta, mutta hirvitti, kun en tiennyt, minkälainen hörhö oli kyseessä. Onneksi oli ihan tavallinen poika, mutta ei kyllä tehnyt positiivista vaikutusta tuo. Ajoin ovet lukossa sen jälkeen.

Kyllä se vaan on niin, että nopeat syövät hitaat näissä jutuissa. Pitää olla pokkaa lähestyä ja rohkeutta ottaa rukkasiakin vastaan. Joskus onnistaa.

Itse olen niin moraalin ja tasa-arvon kannattaja mies että ei voisi vähempää kiinnosta juosta ja taistella naisista.

Tuon moraalittoman oksennuksen jälkeen itsekunnioitus on kyllä menetetty.

Käytöstavat!

Mitä ihmettä tarkoitat tuolla?

Vierailija
24/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sä oot?

Sivistynyt? =D

Vierailija
25/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä. Tosin harva nainen on oikeasti "vaimomatskua".

Itse olen tinderissä ja ei yhtään irtosuhteita takana ja muutenkin fiksu sekä nätti:)

Vierailija
26/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein koirapuistossa :)

Omassa kotikaupungissa käyn erilaisissa ilmaistapahtumissa. voi tulla juttelemaan!

Vierailija
27/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä... Seuraa en kuitenkaan saa kun miehet jostain syystä vaativat että pitää olla lukuisia pitkiä suhteita takana. Kokematon nainen ei kelpaa kellekään.

Saa minua lähestyä kaupassakin, ikinä ei vaan tällaista ihmettä ole käynyt.

No eivät todellakaan vaadi jotain pitkiä suhteita vaan naisen joka on neitsyt ja kelpaa vain heille tai muuta hölmöä.. mistä ihmeestä tuon "pitkät suhteet" olet saanut päähäsi

Kokematon nainen kelpaa varmasti ellei ole syönyt itseään lähes hengiltä

Vierailija
28/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pub Jurrisankari

Vierailija
29/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä hyvä kysymys. Näin sinkkumiehenä asia on hankala koska.

Naisia ei

1. Näy lenkillä

2. Näy Juurikaan salilla

3. Näy Junassa ja julkisilla mennessä katseet on kännykässä.

4. Näy Ruokakaupassa.

Terv, pääkaupunkiseudun pikku kaupungissa asuva mies

Vaihda harrastuksia :)

Mua näkyy kaikissa näissä Mutta keskityn omaan suorittamiseen enkä paljon vilkuile muita. Olen tavis eikä mua miehet ole koskaan lähestyneet eikä nyt sinkkuna aina edes muista tsekata paikallaolijoita.

Vierailija
30/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen sä oot?

Sivistynyt? =D

Jep.

Vierailija
31/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tinderissä ja ei yhtään irtosuhteita takana ja muutenkin fiksu sekä nätti:)

Ei irtosuhteita takana? Mikää hiton kriteeri se on? Oletko sisäistänyt tämän neitsyeidenpalvojien misogynian, jonka mukaan "helppo" nainen ei elpaa vaimoksi?

Vierailija
32/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä hyvä kysymys. Näin sinkkumiehenä asia on hankala koska.

Naisia ei

1. Näy lenkillä

2. Näy Juurikaan salilla

3. Näy Junassa ja julkisilla mennessä katseet on kännykässä.

4. Näy Ruokakaupassa.

Terv, pääkaupunkiseudun pikku kaupungissa asuva mies

Vaihda harrastuksia :)

Mua näkyy kaikissa näissä Mutta keskityn omaan suorittamiseen enkä paljon vilkuile muita. Olen tavis eikä mua miehet ole koskaan lähestyneet eikä nyt sinkkuna aina edes muista tsekata paikallaolijoita.

Aivan. Mutta jos vähän edes katselisit miehiä ja hymyilisit saisit sormia napsauttamalla kyselijöitä. Eli oma valinta

Vierailija
33/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimomatsku on tietenkin jo naimisissa tuossa iässä, eikä niistä helposti luovuta.

Vierailija
34/96 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja neitsyys koskemattomana.

Vierailija
35/96 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei irtosuhteita takana? Mikää hiton kriteeri se on? Oletko sisäistänyt tämän neitsyeidenpalvojien misogynian, jonka mukaan "helppo" nainen ei elpaa vaimoksi?

Nainen jolla ei ole irtosuhteita voi vielä hankkia niitä tai olla hankkimatta. Nainen jolla on irtosuhteita ei voi millään tehdä niitä tekemättömäksi. Ei ihme jos kadehdituttaa. :)

Vierailija
36/96 |
28.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lastenteko sopii ilmeisesti paremmin sellaisille jotka eivät ole vaimomatskua.

Vierailija
37/96 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen jolla ei ole irtosuhteita voi vielä hankkia niitä tai olla hankkimatta. Nainen jolla on irtosuhteita ei voi millään tehdä niitä tekemättömäksi. Ei ihme jos kadehdituttaa. :)

Nehän ovat jokaisen oma pieni salaisuus. ;) Mutta parempi kaikille jos et epäile vähemmän rehellisiäkään.

Vierailija
38/96 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin kiva löytää se tuleva vaimo just jostain ruokakaupasta, kun tavoitellaan samaa kauraryynipakettia,  Olisi kätevää kun sinkuilla olisi arjessa jokin merkki, kun sormuksettomuus ei kaikkea kerro. Sitä itse ainakin automaattisesti ajattelee kivoista ja hymyilevistä naisista, että tuolla nyt ainakin jo mies.

Ei mulla Tinderissäkään ongelmia ole seuran haussa, mutta liian usein ne jää yhden illan jutuiksi, mikä ei ole tavoite.

Vierailija
39/96 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä... Seuraa en kuitenkaan saa kun miehet jostain syystä vaativat että pitää olla lukuisia pitkiä suhteita takana. Kokematon nainen ei kelpaa kellekään.

Saa minua lähestyä kaupassakin, ikinä ei vaan tällaista ihmettä ole käynyt.

Eli nainen ei voi TAASKAAN itse lähestyä miehiä.

Ja toisekseen aika jäätävä riski miehen ottaa lähempänä 30v oleva nainen jolla ei ole seurustelukokemusta.

Terv, laadukas sinkkumies

Kuinkas paljon parisuhdekokemusta löytyy laadukkaalta sinkkumieheltä?

Vierailija
40/96 |
29.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä